DISKUZE K ČLÁNKU Allison: Proč se Renault loni rozhodl pro výfuky vpředu

Technický ředitel týmu Lotus Renault GP James Allison se ohlíží za rok starými událostmi a vysvětluje, proč se tehdy u vozu R31 rozhodli pro radikální řešení výfuků, které ústily vpředu pod bočnicemi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Allison: Proč se Renault loni rozhodl pro výfuky vpředu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 20.12.2011 16:02 Vložte komentář

Nejlepší názory

» CaesarF1 (Hlasoval 1 člověk) 19.12.2011 15:30
Je to holt věda. Pak se člověk dívá jinak na… »
» uzivatel000324 (Hlasoval 1 člověk) 19.12.2011 19:49
Hlavne ze "Bulterier" celu sezonu… »
» tom11 (Hlasoval 1 člověk) 20.12.2011 08:25
jj, naprosto přesně trefený komentář. s… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • McMatej

    McMatej

    XXX
    Výfuky vyvedené vpředu generují přítlak více uprostřed vozu. Takže je snad konečně jasné, že při tomto řešení, proud výfukových plynů nejde difusorem. 14

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000324

    uzivatel000324

    XXX
    Hlavne ze "Bulterier" celu sezonu tvrdil akych maju jazdcov drevakov...

    dodo

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • a

    XXX
    Aspoň že to vidí realisticky.

    Poznámka pro redakci:
    Článek je to zajímavý, ale mohlo by se v něm nalézat méně neshody podmětu s přísudkem ;)

    (řešení výfuků, které ústili vpředu)
    (Byly jsme v obklíčení.)

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    XXX
    Jednoducho treba sezónu 2011 hodiť za hlavu a neozerať sa. Veď nakoniec skončila pre tento tím nad očakávanie. Treba s chuťou postaviť nové auto pre sezónu 2012 a motivovať oboch jazdcov hneď od úvodných testov, aby splnili všetky úlohy a monoposty boli riadne pripravené na novú sezónu. 11

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • CaesarF1

    CaesarF1

    XXX
    Je to holt věda. Pak se člověk dívá jinak na jezdce, když si myslí,že jezdí bídně a přitom se ani tak netrápí se soupeři jako s vlastním vozem.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • 1958MrLotus1994

    XXX
    Takovýhle přístup dělá F1 ef jedničkou.Přijít s něčím novým i za cenu omylu. 01

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      XXX
      jj, naprosto přesně trefený komentář. s nostalgií vzpomínám na šestikolku, wing car, "vysavač"..... ale lidská vynalézavost je tu stále, i když se jí předpisy snaží často úplně "zazdít" - F-kanál, vícenásobné difuzory......

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama