DISKUZE K ČLÁNKU GP SINGAPURU: Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Popatnácté se startovní pole F1 sešlo pod umělým osvětlením a velice záhy bylo jasné, že pokud nedojde k zásadním problémům, pak je vítěz - podobně jako v minulém roce a na začátku této sezóny - víceméně jasný.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP SINGAPURU: Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 243, poslední 26.09.2024 23:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovali 5 lidé) 22.09.2024 18:28
naložili??? 18 18 18 Já nevím co je to… »
» odin (Hlasovali 5 lidé) 22.09.2024 18:46
No trošku se taky zapojím do diskuze a objasnění… »
» jumpman (Hlasovali 4 lidé) 22.09.2024 17:08
a jéje dalším mclboys co neudýchá že mcl… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • Vad

            Vad

            176.62.226.XXX
            Tohle je byznys živený prodejem práv a ten závisí na sledovanosti a návštěvnosti, to je jediný princip na kterém to funguje, takových let se to uměle ohýbá a "politicky" vše okecává a ty si stále myslíš že je to o spravedlivém sportovním klání? Tak ok.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              109.81.172.XXX
              No kápnul jsi na to. 11 Problém je, že se pak objeví Schumiboy, Sennaboys, Vettelboys, Lewisboys, či Maxboys a tvrdí, že ten jejich kůň je tím historicky nejlepším pilotem, jeho kolegové byli nazdárci, co neuměli řídit, nastavit auto, ani nic vyvinout a mohli být rádi, že měli tu čest být s jejich idolem v jené stáji. Ale když jim člověk odporuje a ukáže pár příkladů kde ta jejich tvrzení kulhají, případně úplně selhávají, tak je zle.
              Já také naivně chci věřit ve sportovní fair play a čistotu, stejně jako Fanda.LH, ale historie mě mnohokrát přesvědčila, že v F1 žádné fair play není. Proto to tady stále vytahuji a přivádím zaslepené fanboye do extáze.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              85.193.32.XXX
              Nemyslím, ale jedna věc je nechat někoho zářit a druhá věc je rozhodnout MS v posledním kole od stolu... Tohle má svý levely a F1 to hodně poškodilo...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                109.81.172.XXX
                Nepoškodilo !!! 02 02 02 alepoň to tvrdil tehdá odstupující prezident FIA Jean Todt, že to bylo "v zájmu F1".

                Já to také nemůžu překousnout. A to nejsem fanda Lewise Hamiltona. (fanda s malým "f" 18).
                To byl podvod, krádež v přímém přenosu, lumpárna proti které nebylo obrany. Aby ředitel závodu změnil pravidla na jedno jediné poslední a rozhodující kolo závodu, je proti duchu všeho.
                Mě by zajímalo, zda se Max považuje za trojnásobného mistra světa, nebo dvojnásobného??? U jeho pomatených fanoušků mi je jasné, že jeho titul 2021 vidí legální.

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        jo, to by byla zajímavá karma11
        jen by nebyla zdarma, ale lítal by v tom pořádnej balík 11

        ale upřímně řečeno nevím, jestli bych mohl mít z něčeho takového radost. a zda by ji měl Lando, to fakt nedokážu odhadnout a věřím, že minimálně ne takovou, jako kdyby si to vyjel vlastními silami.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      01

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    109.81.172.XXX
    V případě Peréze je to blbost. Tam by RedBull přišel o více bodů do PK, za který berou prachy. A Ferrari zase není tak daleko. To jsi trochu přestřelil 03 03
    Právě, že Ricci pomohl Maxovi k bodu navíc rozdílu a nejspíše za to dostane padáka. Tak trochu obrázek, jak to chodí u RedBullíčků. Ale je to jejich věc. McLaren by se měl především dívat na sebe a minimalizovat své chyby a omyly, jestliže chtějí ještě bojovat o oba tituly.
    Tady v Singapurských událostech jsem problém, nebo unfair nepotrestané jednání neviděl. Ale my fanoušci F1 jsme už na leccos zvyklí. Vždyť v minulosti se udělovaly tituly mistrů světa za mnohem horší a podlejší činy, ať už jde o tituly Senny, nebo Schumachera a nepřekonatelnou korunu nasadili titulem Verstappena 2021. 18

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      109.81.172.XXX
      toto byla reakce na jumpmana níže. Nevím, proč tento koment skončil zde?

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mac_

        Mac_

        89.176.85.XXX
        Musíš minutu počkat, než skřítci přehází lopatičkama písmenka! Pak teprve reaguj. (nedělám si prču) 03

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          109.81.172.XXX
          tvl. minuta nestačí!!! Zkouším to už čtvrt hodiny a až teprve teď se mi povedlo skřítky přesvědčit. (že si neděláš prču je evidentní). 03 Hoši z AutoRoad.cz se více starají o to, kolik lidí k nim přistupuje na diskuze a čte články, než o to, jak jim server funguje. i nu také obrázek...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        95.80.230.XXX
        protože to tady tak skvělě funguje...
        Perez byl desátý, takže by musel pustit ten jeden bod a za mě red bull pohár konstruktérů nechce, jinak by si pereze nemohli nechat při těch jeho výkonech...
        Zase se vracíš k lehce hlasitější diskuzi v Hříměždicích 12 ale je zajímavé, že všem se vreje do šedých závitů mozkových ten poslední závod, to co předcházelo během sezony, to už nikdo moc neřeší... To že schumachera naprosto bezprecedentně v 94 diskvalifikovali ze 4 závodů (jedna dsq, tři zákaz startu) za naprostý nesmysl, senu neřeším, tam se shodneme a ani ten rok 21 mi nepřijde úplně košér, ale tam to gradovalo celou sezonu, kdy si FIA hrála na boha a rozhodovali o trestech/netrestech tak, že to finále bylo pouze logickým vyústěním jejich přístupu k rozhodování...

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          109.81.172.XXX
          Hmm. Taky to tak s tím Perézem vidím. Ale asi to není tak jednoduché. Já jsem v 2021 také psal asi čtyři, nebo pět závodů před koncem, že pokud Mercedes chce titul pro Hamiltona a v PK, tak by měli Bottase nahradit Russellem. 18
          Lehce hlasitější diskuze 18 18 18 to se ti povedlo, (já jsem občas hlasitější, to je fakt). Ale tady se neshodneme. Já vnímám Sennu i Schumachera úplně stejně. Oba pro titul šli za hranu fair play i slušnosti. A Max? Tomu to už rovnou FIA darovala, když mu nebyly nic platné ty jeho kousky, které se od něho naučil i Hamilton.
          Ale Schumiho nediskvalifikovali za nic. Diskvalifikovali ho za ignorování černé vlajky a za velké opotřebení desky pod podlahou, která vymezuje minimální výšku auta a tím i rozhoduje o aerodynamické výhodě. On celý ten rok byl jaksi podivně vedený. Já jsem přesvědčen, že Benetton používal část sezóny zakázanou kontrolu trakce, dokonce jsem v té době četl, že odmítali pustit komisaře toto překontrolovat. A tak si to asi vynahradili tou opotřebovanou deskou a následným dvouzávodním flastrem. Je to jen můj názor a pohled na věc. Ale nic to nemění na tom, že Schumi Hilla sejmul a byl mu zato udělen titul. Stejně jako Sennovi. A kecy o tom, že si Hill měl počkat a předjet Schumiho na rovince, neberu. Sejmul by ho tam taky a titul by dostal stejně jako ho dostal Senna po sejmutí Prosta na rovince v Japonsku. FIA si bohužel na boha nehraje. Ona tak vystupuje už mnoho let. 02

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            My víme. Celý ten kolotoč distanců vzdešel pokud vím tak, že Schumi předjel HIlla na chvilku v zaváděcím kole. Následnými neuposlechnutími z toho nakonec byly 3 absence v závodech. A dle tvé logiky protože dostal "jen" 3 závody stop za předjetí Hilla v zaváděcím kole (dnes se to netrestá) a neposlechl trest, FIA protlačovala Schumachera, který byl do té doby "nikdo" až tak, že by ho nechala zlikvidovat Hilla na brutálně široké a dlouhé rovince v Adelaide. A to vše jen proto, že ho nediskvalifikovala za zavření zatáčky projetím normální závodní stopou, což dnes vidíme každý druhý závod většinou ohodnocené jako race incident. No smysl to dává asi jen tobě.

            Řekněme si na rovinu, že pokud někoho nemáš rád, není to o tom, že nejsi obejktivní, ale máš rudo před očima. A je jedno, jestli se jmenuje Schumacher, Vettel, Verstappen, nebo Red Bull.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              109.81.172.XXX
              Píšeš pitomosti a ještě si vypomáháš dnešním výkladem pravidel a to naprosto ignorantsky. Podívej se na Adelaide 1994 znovu a velmi pozorně. Schumi Hillovi zavřel předjetí vnějškem až k obrubníku, čili mu tam nenechal vůbec žádné místo. A to se dnes trestá. A následně mu zavřel možnost předjetí na vnitřní straně také až k obrubníku a nenechal mu tam také žádné místo. A to se dnes také trestá. Navíc dnes nesmíš dvakrát změnit pozici před předjíždějícím, to se také trestá. Zatáčku neprojel normální stopou, ale mimo. Je to tam dobře vidět, kde je černější pogumovaný asfalt a kde došlo k sestřelení Hilla.
              A tvrdit, že Schumi tehdá nebyl nikdo je pitomost nont plus ultra. Schumi tehdá byl vnímán jako Max v roce 2021. A podobně to také dopadlo.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                To, že se vracel z tratě nemá s tou nehodou nic společného. Schumi jel závodní stopu, jako každé jiné kolo. Najdi mi prosím, v kterém kole tu zatáčku jel tak, že minul apex o 2 metry, aby se tam Hill vešel. 12
                Nenajdeš? Hmmm. Je smutný, že po desítkách let sledování F1 nevíš, že tyto zatáčky se vždy jedou tak, že v apexu tečneš nebo přejedeš obrubník na vnitřní straně. Jezdilo se tak tehdy a jezdí se tak i dnes. Můžu ti postnout tisíce fotek nebo videí, jak jezdec přejíždí obrubník na vnitřní straně zatáčky. 12
                Tehdy i dnes by to byla vina toho vzadu, že naboural zadek jezdce před sebou, maximálně by to byl race incident. Jen pro tebe šlo o něco vyjímečného, za co měl být diskvalifikován. Nikdo jiný si to nemyslí. 03
                A Schumacher byl v té době jen slibný talent. Stejně jako Hill. Na rozdíl od něj nebyl synek 2násobného mistra F1 a nejezdil v prominentní stáji, která měla za sebou 2 tituly v řadě v předchozích letech. Jo, to když jezdil Mick, to bylo keců o protekčním dítěti prominentního tatínka.
                Jóó, ta konzistence. 12

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Kaša

                  Kaša

                  82.142.123.XXX
                  Nojo, klasický Majk! 18
                  Většině lidí je jasné když se podívají na záznam co se stalo! Schumacher si při výjezdu z tratě poškodil vozidlo. Asi tušil že s tím nedojede a má po titulu. Pak se vrátil tak na trať a vlákal Hilla do situace kde spolu mohli kolidovat. Ke kolizi samozřejmě došlo, oba vypadli a Schumacher se stal mistrem světa. Bylo to na diskvalifikaci, ale prý Williams nepodal prostest protože ročník 94 už byl dost kontroverzní smrtí Senny a dalšíma věcma, tak to nechali být .... je velmi zatvrzelý fanoušek to nevidí!!! 02 Jak jsme se bavili na srazu, Hill to mohl udělat jinak a počkat si, ale on nemohl vědět jak je na tom Schumiho monopost a viděl v tom příležitost předjet soupeře o titul - logické. 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jumpman

                    jumpman

                    95.80.230.XXX
                    a stejně tak je logické to, že schumacher se po vyjetí z trati vrátil do závodní stopy a jel jako vedoucí jezdec stopu, kterou si zvolil, nikoliv takovou, aby pustil hilla před sebe. Hill byl příliš v laufu, tak se nacpal tam, kde nebylo místo a dopadlo to ranou, na kterou doplatil především hill, protože v té fázi závodu byl razantně rychlejší než schumacher a pokud by si počkat, tak jej předjel a měl titul on.
                    Je dost zajímavé, že většina lidí, kteří viní z kolize 94 schumáka, tak s kolize v suzuce v roce 89 viní sennu, přitom ty situace byly jako přes kopírák, senna se cpal tam, kde nebylo místo a prost to zavřel (jako na to ostatně měl právo dle tehdejšího výkladu pravidel a stejné právo měl v 94 schumák)

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    K tomu, co napsal Jumpman asi nemám co dodat. 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      109.81.172.XXX
                      Ach jo, pánové. Nebezpečný návrat na trať vám evidentně nic neříká. Já v minulosti viděl za takové návraty, kdy se pilot vracel po opuštění tratě hned do závodní stopy, tresty. Např. Maldonado, nebo Grosjean by mohli vyprávět. Ale chápu, že v očích fanboys Schumiho jsou všechny jeho činy legální, případně omluvitelné. A když už byl potrestán, tak to vnímáte jako křivdu. Diskuze se zaslepenými lidmi nemá cenu.

                      + 2 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        185.149.130.XXX
                        Nevím, jestli tohle pravidlo v roce 1994 vůbec existovalo a nevím, jestliby tohle tak někdo dnes posoudil. Ale ok, napařme Schumimu dodatečně 5s. Nebo dostal někdo i 10s? Tak mu dejme maximálních 10s+stop&go, ať je spravedlnosti učiněno za dost. 12
                        Ale má cenu. Třeba zaslepený přestaneš být. Malá šance, ale existuje. 03

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

GP SINGAPURU - PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

GP SINGAPURU: Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

GP SINGAPURU: Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře v posledním tréninku v Singapuru smetl Norris

Juki Cunoda si po několika slabších závodech vedl velmi nadějně (ilustrační foto)

Druhý trénink v Singapuru patřil Norrisovi s oběma Ferrari v závěsu, Russell boural

Charles Leclerc v závodě v Monaku

Úvodní trénink v Singapuru byl v režii Leclerca

Max Verstappen v zádově v Kanadě

Red Bull má po Pérezově nehodě starosti. Už zjistil, kdy a kde udělal ve vývoji chybu

Kolize Sainze s Pérezem v Baku

Sainz a Pérez se vzájemně obviňují z kolize, komisaři mají jasno + VIDEO

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama