Jak byste shrnul výkonnost FW32 v Sepangu?
Sam Michael (technický ředitel ): FW32 je velmi silný v mokrých podmínkách, ale na suchu je jeho výkon nedostatečný.
Jak těžké bylo posoudit podmínky?
SM: V kvalifikaci to bylo zrádné, ale zlaté pravidlo je jednoduché. Zřejmě musí oba inženýři a jezdci zůstat v klidu i pod tlakem, který je nezbytnou součástí blížícího se procesu.
Jak si stály v Sepangu tvrdé a měkké pneumatiky od Bridgestonu?
SM: V Malajsii byly oba typy pneumatik pevné, rychlé a konzistentní.
Oba jezdci ztratili na startu závodu nějaké pozice. Proč tomu tak bylo?
SM: Oba jezdci mají špatné starty, což je něco, v čem se musíme dostat na vrchol, protože jsme v minulosti patřili v této oblasti k těm nejlepším. Zaměříme se na ně během tréninků v Šanghaji.
Proč jste u Nica museli během závodu měnit volant?
SM: Nico měl bohužel vadný přepínač na volantu, který ovlivňoval změnu bohatosti směsi, a proto jej bylo potřeba vyměnit.
Nico získal v Malajsii svoje první body. Jak byste shrnul jeho vystoupení?
SM: Byl to pro Nica krok vpřed. Je zřejmé, že prioritou pro něj bylo dokončit závod a jeho silný kvalifikační výsledek mu poskytl lepší výchozí pozici, než tomu bylo v Bahrajnu a Austrálii. Jen tvrdím, že jeden bod pro něj určitě není uspokojujícím výsledkem, ale jde tím správním směrem.
Podívejme se do budoucnosti: jak konkurenceschopný bude FW32 v Číně?
SM: Do Číny přivezeme nějaké nové aerodynamické díly, které jak doufáme, nás pomůžou posunout směrem vpřed.