DISKUZE K ČLÁNKU Další z výhod foukání po vzoru Red Bull: Zvyšování přítlaku přímo na kolech

V minulých článcích jsme se již několikrát zmiňovali, v čem spočíval přínos umístění výfuků Red Bullu po bočních stranách dole u podlahy při tvorbě přítlaku. Dnes bych chtěl poukázat na další oblast, která pomohla díky foukání zvýšit přítlak - totiž sofistikovaná křidélka na brzdových kanálcích. Proč jsou tak efektivní?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Další z výhod foukání po vzoru Red Bull: Zvyšování přítlaku přímo na kolech

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 48, poslední 09.01.2012 19:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000532 (Hlasovali 3 lidé) 31.12.2011 12:09
Tak snad tento odkaz ukončí dohady o tom co se v… »
» uzivatel000718 (Hlasovali 2 lidé) 31.12.2011 15:19
Musíme si uvědomit jednu věc. Difuzor nepracuje… »
» uzivatel000483 (Hlasovali 2 lidé) 31.12.2011 16:30
jenže difuzor je stále difuzor. a to v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

erdedy

erdedy

XXX
Jak to myslis "zvysuje sa tlak"? 04
Ci to cerpas z nejakej "Lojzkovej wikipedie"? 06

Ale ok - nechsapaci: [odkaz na stránku]

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

robocop

XXX
Mohl by mne prosim nekdo neco vysvetlit? Difuzor je staticky rozsirujici se kanal. Pri proudeni v nem se snizuje rychlost proudeni a zvysuje se tlak. Jak tedy difuzor muze prispivat ke zvyseni pritlaku,kdyz se v nem tlak zvysuje?? Prosim mohl by mne nekdo poradit? Diky

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

x

XXX
No možná nevíš, ale Fiat je jeden z největších inovátorů na světě.Ač ty auta nejsou top, tak technologie a nápady jima vyvinutý maš i ve tvé škodovce. Něco si o italech přečti a Začni studovat....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

XXX
Dufam, ze to mas overene pomocou CFD aj v aerotuneli 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Miky

XXX
Že na to přišel i Fiat, to už je co říct 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

XXX
Môže to súvisieť okrem chladenia bŕzd a dobrým odvodom ohriateho vzduchu od nich, so súčastným vytváraním určitej bariery za difuzorom na zadnej časti vozidla a tým úmernému zvýšeniu tlaku v difuzore, čím sa zvyšuje jeho účinnosť, ktorá sa násobí so vzrastajúcou rýchlosťou monopostu. 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000415

uzivatel000415

XXX
Hustě 11(pěkný fotky) Teď už chybí křidélka jen na helmě pilota 18 18 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Roberto

XXX
01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu