Red Bull byl prvním týmem, který letos znovuobjevil nízko položené výfuky, jejichž horké plyny proudí k difuzoru. Při představení se ale ukázal s periskopovými výfuky, z nichž měly spaliny proudit k zádi klasicky přes horní zavěšení.
Během předsezónních testů na jaře se výfuky nacházely již u podlahy pod úrovní zadního zavěšení. Cílem bylo energizovat proudění vzduchu kolem difuzoru a tak zvýšit přítlak na zádi. Red Bull se snažil toto řešení maskovat nálepkou, která budila zdání, že se výfuky nacházejí v původní pozici nahoře. Odhalení této finty navíc ztěžoval překrývající vertikální prvek u podlahy.
V Bahrajnu byly falešné výfuky odstraněny, v Číně pak došlo na přepracování zadní části krytu motoru (zelená šipka nahoře vpravo). Černě zbarvená nová část byla oddělitelná od zbytku kapotáže Tuto změna si vyžádala potřeba mechaniků dostat se rychleji a snadněji do oblasti nového výfukového systému.
Ve Španělsku došlo na další úpravy, které se týkaly nejen tvaru a délky výfuků, ale také oblasti kolem nich. Výfuky byly zkráceny, vertikálně seříznuty a jejich vyústění se nacházelo blíže k vnější části monopostu – spodní část bočnice byla mírně vyboulená (šipka vlevo dole). Plyny navíc proudily vnitřním kanálem (šipka dole vpravo), který lépe směroval horké plyny k difuzoru.
V Kanadě došlo na další zkrácení délky výfukového potrubí, jež nyní bylo sotva viditelné a téměř celé schované pod kapotáží. S touto verzí nastupoval Red Bull ve zbytku sezóny až do zatím posledního závodu v Japonsku.