DISKUZE K ČLÁNKU Tisíc koní u Renaultu - ano či ne? Taffin vysvětluje, vyjadřuje se i konkurence
Renault v Německu uvedl, že se mu už se svou pohonnou jednotkou podařilo na dráze překonat magickou hranici 1000 koní (736 kW). Co na to říkají soupeři?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Tisíc koní u Renaultu - ano či ne? Taffin vysvětluje, vyjadřuje se i konkurence
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
17:24 31.07.2019 185.149.130.XXX
Ale ale? Ty jsi najednou zapomněl na sestřelení Vettelem? Natrvalo, nebo jen do doby, než budeš chtít zase hejtovat Vettela?
![12](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/12.png)
To jsi myslel tou poslední větou?
![12](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/12.png)
Jestli je to druhá nebo třetí nejmotorovější trať, si klidně vyřiď s redakcí. Ono je to stejně buřt. Poslední 3 tratě nejsou žádná Monaka nebo Maďarska. A přesto byli na špici. Chápu, že tě to s..e, když měli podle tebe jezdit ve středu pole. Ale co teď už...![12](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/12.png)
![12](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/12.png)
![12](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/12.png)
![12](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/12.png)
To jsi myslel tou poslední větou?
![12](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/12.png)
![12](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/12.png)
![12](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/12.png)
Jestli je to druhá nebo třetí nejmotorovější trať, si klidně vyřiď s redakcí. Ono je to stejně buřt. Poslední 3 tratě nejsou žádná Monaka nebo Maďarska. A přesto byli na špici. Chápu, že tě to s..e, když měli podle tebe jezdit ve středu pole. Ale co teď už...
![12](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/12.png)
Petr Hloušek
17:21 31.07.2019 194.79.55.XXX
mám obavu, že i kdyby měli na papíře 2000 jednorožců, tak to v závodech poznat stejně nebude jako to není poznat ani teď
Pinďa
17:17 31.07.2019 77.111.247.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Petr Hloušek
17:14 31.07.2019 194.79.55.XXX
ajeje, oblíbené téma, to zas bude výživná diskuse ![18](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/18.png)
Hlavně klikejte jak o život
![18](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/18.png)
Hlavně klikejte jak o život
![14](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/14.png)
GRAHAM
17:12 31.07.2019 77.236.218.XXX
Ron Dennis vysvětlil své rozhodnutí vetovat motorovou dohodu mezi Red Bull a Hondou, přičemž šéf McLarenu trvá na tom, že japonský výrobce ještě nemá kapacitu dodat další tým.
V projevu na GP v Abú Dhabí Dennis vysvětlil, že dodavatelé Honda - zejména elektronických komponent ERS, které jsou součástí komplexních hybridních motorů F1 - nejsou vybaveni, aby zvládli to, co by bylo okamžitým zdvojnásobením poptávky.
Dodal, že pravděpodobné rozhodnutí pokračovat v sezonním vývoji v roce 2016 by již zvýšilo poptávku, a to s více částmi motoru vyrobenými v krátkém čase - a hodně z nich se nedostalo za fázi výzkumu a vývoje.
"Seděli jsme s Hondou a absolutně analyzovali, kde jsme, a zvýšilo by to naši schopnost stát se konkurenceschopnější rychleji nebo ne - přivést další tým, jako je Red Bull, který by systém natlakoval ještě více," řekl Dennis.
„Na základě současné struktury dodávek, kde jsme s motorem, v době před první velkou cenou, bylo velmi, velmi jasné, že rozhodnutí skutečně bylo, že není možné fyzicky tlačit dodavatele na dodávku řetěz - zvýšit produkci - protože jsme nevěděli, co chceme, aby udělali.
Zjisti v kterém to bylo roce a pak se tady hádej kormidelníku.
V projevu na GP v Abú Dhabí Dennis vysvětlil, že dodavatelé Honda - zejména elektronických komponent ERS, které jsou součástí komplexních hybridních motorů F1 - nejsou vybaveni, aby zvládli to, co by bylo okamžitým zdvojnásobením poptávky.
Dodal, že pravděpodobné rozhodnutí pokračovat v sezonním vývoji v roce 2016 by již zvýšilo poptávku, a to s více částmi motoru vyrobenými v krátkém čase - a hodně z nich se nedostalo za fázi výzkumu a vývoje.
"Seděli jsme s Hondou a absolutně analyzovali, kde jsme, a zvýšilo by to naši schopnost stát se konkurenceschopnější rychleji nebo ne - přivést další tým, jako je Red Bull, který by systém natlakoval ještě více," řekl Dennis.
„Na základě současné struktury dodávek, kde jsme s motorem, v době před první velkou cenou, bylo velmi, velmi jasné, že rozhodnutí skutečně bylo, že není možné fyzicky tlačit dodavatele na dodávku řetěz - zvýšit produkci - protože jsme nevěděli, co chceme, aby udělali.
Zjisti v kterém to bylo roce a pak se tady hádej kormidelníku.
![12](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/12.png)
HellHogr
17:02 31.07.2019 86.49.242.XXX
Miku, kde stačili na Mercedes? Že dojeli mimo bednu? A Mercedes měl v klidu double? Nebo i ten fakt, že Monza a SPA jsou motorove náročnější tratě
když byli tak extra rychlí proč Verstappen nepředjel Bottase? Proč zase ze sebe děláš debila
![04](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/04.png)
![18](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/18.png)
Mike17
16:57 31.07.2019 185.149.130.XXX
Jasně. A v druhém nejnáročnějším okruhu na motor (Silverstone) stačili Mercedesu a byli rychlejší než Ferrari protože....
Co tam měl Mercedes za probém? A jaký Ferrari?
Samozřejmě. Když vyhraje RB muselo to být díky nějakému problému. Sice je regulérně porazili v Rakousku a za sucha byli rychlejší i v Německu, ale bez Renaultu to musí být náhoda.
Co tam měl Mercedes za probém? A jaký Ferrari?
Samozřejmě. Když vyhraje RB muselo to být díky nějakému problému. Sice je regulérně porazili v Rakousku a za sucha byli rychlejší i v Německu, ale bez Renaultu to musí být náhoda.
![12](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/12.png)
Aktuálně
Nadcházející závod 23.6.2024
GP Špan?lska66 kol (307.236 km)
Circuit de Catalunya
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek