DISKUZE K ČLÁNKU Tisíc koní u Renaultu - ano či ne? Taffin vysvětluje, vyjadřuje se i konkurence

Renault v Německu uvedl, že se mu už se svou pohonnou jednotkou podařilo na dráze překonat magickou hranici 1000 koní (736 kW). Co na to říkají soupeři?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Tisíc koní u Renaultu - ano či ne? Taffin vysvětluje, vyjadřuje se i konkurence

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 96, poslední 28.08.2019 09:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr Hloušek (Hlasovalo 6 lidí) 31.07.2019 17:37
omyl, Verstappen by byl 2 kdyby ho Vettel… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 31.07.2019 17:36
No já si myslím, že by Mercedes double v… »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 01.08.2019 09:18
A přitom McLaren za to vůbec nemohl. Je zajímavé,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ale ale? Ty jsi najednou zapomněl na sestřelení Vettelem? Natrvalo, nebo jen do doby, než budeš chtít zase hejtovat Vettela? 12 12 12
To jsi myslel tou poslední větou? 12 12 12

Jestli je to druhá nebo třetí nejmotorovější trať, si klidně vyřiď s redakcí. Ono je to stejně buřt. Poslední 3 tratě nejsou žádná Monaka nebo Maďarska. A přesto byli na špici. Chápu, že tě to s..e, když měli podle tebe jezdit ve středu pole. Ale co teď už... 12

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.242.XXX
Jak se daří McLarenu bez Alonsa? No já jsem rád za pokrok, ale Alonso potřebuje materiál na výhry 03

+ 3 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Chce to lepší auto no, McLaren i Renault mají před sebou hodně práce.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Honda je letos velice slušná. S Renaultem by na tom byli asi lépe v kvalifikaci...ale zase Renault měl taky své dny, kdy měl problém se spalovákem, takže +- podobné by to bylo. Pro F1 fanoušky jedině dobře.....

+ 1 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr Hloušek

Petr Hloušek

194.79.55.XXX
tak to bylo hodně ošklivý 12

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr Hloušek

Petr Hloušek

194.79.55.XXX
mám obavu, že i kdyby měli na papíře 2000 jednorožců, tak to v závodech poznat stejně nebude jako to není poznat ani teď

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pinďa

Pinďa

77.111.247.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 6 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Nemáš koule si přiznat že jsi neměl pravdu. Škoda....

A Dennis vyletěl ze zcela jiných důvodů....

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Přímo na komoru. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.242.XXX
Hele, říká ti něco PR stavba? Dennis tímhle kryl Hondu, že byla odmítnuta a Dennis za svoje vystoupení dostal to co si zasloužil, nauč se japonsky a přečti si příběh Hondy právě v rozhodování o dodávání motorů dalšímu týmu 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Opět se akorát můžeme ptát kde by byl letos RedBull s motory Renault 03 Ale to už je pasé, teď snad Honda přidá těch 20 koníků v Monze a třeba ještě taky bude drama, uvidíme.

+ 2 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr Hloušek

Petr Hloušek

194.79.55.XXX
ajeje, oblíbené téma, to zas bude výživná diskuse 18
Hlavně klikejte jak o život 14

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Ron Dennis vysvětlil své rozhodnutí vetovat motorovou dohodu mezi Red Bull a Hondou, přičemž šéf McLarenu trvá na tom, že japonský výrobce ještě nemá kapacitu dodat další tým.

V projevu na GP v Abú Dhabí Dennis vysvětlil, že dodavatelé Honda - zejména elektronických komponent ERS, které jsou součástí komplexních hybridních motorů F1 - nejsou vybaveni, aby zvládli to, co by bylo okamžitým zdvojnásobením poptávky.
Dodal, že pravděpodobné rozhodnutí pokračovat v sezonním vývoji v roce 2016 by již zvýšilo poptávku, a to s více částmi motoru vyrobenými v krátkém čase - a hodně z nich se nedostalo za fázi výzkumu a vývoje.

"Seděli jsme s Hondou a absolutně analyzovali, kde jsme, a zvýšilo by to naši schopnost stát se konkurenceschopnější rychleji nebo ne - přivést další tým, jako je Red Bull, který by systém natlakoval ještě více," řekl Dennis.

„Na základě současné struktury dodávek, kde jsme s motorem, v době před první velkou cenou, bylo velmi, velmi jasné, že rozhodnutí skutečně bylo, že není možné fyzicky tlačit dodavatele na dodávku řetěz - zvýšit produkci - protože jsme nevěděli, co chceme, aby udělali.

Zjisti v kterém to bylo roce a pak se tady hádej kormidelníku. 12

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
18 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.242.XXX
Nevetoval, už nebyl u kormidla, ale třeba ty si v té kanceláří byl s akcionáři a Bahrajnskou královskou rodinou

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.242.XXX
Miku, kde stačili na Mercedes? Že dojeli mimo bednu? A Mercedes měl v klidu double? Nebo i ten fakt, že Monza a SPA jsou motorove náročnější tratě 04 když byli tak extra rychlí proč Verstappen nepředjel Bottase? Proč zase ze sebe děláš debila 18

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Vetoval.....ale v módu, že Honda stejně neměla kapacity. Prostě se tak dohodli, že dalšího nebudou přibírat.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.242.XXX
Ne nevetoval, možná, že i proto, protože už nebyl u kormidla 19

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jasně. A v druhém nejnáročnějším okruhu na motor (Silverstone) stačili Mercedesu a byli rychlejší než Ferrari protože....
Co tam měl Mercedes za probém? A jaký Ferrari?
Samozřejmě. Když vyhraje RB muselo to být díky nějakému problému. Sice je regulérně porazili v Rakousku a za sucha byli rychlejší i v Německu, ale bez Renaultu to musí být náhoda. 12

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tak vetoval to Dennis nebo ne? Měli byste se chlapci dohodnout. 03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama