DISKUZE K ČLÁNKU Pět z pěti. Téma, které hýbe F1

Chtělo by to jiné téma, jenže ono se hledá těžko. Každý rok se těšíme na duel minimálně dvou týmů a pořád se to daří jen v náznacích, případně vůbec ne. A fanoušky tahle okolnost začíná poněkud unavovat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pět z pěti. Téma, které hýbe F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 87, poslední 22.05.2019 12:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovali 3 lidé) 19.05.2019 09:12
jenže v té době záleželo víc nastavení vozu na… »
» Kevin (Hlasovali 3 lidé) 19.05.2019 12:53
Další dodavatel, který by dělal Mercedesu pneu na… »
» airwar1939 (Hlasovali 3 lidé) 19.05.2019 14:19
Když na to pomyslím, tak bych brečel, poslední… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    opět článek k přečtení jedním dechem. jelikož jsem měl náročný program již od čtvrtka, dostal jsem se k vychutnání Robertinových řádek až nyní a do diskuse jsem se ani nezapojil. návraty k situacím z let minulých mě vždy pobaví ( v tom nejlepším smyslu slova ) a zaujmou. ne nadarmo je obecně vzato historie poučná pro současnost i pro budoucnost. ono se říká, že jen hlupák opakuje stejnou chybu několikrát 03.
    o nudě při závodech ti debatujeme téměř po každé GP. a i já ji nyní sleduji tak, že na jednom monitoru mi běží přenos a na druhém pracuji. občas mrknu na závody a když se něco děje, tak na chvíli přeruším práci a kouknu se. letos jsem práci mockrát přerušovat nemusel a abych sledoval soustředěně celou GP, tak to už jsem nezažil hoooodně dlouho. pokud jsme my - fanoušci - hybnou silou F1, tak by si LM mělo asi přečíst zdejší diskusi a námětů by zde nalezli určitě dost a dost 03.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    37.48.50.XXX
    Alonso i přes všechny rány a kopance dokázal vyhrát tituly pro Renault, vyhrál závody pro McLaren i Ferrari bez dominantního auta, vyhrál Le Mans, Daytonu i Sebring, řekl bych, že má ještě spoustu času na to vyhrát Indy 500, každopádně jsem rád, že ukázal jaké má skvé kvality a že dokáže se přizpůsobit i jým seriím a jen to ukazuje jak moc skvělý je to pilot 04

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Pirelli co by jediný dodavatel se mi nelíbí již dlouhou dobu, konkurence a přirozený výběr je lepší než "nestrannost" jednoho kterému nevěřím a možná to ani nejde. Ten lobbing na gumy zejména od špičkových týmů musí být značný.

    Mercedes má svou éru, zaslouží si jí. Každý někdy táhne pilku a tak to v F1 chodí, postupně to má neblahé účinky na vše kolem. To srdce zmíněné v článku je sakra důležitá věc a sterilita s předvídatelností srdce postupně ničí. Auta jsou spolehlivá, prší málokdy, tratě vyasfaltované, souboje s DRS umělé atd atd. Loni a předloni měl Mercedes výkonově u sebe Ferrari, jezdci dělali rozdíl a popravdě větší blízkost týmů nemůžeme chtít. Bylo přesto hotovo dost brzo ale tam už se dá konkrétně ukazovat prstem kdo kde chyboval a proto to dopadlo jako to dopadlo, to je super. Letos to vypadá jednoznačněji, i když nutno dodat že Ferrari není schopno těžit svá maxima a mimo jiné o jedno přesvědčivé vítězství přišli pozlobením techniky, takže určitě by to nemělo být vždy jen o tom Mercedesu. Letos ale s přítlakem Ferrari na Mercedes mít nebude, to si myslím že už je jisté. Pak je pro ně extrémně důležité využívat svého lepšího nastavení u menšího přítlaku a tam vyhrávat. To se zatím díky technice a chybám nepovedlo takže to vypadá zatím tak jednoznačně a je to pro Ferrari rána, tohle využívat Ferrari prostě musí. RedBull potřebuje ještě čas, v šasi můžou být opět průkopníci jako v éře 10-13.

    Co to chce je podle mě uzavírat jakoukoliv díru a šedou zónu která by mohla dělat rozdíly. Chce to nastavit rovnější podmínky a pak udržet kontinuitu v pravidlech. Chce to zaměřit se na káry a tratě kde DRS nebude potřeba. Chce to u tratí přirozené okraje tratí, pryč s asfaltem. Chce to nechat jezdce v týmu bojovat. Chce to návrat vysílání na neplacené televize (nejlepší způsob jak zasáhnout větší publikum a zpřístupnit to novému publiku). Zvyšovat atraktivitu a dostupnost pro diváka a pro týmy. Týmy musejí být ve frontě, současná síla týmů a jejich nenahraditelnost je extrémně nezdravá. Je potřeba hodně práce aby bylo líp 17

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Míšo, můžu při pondělku rejpavou otázku? 14

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      37.48.50.XXX
      Přidám komentáře mimo, je mi líto, že se Alo nedostal do závodu Indy 500, každopádně jsem rád, že to vzal McLaren na sebe, že nepřipravil dobré auto, otzáka je co ty signýly, že se vrátí příští rok? jinak mohl sis všimnou níže, že soudruh Dejvid, aircondition a Jon berou Alonsa jako neschopného pilota, kterého nikdo nechce, mohl by si mi vysvětlit tu logiku, když vyhrál tituly pro Renault, vyhrával za McLaren i Ferrari? že ho vzala Toyota do programu WEC? a Andretti pro Indy 500 2017? proč by brali ne tak úžasného pilota jako je Ham či Vettel, ale Alonsa, který podle nich nemá výkonnost jak dva zmiňovaní piloti, co tom, že Alonso táhl Ferrari i McLaren a Ham ho se stejným autem neporazil, i když měl podporu McLarenu že ano? 04

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Vědí že Alonso je nejlepší tak z něho mají strach 03 Alonso měl smůlu že pro něj na přestup do Mercedesu nikdy nebyla vhodná doba. Jít tam po boji s Ferrari v roce 2012 by bylo hodně zvláštní a pak ho spárovat s Hamem by chtělo pořádný koule. Alonso má své vrtochy, ale ne v jezdeckém umění.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Mick Schumacher na Závodě šampionů v Mexiku

V šampionátu F2 vyhrál svůj první závod. Cítí se Schumacher junior připraven na vstup do F1?

Max Verstappen na pódiu po GP Španělska

Verstappen je pro Hondu velmi důležitý, přiznává její šéf

Koncept monopostu pro rok 2021 v aerodynamickém tunelu Alfy Romeo v Hinwilu

FOTO: Budoucnost F1 v aerodynamickém tunelu - v Hinwilu už testují vůz pro rok 2021

Alexander Albon v Monaku

"Albon je rychlejší než Kvjat," zdůvodňuje Helmut Marko a hovoří o jeho smlouvě

Lando Norris v kvalifikaci v Německu

První polovina sezony očima Landa Norrise

Společná fotografie pilotů F1

Souboje týmových kolegů po 1. části sezóny 2019: Kdo dominuje a kdo nejvíce zklamal?

Nico Hülkenberg (Renault), Romain Grosjean (Haas) a Carlos Sainz (vpravo s McLarenem) v závodě v deštivé GP Německa 2019

"Rozdíly mezi týmy jsou větší, než si lidé dokážou představit." Sainz vidí u McLarenu velký prostor pro zlepšení

Pohonná jednotka Hondy RA617H

Honda kvůli své počáteční ztrátě očekávala horší vývoj letošní sezóny. Na Mercedes ale stále nemá

Vozy Mercedes před tréninky na Hungaroringu

Tenčí pneumatiky nejsou zdrojem úspěchu Mercedesu, říká Pirelli. Poukazuje na McLaren

Williams FW42

Jak vidí zvyšování počtu závodů šéfka Williamsu?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama