DISKUZE K ČLÁNKU Změny na Ferrari F10 v Kanadě

Dnes se podíváme na zoubek monopostu Ferrari F10 a na změny, které se na něm proběhly v Kanadě. Krom toho budeme hledat možné příčiny problému Scuderie - nízké maximální rychlosti na rovinkách. Přitom motor, který vůz pohání, nepatří rozhodně k nejslabším, vůz byl navíc vybaven F-kanálem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Změny na Ferrari F10 v Kanadě

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 07.07.2010 15:56 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000286 (Hlasoval 1 člověk) 06.07.2010 18:38
Taky bych řekl že s maximálkou to nesouvisí… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pája

    XXX
    Podle dnešního prohlášení Stefana Dominichalliho chystá Scuderia pro nadcházející závod v Silverstone úplně nové přední i zadní křídlo jakoby odpověd na Petrovu včerejší poznímku o možném nedostatečném vývoji křídel + další modifikace

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    Jo a další drobnost, nemyslím si že by hlavními rivaly byly dvojka redbulu nebo renault nebo williams. Řekl bych že tak trochu se změny na voze změnili na kritiku vozu

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    No a to že upravily přední křídlo jen 4x tak to spíš svědčí o tom že je dobré a nechtějí ho mněnit.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000286

    uzivatel000286

    XXX
    Taky bych řekl že s maximálkou to nesouvisí někdo přeci jezdí s větším přítlakem a někdo s menším a hlavně přeci není problém kdyby chtělo ferrari mít vyšší rychlost nastavit jinak převodovku. Samozřejmně momentálně je ferrari na tom hůř než McLaren ale myslím si že né kvůli maximální rychlosti spíš bych to viděl na pneu, že je nedokáží udržet při provozní teplorě.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Pravda, nejde jen o maximální rychlost, leccos ale pak lze usoudit z časů na kolo i bez detailních znalostí ohledně nastavení přítlaku (křídel) jednotlivých týmů.

    McLareny jsou z týmů používajících motor Mercedes nejlepší, Ferrari z týmů jezdících se stejným agregátem nejhorší. McLaren zajížděl v kvalifikaci o 0,3 sec lepší čas (Hamilton - Alonso).

    Proto si myslím, že Ferrari má s aerodynamikou svého vozu problémy (jejichž možné příčiny popisujeme v článku). Scuderii navíc dle jejich slov okruh v Montrealu seděl, v pomalejších zatáčkách a jízdě přes obrubníky je také lepší než McLaren.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    XXX
    Pak je, ale třeba se pozastavit nad maximálkou Mclaranů, nejde přeci jen kritizovat Ferrari, když Mclaren na tom nebyl o moc lépe a motor, šachtu apod. měl naprosto v pořádku... Nemyslím si, že by ta maximálka byla způsobena nějakým problémem... 14

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama