DISKUZE K ČLÁNKU GP RAKOUSKA: Poloviční radost Ferrari - Leclerc vítězí, Sainzův vůz skončil v plamenech

Rakousko bychom mohli zařadit mezi přírodní okruhy, na nejkratší trati se odehrála další bitva, ve které překvapivě vedoucí pilot průběžné klasifikace tahal za kratší konec. Měl ovšem na své straně aspoň částečně štěstí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP RAKOUSKA: Poloviční radost Ferrari - Leclerc vítězí, Sainzův vůz skončil v plamenech

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 43, poslední 13.07.2022 08:27 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mansell_fan (Hlasovalo 6 lidí) 10.07.2022 17:16
Je těžké být fanouškem Ferrari. Je to něco… »
» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 11.07.2022 10:33
Ještě bych vyzdvihl Sainze při jeho odstavení… »
» juras (Hlasovali 5 lidé) 10.07.2022 19:54
Zajímalo by mě kdy naposled jsme viděli v jednom… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Smolařem víkendu je rozhodně Vettel. Co tam ten Gasly vyváděl, Ferdo?!! 13

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Zajímalo by mě kdy naposled jsme viděli v jednom závodě 3 předjetí v boji o vítězství...a ještě vždy ve stejném gardu.

Jen škoda Sainze...měl to být double...

+ 5 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
01, prima závod...myslím že bylo na co koukat, gratulace Leclercovi...snad ještě boj o titul zdramatizuje.

Ač máme prakticky polovinu sezóny, pořadí na prvních třech místech se stále nemění.
Ve středu pole určitě změny jsou...a vzhledem k tomu že mezi prvními dvěma týmy je to vyrovnané...mysl že bychom měli být spokojeni.

Docela by mě zajímala letošní statistika odstoupení, respektive technických poruch...dnes když Sainzovi začal hořet motor jsem se vrátil o mnoho let zpátky...do doby kdy tohle odstoupení že závodu bylo běžné a bylo jich několik za závod.

Rozhodování a trestání nebudu komentovat...

Příští závod na Paul Riccardu...na ty vybetonovaný barevný maškarádě...to bude mela co se hlídání traťových limitu týče 12

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

185.63.97.XXX
Nevím nevím - mít pneumatiky na konci životnosti v 18. kole??? Proč tedy s výměnou čekal až do 29. kola, když je měl trop? Pořád si říkám, že když třetí nejlepší tým ztrácí na první dva přes půl minuty, tak to není docela v pořádku. Ale mohu se mýlit.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

193.165.96.XXX
Už hodně dlouho jsem Ferrari nedržel palce tak jako dnes.
Sice to nakonec nedopadlo bez ztráty kytičky, ale kromě poruchy motoru se mi dnešní výkon celého Ferrari moc líbil.
Možná stačí přehlížet Binotta. 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.103.90.XXX
Hamika si podal, protoze mel cerstve gumy, zatimco Hamilton je mel na konci zivotnosti.... Kdybych to mel brat taky, tak jak podruhe predjel Leclerc Verstapena, tak skoda mluvit...
A 20 vterin na to, ze nebyl zadny SC neni zase tak moc.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

185.63.97.XXX
Viz prohlášení. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

185.63.97.XXX
Ale i tak - víc jak dvacet vteřin by bylo pořád strašně moc. A Verstappen po první výměně vyjel osmý a na třetí místo se dostal během čtyř kol a Hamíka si podal - škoda mluvit.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.237.XXX
Dle prvních zpráv Carlosův motor před kolapsem zněl velmi podobně jak Čárlího ve Španêlsku. Tedy asi další přehřáté turbo které bafne a zničí všechno ostatní kolem. No tohle je konstrukční problém, prý to asi souvisí s MGU-H, jehož turbína není schopna pracovat ve správných provozních teplotách a následně přehřeje turbodmychadlo. Carlos se chystal předjet Maxa, možná mu pustili větší porci výkonu a to byl spouštěč.
Magnussen měl dle Haasu s motorem problém celý závod a modlil se ať nebouchne.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.103.90.XXX
Nevim co je to desive, ale Hamilton stratoval 8. a hodne kol se zasekl za pomalejsimi vozy diky DRS vlacku. A kdyby mu o neco slo a jel na plno, jako ti dva vepredu, ztrata by byla minimalne polovicni .....

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
A tak Mercedes vypadal v kvali hodně rychle.....než to kluci rozvěsili po bariérách 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

185.63.97.XXX
A to nám experti přes F1 slibovali i v průběhu tohoto závodního víkendu, že Mercedes je konečně zpátky. Ale těžko říci, jak to vlastně mysleli.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.62.XXX
George pokud se nepletu, tak byl letos i výše... Byl snad celkově 2-3....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

185.63.97.XXX
Jojo, bylo to u Gaslyho a to byla totální šílenost. Teď ještě otázka, co ten Alonso, jestli to taky nebyla jen kachna...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.237.XXX
Ten Carlosův motor, to bude zas další totálka ze které nepůjde nic použít, to se vsadím 05 A konzistentní George Russell už mu v celkovém pořadí dýchá na záda 16

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

194.212.104.XXX
a evidentně v tom údivu nejsme sami...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

194.212.104.XXX
to jo, ale za to se body nerozdávají. on zrovna McL taky není vzorem spolehlivosti a konzistence a těch závodů, kde poztráceli spoustu bodů taky bylo dost. ale alespoň něco je vyrovnané, když před nimi jsou tak velké rozdíly, které se nějak dramaticky nemění. zatím.

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

46.135.14.XXX
Alpine není 30b před McL jen proto, ze máme bidnou spolehlivost a ultra smůlu a děláme tupé chyby, viz dnes 2x pit stop pod VSC. Rychlostne už sme dávno Top 4 auto 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Poky

Poky

109.80.56.XXX
Nejako me hlava nebraly ty vlajky a trest pro Norrise. Myslim ze trest dostal kolo nebo dve po vlajce. Pak asi zpomalili jinak by museli trestat pulku pole. Nejako me v poslednich zavodet komisari udivujou.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.237.XXX
Je těžké být fanouškem Ferrari. Je to něco podobného jako fandit Petře Kvitové 13 Ale Max může být v klidu, tohle dojíždění na bedně mu asi stačí. Jinak ta ztráta ostatních na Ferrari a RB docela děsivá

+ 6 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama