DISKUZE K ČLÁNKU Tisíc koní u Renaultu - ano či ne? Taffin vysvětluje, vyjadřuje se i konkurence
Renault v Německu uvedl, že se mu už se svou pohonnou jednotkou podařilo na dráze překonat magickou hranici 1000 koní (736 kW). Co na to říkají soupeři?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Tisíc koní u Renaultu - ano či ne? Taffin vysvětluje, vyjadřuje se i konkurence
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Kaša
08:26 01.08.2019 82.142.123.XXX
O těch motorech to jsou zajímavé debaty, ale nakonec úplně oničem.
Vypadá to že Ferrari je trošku výkonnější jak Mercedes ale méně spolehlivé, a dvojice Renault a Honda už jsou konečně dost blízko nim že to nedělá zásadní rozdíl.
A rozdíl mezi Renaultem a Hondou bude tak malý, že to není ani třeba řešit.
Jsem rád za to že se to tak srovnalo, ale naprosto mě u některých udivuje, že když se konečně Honda dotáhla na zbytek světa, tak se najednou zapomíná na jejich až diletantské záčátky s McL, a to se právě svaluje hodně na McL.
Vypadá to že Ferrari je trošku výkonnější jak Mercedes ale méně spolehlivé, a dvojice Renault a Honda už jsou konečně dost blízko nim že to nedělá zásadní rozdíl.
A rozdíl mezi Renaultem a Hondou bude tak malý, že to není ani třeba řešit.
Jsem rád za to že se to tak srovnalo, ale naprosto mě u některých udivuje, že když se konečně Honda dotáhla na zbytek světa, tak se najednou zapomíná na jejich až diletantské záčátky s McL, a to se právě svaluje hodně na McL.
Miroslav D.
06:39 01.08.2019 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Miroslav D.
22:02 31.07.2019 37.188.168.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
GRAHAM
19:06 31.07.2019 77.236.218.XXX
Tady dopadne stejně. Teda hůř, prostoru bude mít minimum. Vedle válel jinou ligu, to zde nehrozí. Ač on si myslí že ano.....ale kluk jeden ušatá skončí takhle :
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]
Petr Hloušek
18:55 31.07.2019 194.79.55.XXX
nojo, já si řikal, že tady někdo chybí
a možná proto je tady teď na pranýři víc Rb než Vettel
a možná proto je tady teď na pranýři víc Rb než Vettel
Petr Hloušek
18:52 31.07.2019 194.79.55.XXX
jasně, v době incidentu byl Max 3. a Vettel 4. se ztrátou pár vteřin na Bottase, který musel ještě do boxů
Triper
18:37 31.07.2019 88.100.190.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Mike17
18:22 31.07.2019 185.149.130.XXX
Mimo? Myslíš jako nějaké srovnávání Spa a Británie různých roků?
-Bottase čekal pitstop navíc - fakt
-Verstappen před sestřelením jezdil podobné časy - fakt
-Mercedes jel v Rakousku co to šlo - fakt
-RB tam byl rychlejší než Ferrari - fakt
-v Německu Max Mercedesům na usychající trati ujížděl - fakt
-když jezdíš někomu na křídle, minimálně nejsi pomalejší - fakt
A teď bys mohl předvést nějaký ty. Místo nějakých vymyšlených mých výroků.
Opět sis řekl po plácnutí novinama přes čumák? Dobře ti tak. Jen nekňuč, ať už tě nechám být. Sám sis o to řekl.
-Bottase čekal pitstop navíc - fakt
-Verstappen před sestřelením jezdil podobné časy - fakt
-Mercedes jel v Rakousku co to šlo - fakt
-RB tam byl rychlejší než Ferrari - fakt
-v Německu Max Mercedesům na usychající trati ujížděl - fakt
-když jezdíš někomu na křídle, minimálně nejsi pomalejší - fakt
A teď bys mohl předvést nějaký ty. Místo nějakých vymyšlených mých výroků.
Opět sis řekl po plácnutí novinama přes čumák? Dobře ti tak. Jen nekňuč, ať už tě nechám být. Sám sis o to řekl.
Nadcházející závod 19.5.2024
GP Emilia Romagna63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferrari
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
Charles LECLERC - 2. Trénink (17:00 - 18:00)
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek