DISKUZE K ČLÁNKU Další z výhod foukání po vzoru Red Bull: Zvyšování přítlaku přímo na kolech
V minulých článcích jsme se již několikrát zmiňovali, v čem spočíval přínos umístění výfuků Red Bullu po bočních stranách dole u podlahy při tvorbě přítlaku. Dnes bych chtěl poukázat na další oblast, která pomohla díky foukání zvýšit přítlak - totiž sofistikovaná křidélka na brzdových kanálcích. Proč jsou tak efektivní?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Další z výhod foukání po vzoru Red Bull: Zvyšování přítlaku přímo na kolech
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000532
(Hlasovali 3 lidé)
31.12.2011 12:09
Tak snad tento odkaz ukončí dohady o tom co se v… »
» uzivatel000718
(Hlasovali 2 lidé)
31.12.2011 15:19
Musíme si uvědomit jednu věc. Difuzor nepracuje… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
erdedy
11:44 30.12.2011 XXX
Jak to myslis "zvysuje sa tlak"?
Ci to cerpas z nejakej "Lojzkovej wikipedie"?
Ale ok - nechsapaci: [odkaz na stránku]
Ci to cerpas z nejakej "Lojzkovej wikipedie"?
Ale ok - nechsapaci: [odkaz na stránku]
robocop
11:23 30.12.2011 XXX
Mohl by mne prosim nekdo neco vysvetlit? Difuzor je staticky rozsirujici se kanal. Pri proudeni v nem se snizuje rychlost proudeni a zvysuje se tlak. Jak tedy difuzor muze prispivat ke zvyseni pritlaku,kdyz se v nem tlak zvysuje?? Prosim mohl by mne nekdo poradit? Diky
Kapor
09:41 30.12.2011 XXX
Môže to súvisieť okrem chladenia bŕzd a dobrým odvodom ohriateho vzduchu od nich, so súčastným vytváraním určitej bariery za difuzorom na zadnej časti vozidla a tým úmernému zvýšeniu tlaku v difuzore, čím sa zvyšuje jeho účinnosť, ktorá sa násobí so vzrastajúcou rýchlosťou monopostu.
Aktuálně
Nadcházející závod 19.5.2024
GP Emilia Romagna63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferrari
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek