DISKUZE K ČLÁNKU Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

SINGAPUR - ZÁVOD; Popatnácté se startovní pole F1 sešlo pod umělým osvětlením a velice záhy bylo jasné, že pokud nedojde k zásadním problémům, pak je vítěz - podobně jako v minulém roce a na začátku této sezóny - víceméně jasný.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 262, poslední 30.09.2024 09:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovali 5 lidé) 22.09.2024 18:28
naložili??? 18 18 18 Já nevím co je to… »
» odin (Hlasovali 5 lidé) 22.09.2024 18:46
No trošku se taky zapojím do diskuze a objasnění… »
» jumpman (Hlasovali 4 lidé) 22.09.2024 17:08
a jéje dalším mclboys co neudýchá že mcl… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                                              • Mike17

                                                Mike17

                                                185.149.130.XXX
                                                Ano, potkal se zadek předního kola s předkem zadního kola a následně se zabořilo přední křídlo do předního kola. To fakt není ani půlka vozu, natož to srvonávat s kontaktem předního křídla se zadním kolem. 12 13

                                                + 0 / − 0

                                                ohodnotit kladně záporně

                                                Reagovat Nahlásit
                                    • odin

                                      odin

                                      109.81.172.XXX
                                      Co to tady zase meleš za pitomosti? Vždyť ty už v zoufalsví nevíš co píšeš!? Jaký trest a za co měl Prost dostat? Vždyť se ani neťukli. Na rovince jel Prost +- uprostřed dráhy a Senna se mu nacpal do prava na vnitřek, protože věděl, že níásledná zatáčka bude pravá. Ale obě auta byla vedle sebe a nikdo nebyl ochoten zpomalit do zatáčky, aby ji projel. Skončilo to vyjetím obou mimo trať a oběma chcípl motor. Prost vystoupil, Senna se nechal roztlačit. Za co chceš trestat Prosta? A podle jakých pravidel? Ani tehdejší pravidla ani dnešní nic takového nezakazují.
                                      Miku jsi fakt zoufalec.

                                      + 0 / − 0

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • Mike17

                                        Mike17

                                        185.149.130.XXX
                                        Proboha kde tvrdím, že měl Prost dostat trest? Prost byl v právu, protože měl jako první volbu stopy. Stejně jako Schumacher v Adelaide. 12
                                        Ale tam to Prost do šikany zatočil dřív, než tam šikana vůbec byla. Ale to ti nevadí. Že Schumacher trefil přesně apex ti vadí a pravidlo, že měl právo volit stopu najednou záhodně neplatí.
                                        Prostě objektivita sama. 12
                                        A oni se neťukli? Vážně? Podívej se na onboard, proč tam Senna asi tak poskakuje s celým autem? 12 12 12

                                        + 1 / − 0

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            109.81.172.XXX
                            Ano Miku Grosjean 10 a stop and go. Ale nikoho nesejmul, jen ovlivnil pozici, kterou následně nevrátil.
                            Trochu rozdíl, ne?
                            A máš pravdu, že dnes se to už asi netrestá, protože by Max s Hamíkem museli v 2021 strávit v boxech většinu některých závodů. Přičemž Max mnohem větší část. On tak závodil a získával pozice a když Hamilton zjistil, že se to netrestá, tak to začal dělat taky. A teprve potom s tím měl RedBull i Mike problém. 13

                            + 2 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              185.149.130.XXX
                              Takže on to vlastně dostal za nevrácení pozice a ne za nebezpečný návrat na trať? 12
                              A nedostal diskvalifikaci z celé sezony? 12
                              Schumi při návratu na trať taky nikoho nesejmul. Kolize byla až v následné zatáčce a tam už se na trať nevracel, ale jel po normální závodní stopě. Mimochodem už jsi našel kolo, kde tam aspoň jednou minul Schumi apex. Ne? Jak to? Já myslel, že tam vede zádovní stopa plně mimo apex. Tak nějaký jiný pilot, co tam jezdil mimo apex nebude?

                              Jsi s tím Hamiltonem vtipný. Po těch letech, co se s Rosbergem vyháněli z tratě a kolidovali tu začneš tvrdit, že se to Hamilton naučil v roce 2021? 12 12 12
                              Ten to uměl dobře už před Rosbergem. Když už jsi zapomněl, co se v F1 dělo, zkus si projít sezonu 2011 a dodnes rekordní počet kolizí Hamiltona. 12 12 12

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • odin

                                odin

                                109.81.172.XXX
                                Dostal to za nebezpečný návrat na dráhu, stejně jako Maldonado, když tam vjel Hamíkovi.
                                A koukni se kde došlo ke kolizi. Vyjetý pogumovaný asfalt tam je vidět. Schumi nejel v závodní stopě, zavřel zatáčku úplně až k okraji dráhy. Tam šlo o to, zablokovat Hillovi místo.
                                Na apex si nehraj, to není argumentace. Samozřejmě, že každý pilot v závodním tempu musí trefit apex co nejlépe, aby zatáčku projel co nejlépe. To vychází z logiky věci. Proto tam taky Schumi spěchal, když neměl rychlost na to, aby mohl s Hillem soupeřit. Zbývalo mu jediné, buď ho sejmout na vnějšku, nebo na vnitřku. Jinou obranu a možnost získání titulu neměl.
                                S Rosbergem se vyháněli z tratě? Nebo dokonce chceš říct, že Hamilton způsoboval kolize s Rosbergem? Tak to si myslím, že jsi zase zoufale přestřelil.
                                Sezóna 2011 byla opravdu Hamiltonova velmi nepovedená, tam si to nedarovali s Massou.
                                Nechci nic tvrdit. Jen to, že když jedeš o titul, tak jedeš "jinak" než, když na titul nemáš auto. A když tvůj soupeř o titul začne závodit za hranicí pravidel a prochází mu to, pak musíš za hranicí pravidel začít závodit také. To je vše.

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  185.149.130.XXX
                                  To, o co šlo, je jen tvůj výplod. Projel tu zatáčku jako 30x předtím. Naprosto stejně. A jako dalších 25 jezdců. Prostě evidentně nenajdeš jediný příklad toho, že by to někdo projížděl s 2m mezerou od apexu. Ale Schumi je "vrah", protože to jako jediný z tisíce průjezdů neudělal. 12
                                  Ano, doslova chci říct, že jak Rosberg tak Hamilton si vzájemně způsobovali kolize. Ale chápu, že při tvém pojetí nezávislosti úplně všechny způsobil Rosberg. 12
                                  A v sezoně 2011 neměl většinu incidentů s Massou, ale s různými piloty i s kolegou Buttonem. Který z nich závodil za hranicí pravidel? Všichni kromě Hamiltona? 12
                                  Ale to se ti moc nehodí, tak to zase hoďme na někoho jiného. 18

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            95.80.230.XXX
            Od Tebe bych čekal trošku víc nadhledu a ne že budeš sezonu hodnotit pouze podle posledního závodu. On ani Hill nebyl žádné neviňátko a těch kolizí se schumacherem bylo povíc. Stejně tak mě mrzí, že si nejsi schopen zjistit si fakta o té údajné kontrole trakce. Tu totiž u benettonu nikdy nenašli. Našli jim v software zahrabanou launch control, což je kontrola rozjezdu, nikoliv kontrola trakce a navíc se nedala zapnout/vypnout a aktivní to nenašli při žádné z mnoha kontrol. Benetton argum,entoval, že je to tím, že mají loňskou řídící jednotku, kdy to povolené bylo a jen to znepřístupnili pro zapnutí z kokpitu tlačítkem. Proto benetton nebyl za tohle trestán, ale anti to berou jako jasný důkaz, že schumák používal kontrolu trakce.
            Diskvalifikaci za opotřebenou desku sem nikde nerozporoval, to o čem se bavím, je nesmyslná černá vlajka a následné tři zákazy startu. Navíc ten schumacher zastavil, ale dle FIA ne dost rychle, protože mu briatore řekl, že je to omyl a že to vyřídí, nevyřídil, tak musel zastavit. takže reálně přišel o 40 možných bodů. Pokud by tohle divadlo nenastalo, tak se tady vlastně nemáme o čem bavit, schumák by měl titul s předstihem 3-4 závodů a za mě FIA chtěla uměle ročník zdramatizovat, proto schumáka až nesmyslně trestala, protože měl na vohráblo hilla až moc velkej náskok a sama měla máslo na hlavě za smrt senny, protože připustila, aby použili v imole jako pace car opel astra...

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              109.81.172.XXX
              Kontrola trakce, co jsem tehdá četl, tak s těmi kontrolami ze strany FIA to bylodosti pofidérní. Briatore "zařizoval" leccos. Některé kontroly prý dokonce neumožnil. A až posléze našli starý software. Vysvětlení, že používají loňskou řídící jednotku neberu. Každý ajťák ti potvrdí, že jakýkoliv jiný program, než je nezbytně nutný, je na škodu a potenciální problém. Co myslíš, jak je těžké pro inženýry odinstalovat software a vyčistit řidící jednotku? Když si evidentně dali tu práci software zablokovat. Bohužel se pravdu asi nikdy nedozvíme a každý z nás bude věřit tomu, čemu věřit chce.
              Za černou vlajku byl potrestán dle tehdejších pravidel. V zaváděcím kole ani za SC se předjíždět nesmělo. Následoval trest černou vlajkou. Opět mi vysvětli, jak je možné, že takový machr, jako byl ve vašich očích Schumacher nedokázal udržet stanovené tempo v zaváděcím kole a musel předjet pilota před ním? Já to nechápu. Mistr nad mistry a neumí jet pomalu??? 17 Nebo byl tak hloupej, že nevěděl, že se v zaváděcím kole ještě nezávodí? Bohužel, vy Schumiboys považujete jeho prohřešky za prkotiny, které by se měly přehlížet (a že mu jich FIA také i přehlédla), ale u ostatních požadujete tresty. Kdyby Schumi uposlechl černou vlajku, tak by proněho závod skončil a v dalších závodech by normálně startoval. Neuposlechl, tak dostal další flastr dvou dsq. Co je na tom nepochopitelného a nesmyslného? Mně to smysl dává. A ne proto, že jsem odpůrce Schumiho. Tehdá jsem byl ještě jeho "obdivovatel", který dával Sennovi ochutnat jeho medicínu. Schumi u mně skončil až v Adelaide.

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          01

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    178.72.195.XXX
    Max se v PJ i po dnešním závodě drží, na boj v PK v dalších závodech musí Red Bull na voze ještě pořádně máknout, jasně se na této komplikované trati ukázalo že Checa vůz už dále nepustil. 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      194.212.104.XXX
      Checa dál nepustil vůz? Nemyslím si, Checa dál nepustil Checo. Počínaje již včerejškem...

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • SergioPÉREZ

        SergioPÉREZ

        178.72.195.XXX
        Tak nejdůležitější co si myslí Horner, inženýři a samotný Checo. Já to vidím ve špatné ovladatelnosti vozu a velkém opotřebování pneu. V téhle fázi Mistrovství světa F1 u Red Bullu nic neobvyklého, minulý závod se s tím potýkal právě Max.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          194.212.104.XXX
          ale jo, když chtějí vítězství v PK vyměnit za výhody při přípravě vozu pro příští sezony, tak proč ne... 18

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            109.81.172.XXX
            Tome, to je pitomost. RedBull v minulosti klidně riskoval postih ve výhodách v přípravě vozu a klidně překráčeli finanční strop. A bez problémů jim to vycházelo. Tak proč by najednou potřebovali výhody k přípravě vozu?
            Jediné vysvětlení je, že Checo je tragéd. A to píšu při veškerém vědomí a mé víře ve schopnosti dvojek týmů. 03 Původní tvůj koment byla 100% pravda

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              95.80.230.XXX
              no sám sis odpověděl, ten konstruktérský titul nechtějí, jinak by perez byl dávno na dlažbě... 12

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • SergioPÉREZ

        SergioPÉREZ

        178.72.195.XXX
        ...á, tak ještě problém Red Bullu s nefungujícím zařízením na pití...Hamilton i Russell vynechali mediální povinnosti jak byli po tělesné stránce (přehřátí) na konci závodu K O

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    109.81.117.XXX
    No a k závodu, kromě infarktovému políbení bariery to byl skvělý výkon od Landa.
    V závodě taky hezky od Oscara, ale slabá kvalda mu odebrala 2. místo - což je pro mcL důležité aby i Oscar obíral o body Maxe! Max skvělá "demage limitation"! peréz slabota, myslím že by v týmu už dávno neměl být. U Mercedesu měli štěstí že Ferrari zbabrali kvaldu, jinak by je určitě dali. A myslím že mohli dát i Ferraráci i Maxe. Paráda Ála, taky Hulk. Škoda Colapinta ale opravdu jezdí překvapivě parádně .... a to neměl ty vylepšení na autě jako Albon! 21


    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      185.63.97.XXX
      Ferrari by na Emila asi nemělo, i když... v trénincích tak daleko nebyli, vlastně o kousek napřed. Ale to je kdyby, kdyby, kdyby. Spíš si teď říkám, že Albonovi nastanou poněkud horší časy. Protože byl velebený pilot, jenž vytáhl Williams ze dna a z toho hlediska si právem osoboval pozornost, což vedle nulového a tragického Sargeanta zase nebylo divné. Jenže Franco už po třech závodech dokázal, že si hodlá udělat jméno a nebude se na nikoho ohlížet. Ten start dokázal, že nehledá výmluvy, ale jedná. Pérez mě dost zklamal, že s autem a) zase zbabral kvalifikaci, ale na rozdíl od Ferrari ji měl zcela ve svých rukou a b) s jednoznačně silnějším autem nedokázal předjet Hülkenberga - upřímně, Nicovi jsem držel palce. Opět jsme u toho, že Checovy body Red Bullu citelně chybí a co se před několika závody předvídalo, to nastalo možná rychleji, než mnozí čekali.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        109.81.117.XXX
        Myslím že mělo. Četl jsem že místy měl Charles srovnatelnou rychlost jako Lando, což max moc neměl. Takže si myslím že měl možná Charles rychlost porazit Oscara protože ten nebyl rychlý jako Lando, tak by velmi pracděpodobně porazil i Maxe, kdyby se kvalifikoval na 2.-3.místě.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Sergio Pérez stojí na rozhraní mezi bytím a nebytím

Zaručené zprávy týkající se Péreze, nebo jenom (před)poslední dohady?

Vítejte v malém zamyšlení nad událostmi posledních dnů

Hrstka ohlédnutí za Maxem, penalizacemi a novou krví

Lando Norris s McLarenem

Příliš přísná penalizace Norrise? McLaren žádá FIA o přezkoumání způsobu udělování trestů + VIDEO

Kevin Magnussen byl jedním z nejvíce rozzlobených pilotů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po Grand Prix: Odhodlání všech před posledním závodem roku

Smůla a současně hrdinský výkon - to byl Lando Norris v Kataru

Grand Prix pokutového bloku zvládl nejlépe Verstappen

Lewis Hamilton s Toto Wolff počítají vzájemnou spolupráci na poslední hodiny (Ilustrační foto)

Prohlášení po kvalifikaci: Očekává se závod spíše strategický než bojovný

Max Verstappen se vrátil do čela startovního pole po pěti měsících a jednom dnu (ilustrační foto)

V kvalifikaci poprvé od GP Rakouska vítězí Verstappen, Ferrari ztrácejí dech

Nico Hülkenberg vybojoval pro Haas další nesmírně důležité body.

Russella porazil týmový dvojblok McLarenu, pořadí se měnilo na cílové rovince

Valtteri Bottas v posledních podnicích letošní sezóny přikládá pod kotel (ilustrační foto)

Kvalifikace na sprint vyšla nejlépe Norrisovi, Ferrari zaostává a Pérezův pád pokračuje

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

V Katartu začíná nejlépe Leclerc. Mercedesy a Verstappen se ztrátou

  • Pátek

    • 1. Trénink (10:30 - 11:30)
    • 2. Trénink (14:00 - 15:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama