DISKUZE K ČLÁNKU Permane: Lotus je v zatáčkách rychlejší než McLaren či Williams

Ředitel traťových operací Lotusu Alain Permane se v rozhovoru pro AMUS vrací k poslednímu závodu v Malajsii. Hodnotí výkonnost Lotusu E22, jeho slabiny, silné stránky a velké pokroky, které očekávají zejména v oblasti pohonné jednotky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Permane: Lotus je v zatáčkách rychlejší než McLaren či Williams

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 24, poslední 02.04.2014 13:52 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • FWMonty

    80.82.145.XXX
    Mrož od Williamsu FW26 dojel v Malajsii 2004 na bedně,ale po zbytek okruhu v sezoně se propadal polem.Moc se my nezdá,že by okruh v Malajsii měl nějakou vypovídající hodnotu a že by měl prověřit auto jestli je dobré nebo špatné.
    Jinak na hodnocení LOTUSU a ostatních týmu si počkám po Barceloně03

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      213.195.228.XXX
      Malajsie je velice dobrá referenční trať... Williams měl hnusnej předek a měl jiné řešení, v jiné době... Nemá smysl to srovnávat...

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • FWMonty

        80.82.145.XXX
        ano měl jiné řešení dvojitý kýl a proto tě my pilíři na předním křídle lépe usměrňovaly vzduch k tomu řešení.
        A tím,že má Lotus jeden konec kratší a dlouhý můžou mít podobný problém na jiných tratí,kde třeba bude více foukat větr.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Arnoux

      217.66.164.XXX
      Monty to nemusíš čekat do Španěl.Malaisie je okruh F1, který má naprosto všechno: úsek brzda plyn,střední sektor kde se ukáže přítlak,náročné počasí a téměř všechno abys poznal špičkové auto d průměru.

      Mercedes nás v Malaisii zdrtil-nemá slabinu a letos ji mít nebude.Je sice trošinku slabší ve střední a vysoké rychlosti (v zatáčce) -bohužel ne tak slabý aby to vyvážilo jeho brutální sílu na výjezdu a při brzdění kde získává náskok.

      Lotus má potenciál,ale otázkou zůstává jestli z důvodu financí bude využit.
      Všeobecně auta s Renaultem mají výborné předpokady pro přítlak v zadní části auta z důvodu malého agregátu a můj odhad je,že půjdou všichni do desítky na ukor WIL a MCL,kteří už s přítlakem na zadku bojují ted a velmi jim schází.Při dnešní konstruci a zákazu foukání se s tím ale nedá v sezoně moc udělat.

      Záhadou je mi Mecedes,který má všechno potřebné co se týká aera+silný agregát.Po Malaisii soupeř nejtěžšího kalibru.Ni není ale ztraceno a doufám,že jim to ostatní nedají zadarmo.

      + 5 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • FWMonty

        80.82.145.XXX
        přítlak na zádí se dá získat,podlahou,difuzorem,zadním křídlem atd. nic není proti týmy McLaren,Williams ztraceno03
        Pro mě je Barcelona velkým měřítkem pro vozy a odhalení výkonnosti,navíc týmy tam přivezou spoustu vylepšení.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Arnoux

          217.66.164.XXX
          To samozřejmě netvrdím, ale v difuzoru nenajdeš už nic.Williams byl dokonce týmem který přišel na to,že se dá využít startovací otvor pro zvýšení přítlaku a FIA to pak všem zatrhla.

          O křídle dost pochybuju a měnit konstrukci podlahy na začátku sezony-no nevím.

          Jako fanouška jednoho z týmů tě chápu,že se upínáš na Barcelonu a s novinkama máš samozřejmě v Evropě pravdu.

          V Bahrajnu myslím,že se WIL i MCL trochu zvedne, ale v Číně za Lotusem a Toro Roso.Nebo ne? 12 12

          + 4 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • FWMonty

            80.82.145.XXX
            WILLIAMS použíl v roce 2012 kolem 20 podlah,takže podlaha se tá vylepšit a difuzor taky třeba změna umístění lamel nebo jiné zakončené na okraji, loni jsem obdivoval difuzor od Red Bull kam ostatní ani nezašly.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          62.209.192.XXX
          Ale letošní Lotus závodí proti jiným vozům, než těhdejší BMW...

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama