DISKUZE K ČLÁNKU Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo
SINGAPUR - ZÁVOD; Popatnácté se startovní pole F1 sešlo pod umělým osvětlením a velice záhy bylo jasné, že pokud nedojde k zásadním problémům, pak je vítěz - podobně jako v minulém roce a na začátku této sezóny - víceméně jasný.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
odin
16:01 25.09.2024 109.81.172.XXXCo to tady zase meleš za pitomosti? Vždyť ty už v zoufalsví nevíš co píšeš!? Jaký trest a za co měl Prost dostat? Vždyť se ani neťukli. Na rovince jel Prost +- uprostřed dráhy a Senna se mu nacpal do prava na vnitřek, protože věděl, že níásledná zatáčka bude pravá. Ale obě auta byla vedle sebe a nikdo nebyl ochoten zpomalit do zatáčky, aby ji projel. Skončilo to vyjetím obou mimo trať a oběma chcípl motor. Prost vystoupil, Senna se nechal roztlačit. Za co chceš trestat Prosta? A podle jakých pravidel? Ani tehdejší pravidla ani dnešní nic takového nezakazují.
Miku jsi fakt zoufalec.-
Mike17
18:32 25.09.2024 185.149.130.XXXProboha kde tvrdím, že měl Prost dostat trest? Prost byl v právu, protože měl jako první volbu stopy. Stejně jako Schumacher v Adelaide.
Ale tam to Prost do šikany zatočil dřív, než tam šikana vůbec byla. Ale to ti nevadí. Že Schumacher trefil přesně apex ti vadí a pravidlo, že měl právo volit stopu najednou záhodně neplatí.
Prostě objektivita sama.
A oni se neťukli? Vážně? Podívej se na onboard, proč tam Senna asi tak poskakuje s celým autem?
-
-
-
-
-
-
-
odin
15:25 24.09.2024 109.81.172.XXXAno Miku Grosjean 10 a stop and go. Ale nikoho nesejmul, jen ovlivnil pozici, kterou následně nevrátil.
Trochu rozdíl, ne?
A máš pravdu, že dnes se to už asi netrestá, protože by Max s Hamíkem museli v 2021 strávit v boxech většinu některých závodů. Přičemž Max mnohem větší část. On tak závodil a získával pozice a když Hamilton zjistil, že se to netrestá, tak to začal dělat taky. A teprve potom s tím měl RedBull i Mike problém.-
Mike17
11:07 25.09.2024 185.149.130.XXXTakže on to vlastně dostal za nevrácení pozice a ne za nebezpečný návrat na trať?
A nedostal diskvalifikaci z celé sezony?
Schumi při návratu na trať taky nikoho nesejmul. Kolize byla až v následné zatáčce a tam už se na trať nevracel, ale jel po normální závodní stopě. Mimochodem už jsi našel kolo, kde tam aspoň jednou minul Schumi apex. Ne? Jak to? Já myslel, že tam vede zádovní stopa plně mimo apex. Tak nějaký jiný pilot, co tam jezdil mimo apex nebude?
Jsi s tím Hamiltonem vtipný. Po těch letech, co se s Rosbergem vyháněli z tratě a kolidovali tu začneš tvrdit, že se to Hamilton naučil v roce 2021?
Ten to uměl dobře už před Rosbergem. Když už jsi zapomněl, co se v F1 dělo, zkus si projít sezonu 2011 a dodnes rekordní počet kolizí Hamiltona.-
odin
17:03 25.09.2024 109.81.172.XXXDostal to za nebezpečný návrat na dráhu, stejně jako Maldonado, když tam vjel Hamíkovi.
A koukni se kde došlo ke kolizi. Vyjetý pogumovaný asfalt tam je vidět. Schumi nejel v závodní stopě, zavřel zatáčku úplně až k okraji dráhy. Tam šlo o to, zablokovat Hillovi místo.
Na apex si nehraj, to není argumentace. Samozřejmě, že každý pilot v závodním tempu musí trefit apex co nejlépe, aby zatáčku projel co nejlépe. To vychází z logiky věci. Proto tam taky Schumi spěchal, když neměl rychlost na to, aby mohl s Hillem soupeřit. Zbývalo mu jediné, buď ho sejmout na vnějšku, nebo na vnitřku. Jinou obranu a možnost získání titulu neměl.
S Rosbergem se vyháněli z tratě? Nebo dokonce chceš říct, že Hamilton způsoboval kolize s Rosbergem? Tak to si myslím, že jsi zase zoufale přestřelil.
Sezóna 2011 byla opravdu Hamiltonova velmi nepovedená, tam si to nedarovali s Massou.
Nechci nic tvrdit. Jen to, že když jedeš o titul, tak jedeš "jinak" než, když na titul nemáš auto. A když tvůj soupeř o titul začne závodit za hranicí pravidel a prochází mu to, pak musíš za hranicí pravidel začít závodit také. To je vše.
-
Mike17
18:38 25.09.2024 185.149.130.XXXTo, o co šlo, je jen tvůj výplod. Projel tu zatáčku jako 30x předtím. Naprosto stejně. A jako dalších 25 jezdců. Prostě evidentně nenajdeš jediný příklad toho, že by to někdo projížděl s 2m mezerou od apexu. Ale Schumi je "vrah", protože to jako jediný z tisíce průjezdů neudělal.
Ano, doslova chci říct, že jak Rosberg tak Hamilton si vzájemně způsobovali kolize. Ale chápu, že při tvém pojetí nezávislosti úplně všechny způsobil Rosberg.
A v sezoně 2011 neměl většinu incidentů s Massou, ale s různými piloty i s kolegou Buttonem. Který z nich závodil za hranicí pravidel? Všichni kromě Hamiltona?
Ale to se ti moc nehodí, tak to zase hoďme na někoho jiného.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
jumpman
15:58 23.09.2024 95.80.230.XXXOd Tebe bych čekal trošku víc nadhledu a ne že budeš sezonu hodnotit pouze podle posledního závodu. On ani Hill nebyl žádné neviňátko a těch kolizí se schumacherem bylo povíc. Stejně tak mě mrzí, že si nejsi schopen zjistit si fakta o té údajné kontrole trakce. Tu totiž u benettonu nikdy nenašli. Našli jim v software zahrabanou launch control, což je kontrola rozjezdu, nikoliv kontrola trakce a navíc se nedala zapnout/vypnout a aktivní to nenašli při žádné z mnoha kontrol. Benetton argum,entoval, že je to tím, že mají loňskou řídící jednotku, kdy to povolené bylo a jen to znepřístupnili pro zapnutí z kokpitu tlačítkem. Proto benetton nebyl za tohle trestán, ale anti to berou jako jasný důkaz, že schumák používal kontrolu trakce.
Diskvalifikaci za opotřebenou desku sem nikde nerozporoval, to o čem se bavím, je nesmyslná černá vlajka a následné tři zákazy startu. Navíc ten schumacher zastavil, ale dle FIA ne dost rychle, protože mu briatore řekl, že je to omyl a že to vyřídí, nevyřídil, tak musel zastavit. takže reálně přišel o 40 možných bodů. Pokud by tohle divadlo nenastalo, tak se tady vlastně nemáme o čem bavit, schumák by měl titul s předstihem 3-4 závodů a za mě FIA chtěla uměle ročník zdramatizovat, proto schumáka až nesmyslně trestala, protože měl na vohráblo hilla až moc velkej náskok a sama měla máslo na hlavě za smrt senny, protože připustila, aby použili v imole jako pace car opel astra...-
odin
20:11 23.09.2024 109.81.172.XXXKontrola trakce, co jsem tehdá četl, tak s těmi kontrolami ze strany FIA to bylodosti pofidérní. Briatore "zařizoval" leccos. Některé kontroly prý dokonce neumožnil. A až posléze našli starý software. Vysvětlení, že používají loňskou řídící jednotku neberu. Každý ajťák ti potvrdí, že jakýkoliv jiný program, než je nezbytně nutný, je na škodu a potenciální problém. Co myslíš, jak je těžké pro inženýry odinstalovat software a vyčistit řidící jednotku? Když si evidentně dali tu práci software zablokovat. Bohužel se pravdu asi nikdy nedozvíme a každý z nás bude věřit tomu, čemu věřit chce.
Za černou vlajku byl potrestán dle tehdejších pravidel. V zaváděcím kole ani za SC se předjíždět nesmělo. Následoval trest černou vlajkou. Opět mi vysvětli, jak je možné, že takový machr, jako byl ve vašich očích Schumacher nedokázal udržet stanovené tempo v zaváděcím kole a musel předjet pilota před ním? Já to nechápu. Mistr nad mistry a neumí jet pomalu??? Nebo byl tak hloupej, že nevěděl, že se v zaváděcím kole ještě nezávodí? Bohužel, vy Schumiboys považujete jeho prohřešky za prkotiny, které by se měly přehlížet (a že mu jich FIA také i přehlédla), ale u ostatních požadujete tresty. Kdyby Schumi uposlechl černou vlajku, tak by proněho závod skončil a v dalších závodech by normálně startoval. Neuposlechl, tak dostal další flastr dvou dsq. Co je na tom nepochopitelného a nesmyslného? Mně to smysl dává. A ne proto, že jsem odpůrce Schumiho. Tehdá jsem byl ještě jeho "obdivovatel", který dával Sennovi ochutnat jeho medicínu. Schumi u mně skončil až v Adelaide.
-
-
-
-
-
-
SergioPÉREZ
18:45 22.09.2024 178.72.195.XXXMax se v PJ i po dnešním závodě drží, na boj v PK v dalších závodech musí Red Bull na voze ještě pořádně máknout, jasně se na této komplikované trati ukázalo že Checa vůz už dále nepustil.-
-
SergioPÉREZ
20:08 22.09.2024 178.72.195.XXXTak nejdůležitější co si myslí Horner, inženýři a samotný Checo. Já to vidím ve špatné ovladatelnosti vozu a velkém opotřebování pneu. V téhle fázi Mistrovství světa F1 u Red Bullu nic neobvyklého, minulý závod se s tím potýkal právě Max.-
-
odin
20:52 22.09.2024 109.81.172.XXXTome, to je pitomost. RedBull v minulosti klidně riskoval postih ve výhodách v přípravě vozu a klidně překráčeli finanční strop. A bez problémů jim to vycházelo. Tak proč by najednou potřebovali výhody k přípravě vozu?
Jediné vysvětlení je, že Checo je tragéd. A to píšu při veškerém vědomí a mé víře ve schopnosti dvojek týmů. Původní tvůj koment byla 100% pravda
-
-
-
SergioPÉREZ
20:31 22.09.2024 178.72.195.XXX...á, tak ještě problém Red Bullu s nefungujícím zařízením na pití...Hamilton i Russell vynechali mediální povinnosti jak byli po tělesné stránce (přehřátí) na konci závodu K O
-
-
-
Kaša
18:23 22.09.2024 109.81.117.XXXNo a k závodu, kromě infarktovému políbení bariery to byl skvělý výkon od Landa.
V závodě taky hezky od Oscara, ale slabá kvalda mu odebrala 2. místo - což je pro mcL důležité aby i Oscar obíral o body Maxe! Max skvělá "demage limitation"! peréz slabota, myslím že by v týmu už dávno neměl být. U Mercedesu měli štěstí že Ferrari zbabrali kvaldu, jinak by je určitě dali. A myslím že mohli dát i Ferraráci i Maxe. Paráda Ála, taky Hulk. Škoda Colapinta ale opravdu jezdí překvapivě parádně .... a to neměl ty vylepšení na autě jako Albon!
-
RoBertino
18:35 22.09.2024 185.63.97.XXXFerrari by na Emila asi nemělo, i když... v trénincích tak daleko nebyli, vlastně o kousek napřed. Ale to je kdyby, kdyby, kdyby. Spíš si teď říkám, že Albonovi nastanou poněkud horší časy. Protože byl velebený pilot, jenž vytáhl Williams ze dna a z toho hlediska si právem osoboval pozornost, což vedle nulového a tragického Sargeanta zase nebylo divné. Jenže Franco už po třech závodech dokázal, že si hodlá udělat jméno a nebude se na nikoho ohlížet. Ten start dokázal, že nehledá výmluvy, ale jedná. Pérez mě dost zklamal, že s autem a) zase zbabral kvalifikaci, ale na rozdíl od Ferrari ji měl zcela ve svých rukou a b) s jednoznačně silnějším autem nedokázal předjet Hülkenberga - upřímně, Nicovi jsem držel palce. Opět jsme u toho, že Checovy body Red Bullu citelně chybí a co se před několika závody předvídalo, to nastalo možná rychleji, než mnozí čekali.-
Kaša
18:46 22.09.2024 109.81.117.XXXMyslím že mělo. Četl jsem že místy měl Charles srovnatelnou rychlost jako Lando, což max moc neměl. Takže si myslím že měl možná Charles rychlost porazit Oscara protože ten nebyl rychlý jako Lando, tak by velmi pracděpodobně porazil i Maxe, kdyby se kvalifikoval na 2.-3.místě.
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 8.12.2024
GP Abú Zabí58 kol (306,183 km)
Abú Zabí
-
Pátek
- 1. Trénink (10:30 - 11:30)
- 2. Trénink (14:00 - 15:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (11:30 - 12:30)
- Kvalifikace (15:00)
-
Neděle
- Závod (14:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek