DISKUZE K ČLÁNKU Další z výhod foukání po vzoru Red Bull: Zvyšování přítlaku přímo na kolech

V minulých článcích jsme se již několikrát zmiňovali, v čem spočíval přínos umístění výfuků Red Bullu po bočních stranách dole u podlahy při tvorbě přítlaku. Dnes bych chtěl poukázat na další oblast, která pomohla díky foukání zvýšit přítlak - totiž sofistikovaná křidélka na brzdových kanálcích. Proč jsou tak efektivní?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Další z výhod foukání po vzoru Red Bull: Zvyšování přítlaku přímo na kolech

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 48, poslední 09.01.2012 19:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000532 (Hlasovali 3 lidé) 31.12.2011 12:09
Tak snad tento odkaz ukončí dohady o tom co se v… »
» uzivatel000718 (Hlasovali 2 lidé) 31.12.2011 15:19
Musíme si uvědomit jednu věc. Difuzor nepracuje… »
» uzivatel000483 (Hlasovali 2 lidé) 31.12.2011 16:30
jenže difuzor je stále difuzor. a to v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

erdedy

erdedy

XXX
Jak to myslis "zvysuje sa tlak"? 04
Ci to cerpas z nejakej "Lojzkovej wikipedie"? 06

Ale ok - nechsapaci: [odkaz na stránku]

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

robocop

XXX
Mohl by mne prosim nekdo neco vysvetlit? Difuzor je staticky rozsirujici se kanal. Pri proudeni v nem se snizuje rychlost proudeni a zvysuje se tlak. Jak tedy difuzor muze prispivat ke zvyseni pritlaku,kdyz se v nem tlak zvysuje?? Prosim mohl by mne nekdo poradit? Diky

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

x

XXX
No možná nevíš, ale Fiat je jeden z největších inovátorů na světě.Ač ty auta nejsou top, tak technologie a nápady jima vyvinutý maš i ve tvé škodovce. Něco si o italech přečti a Začni studovat....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

XXX
Dufam, ze to mas overene pomocou CFD aj v aerotuneli 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Miky

XXX
Že na to přišel i Fiat, to už je co říct 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

XXX
Môže to súvisieť okrem chladenia bŕzd a dobrým odvodom ohriateho vzduchu od nich, so súčastným vytváraním určitej bariery za difuzorom na zadnej časti vozidla a tým úmernému zvýšeniu tlaku v difuzore, čím sa zvyšuje jeho účinnosť, ktorá sa násobí so vzrastajúcou rýchlosťou monopostu. 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000415

uzivatel000415

XXX
Hustě 11(pěkný fotky) Teď už chybí křidélka jen na helmě pilota 18 18 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Roberto

XXX
01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama