DISKUZE K ČLÁNKU Vettel se vrací na vítěznou cestu!

BELGIE - ZÁVOD; Sebastian Vettel a Red Bull byli nejrychlejší a zaslouženě zvítězili. Rychlejší byl možná jen Hamilton, který havaroval. Schumacher si připomněl Spa 1991!

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel se vrací na vítěznou cestu!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 51, poslední 31.08.2011 09:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» McMatej (Hlasovalo 10 lidí) 28.08.2011 15:57
Co máte proti DRS. Jezdec, který během několika… »
» Duncan66 (Hlasovalo 9 lidí) 28.08.2011 16:01
Ok diky, jsem myslel, ze mu to zase v boxech… »
» McMatej (Hlasovalo 9 lidí) 28.08.2011 20:29
A jakým právem si, jak píšeš pomalejší, zaslouží… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Oňo

XXX
Ale nie prírastok zrýchlenia a rýchlosti zo štvorcom času, a v tom je tá pointa ! 01

+ 7 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
McMatej

McMatej

XXX
Nezapomněl jsi na to, že S DRS i bez DRS s KERS i bez KERS máš pořád stejný převodový poměr?

+ 4 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Oňo

XXX
Motor má nastavené maximálne otáčky, nie rýchlosť, tá je smerodajná od toho, či krútiaci momont daného motora je tiež maximálny v maximálne nastavených otáčkach, lebo motor zrýchľuje len do maximálnych otáčok. Ak však zapneš DRS, získaš zrýchlenie a prírastok rýchlosti naviac o silu, ktorá je rovná reakcii odporu, o ktorý poklesne odpor vozidla, pri otvorenom DRS, ak pilpt zapne aj KERS, je to o jeho krútiaci moment navyše a prírastok rýchlosti s tým spojenej. Monopost vždy zrýchľuje na maximlku, pokiaľ dosiahne maximálny krútiaci moment motora + KERSu a sily, ktorá má opačné znamienko odporu, o ktorý sa zníži odpor monopostu, pri otvorení DRS ! 01

+ 4 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
skejpa

skejpa

XXX
No ted ve spa mel McL a Merc maximalky okolo 320. RB kdyz jel Vettel total hranu tak dal 316 tusim. A DRS maji mozna propracovane ale maximalku DRSkem nezvysis. Ty motory maji nejake nastavene maximum. To je jak kdyby si pridaval NOS a tvoje auto uz jelo maximalkou. Proste rychleji nepojede...

+ 4 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Duncan66

XXX
v 95% pripadu s tebou souhlasim, ale tentokrat nemas pravdu. I sam Lewis rekl, ze to byla ciste jeho chyba, tak jake dalsi argumenty potrebujes? 13

+ 6 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Duncan66

XXX
Na hlavu jsi asi upadl ty, kdyz nedokazes porozumet psanemu textu. Nikde nepisu, ze je SPA nejlehci zavod, ale ze tam vyborna mista na predjeti, ktere bys v celem sampionatu spocital na prstech jedne ruky. A jak je videt s maximalkou taky nemas vzdycky pravdu. Navic prave Mcl ma horsi DRS nez RB, takze je pro ne predjizdeni pomoci DRS teoreticky obtiznejsi, nez pro RB. Staci se divat na zabery kolik dosahuji maximalku ten ci onen atd. Jak uz jsem psal drive, nic proti Sebovi nemam, ale muj nazor je, ze je stejny typ jako Massa. Kdyz jede vpredu, tak se tezko dohani, ale v provozu uz tak silny neni, tot vse. 03

+ 6 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

XXX
Možná tam měl místo na šířku pneu, ale to by na výsledku nic nezměnilo. Jestli je "jasne vidno", že Kamuj zabočil do Lewise, možná bys měl zauvažovat o koupi silných brýlí. Jestli se Kamuj posunul doprava, šlo o milimetry. Jasne vidno je jen to, že u Lewise šlo o metry. Všichni komisaři (pokaždé jiní včetně brita Mansella) vidí vinu u Lewise a on sám to přizná. Pak se nabízí otázka, jestli to nesprávně vidí všichni ti lidé včetně Lewise, nebo jestli nebude chyba u tebe. 03 Jinak nic ve zlým.

+ 4 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000249

uzivatel000249

XXX
stojím si stále za tým, čo som povedal. kobajaši tam mal miesto minimálne na šírku jednej pneu, takže mohol ísť viac nakraj. hamilton ho nezavrel, nechal mu miesto, ale kobajaši, ako jasne vidno z obrázku, zabočil do súpera ...
celá F1 je o tolerancii, ale niektorí jazdci skrátka nemajú na to, aby správne vyhodnotili situáciu ... 17

+ 5 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
McMatej

McMatej

XXX
Minimálně s tou maximálkou se pleteš. [odkaz na stránku]

+ 4 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
skejpa

skejpa

XXX
Až na to, že tohle jsem nepsal já 04 Mimochodem Spa a nejsnadnější závod ? :D Ty si opravdu upadl na hlavu. A Vettel už několikrát zajel bezchybně. RB nemá takovou maximálku jako třeba merc nebo McL aby mohl snadno předjíždět na rovince, takže je to pro něj na některých okruzích o dost těžší. Ale to je jedno. Pro mě je nejlepší pilot ze startovního pole, pro tebe ne 04

+ 6 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
CaesarF1

CaesarF1

XXX
Jasně,že byl pomalejší, ale bez DRS by ho nepředjížděli tak lacino.To už je tu rozebráno do nekonečna.

+ 6 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

XXX
Rosberguv Mercedes neni pro RB souper a Mark ho vicemene pustil. Ale ono je to jedno, ty jsi presvedceny o sve pravde a ja se zase nenecham presvedcit jednim zavodem, kde se predjizdi nejsnadneji v celem sampionatu, ze mas recht. Ja jsem videl mnoho jinych zavodu, kde se Vettel evidentne trapil a nevedel jak soupere zdolat, takze asi tak no. 03

+ 7 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Nabel

XXX
Srandovní jsi ty. Kdyby jsi byl objektivní a ten závod pozorně sledoval, tak by jsi si musel zapamatovat minimálně předjetí ROS (vnějškem v Blanchimontu) a WEB v La Source.

+ 4 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000397

uzivatel000397

XXX
Nj, i když nerad, musím to uznat. Tedy nikdy jsem netvrdil nic o konci jeho dominance. Jen mám prostě jiné oblíbence.

+ 7 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Nanifak

XXX
Prosím opravte si už místo kolize HAM a KOB - nebylo to v Bus stop, ale v Les Combes - nemýlím-li se teda 04

+ 8 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

a

XXX
Hami si podle mě myslel, že díky DRS už je v poho, ale ono prdlajs, KOBa byl vedle...nebylo to úmyslný od HAMa, ale prostě nečučel do zrcátek

+ 6 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000249

uzivatel000249

XXX
na tej fotke kontaktu hamíka a kobajašiho jasne vidno, kto sa mal kde ešte uhnúť, ale neuhol ... hamilton si držal ideálnu stopu, a jašimu nechal dosť priestoru ... 17

+ 5 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

HWS

XXX
Aha - takže když vezmu čas třebas Buttona, kterej dojel do cíle asi o 1/2 minuty před Rosbergem, takže ty si myslíš, že to je tím, že Button používal DRS a Rosberg ne ??? 12 Rosberg byl celkově pomalejší, než těch pět před ním a basta.

+ 5 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
CaesarF1

CaesarF1

XXX
To je pravda a taky bylo vidět myslím u Hamiltona (než šel na pívo 04)jak se ho snažil předjet s DRS jezdec za ním a držel se skoro celou zonu vedle něj a neměl šanci. Ale to je vidět samozřejmě ve více případech, taky jde o načasování.

+ 7 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
CaesarF1

CaesarF1

XXX
Dneska nejlepší jezdci- Button a Schumi, jeden ze 13. místa a druhý z posledniho fakt nádherná jízda. Jinak co se zde dost pře o DRS. Ani se nedivím odpůrcům,protože dneska jel např Rosberg pěknou jízdu v čele a postupně díky DRS sestupoval až to bylo smutný 09 a bylo mi ho docela líto.Jezdec se moří na treninku,bojuje v kvalifikaci a jeho lepší umístění v závodě mu sebere jezdec za ním jen proto,že DRS a pravidla povolují zvýšit si rychlost,aby byla zábava pro lidi.Já nic proti tomu nemám,samozřejmě tuhle výhodu mu může oplatit,ale většinou se to nestane,hlavně na okruhu jako Spa a podle mě,by se zony DRS měli povolit jen na okruzích,kde mohou být 2 jako se to plánuje v monze,aby i předjetý jezdec mohl využít DRS současně v jednom kole.Ale to je jen můj názor,my s tím nic neuděláme a zřejmě to tak zůstane.Hlavně,že závod byl pěkný 01

+ 4 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama