Komerční sdělení
V minulých článcích jsme se již několikrát zmiňovali, v čem spočíval přínos umístění výfuků Red Bullu po bočních stranách dole u podlahy při tvorbě přítlaku. Dnes bych chtěl poukázat na další oblast, která pomohla díky foukání zvýšit přítlak - totiž sofistikovaná křidélka na brzdových kanálcích. Proč jsou tak efektivní?
zpět na článek přehled všech diskuzíPočet komentářů: 48, poslední 09.01.2012 19:10 Vložte komentář
Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek
Máte pro nás tip? redakce@f1news.cz +420 778 000 211
© F1NEWS.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336–260X. Publikování čí šíření obsahu serveru F1NEWS.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru F1NEWS.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
This website is unofficial and is not associated in any way with the Formula One group of companies. F1, FORMULA ONE, FORMULA 1, FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP, GRAND PRIX and related marks are trade marks of Formula One Licensing B.V.
Zobrazit: mobil | klasicky