DISKUZE K ČLÁNKU Pět z pěti. Téma, které hýbe F1

Chtělo by to jiné téma, jenže ono se hledá těžko. Každý rok se těšíme na duel minimálně dvou týmů a pořád se to daří jen v náznacích, případně vůbec ne. A fanoušky tahle okolnost začíná poněkud unavovat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pět z pěti. Téma, které hýbe F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 87, poslední 22.05.2019 12:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovali 3 lidé) 19.05.2019 09:12
jenže v té době záleželo víc nastavení vozu na… »
» Kevin (Hlasovali 3 lidé) 19.05.2019 12:53
Další dodavatel, který by dělal Mercedesu pneu na… »
» airwar1939 (Hlasovali 3 lidé) 19.05.2019 14:19
Když na to pomyslím, tak bych brečel, poslední… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          Naopak jsem naštvanej, protože tenhle těžce neslavnej odchod z něho dělá v podstatě mučedníka.
          Naopak jsem ho chtěl vidět v silném autě aby se ukázalo, jestli jsou báje o něm pravdivé a nebo ne. A časem (nebo hned) jsem ho chtěl vidět prohrát s novou nastupující generací, jako se to stalo většině šampionů 13

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Nastupující generace která vyhrála dominantním a rekordním způsobem F2 nastoupila k Alonsovi aby prohrála 21:0 14 Vettel když to viděl chtěl hned vedle sebe dalšího šampiona GP2, oh počkat 13 18

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            85.158.196.XXX
            Pokud jde o 500 mil Indy, tak tam mají všichni v podstatě stejné auto a stejně výkonné motory, vše podřízeno vyrovnanosti a show. Letošní výbuch dle mě souvisí s tím, že to Fernando a McLaren podcenili. Pokud myslí americké formule vážně, bylo by lepší odjet celou sezonu, sžít se s týmem a zvyknout si na styl závodění.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          85.158.196.XXX
          Co vím já, je pro Alonsa celkem jedno. Škoda,že to že je nejlepší si nevšimnul skoro nikdo v padoku Formule 1, nemusel jezdit posledních pět let v mizerném voze na chvostu pole.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Já si tedy nevšiml, že by tu měl někdo Alonsa za neschopného pilta. Ale tvou otázku ti rád odpovím. Toyota i Andretti neangažovali Vettela a Hamiltona prostě proto, že ani jeden nemá o jejich série sebemenší zájem. Jsou ještě schopní jezdit první ligu ve špičkových týmech. Nějaké trojcosi 50 let nikoho nezajímá. 03

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      85.158.196.XXX
      U těch pneumatik je problém jak z toho ven... když bude jeden dodavatel, tak bude vždy vznikat podezření, že dodavatel někomu straní... obvykle tomu kdo zrovna vyhrává. Pokud bude více dodavatelů, tak se dodavatelé poperou o top týmy a těm budou vyvíjet pneu na míru a méně atraktivní týmy na tom prodělají.

      Já osobně bych bral jednoho dodavatel, ca. pět až deset směsí, i takové co vydrží celý závod, s menším otěrem a pogumováváním trati a širším pracovním oknem, a ať si týmy mohou před závodním víkendem vybrat které chtějí.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Problém s penězi - Velký Bernie zavedl svinsto nejvyššího kalibru, že nejvíc peněz dostávají ti nejbohatší a Ferrari ještě bonus za jakýsi pochybný historický přínos. Když se v Lize mistrů rozdělují peníze za účast, tak všem stejně bez ohledu na jméno. Pak stejně za výhru, remízu a prohru. A pak jich velká část vypadne hned po skupině a nemají nic. Ale nemusí už nikam jezdit a plati letenky atd. V F1 se ale musí i ten poslední bez bodu a s nulovými penězi za práva účastnit a vynakládat peníze až do konce sezóny.
    FIA s tím nic neudělá, protože si velcí výrobci postaví hlavu a hrozí reálným odchodem. Takže se F1 stala čím - rukojmím velkých výrobců, kteří si diktují jak to má a nemá být. Viz změna v PJ od 2021. Nic, všechno spadlo pod stůl a nic se nezmění. Tedy ani rozložení sil a počet týmů v poli. Willíci už dali najevo, že v případě problémů v F1 skončí, protože to nic nenese a je to čím dál tím horší.
    A za svou osobu - svého času jsem se těšil na každou neděli s F1, dnes už je mi to tak trochu jedno, sice si k bedně opět sednu, ale už mi to nepřináší takové potěšení jako v dobách Schumiho. Lewis mě sice moc nebere, pořád první, Bottase nepovažuji za talent a Leclercovy výsledky, ovlivněné technikou a TR mě jaksi nepovzbuzují. A Maxe jaksi nemusím už kvůli jeho egu, i když jezdit umí...
    Možná přijde doba, kdy pověsím sledování F1 na hřebík...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Asi tak - opět opakuji, že se F1 přežila. Neustálá snaha ji držet jako vrchol techniky ji dovedlo tam, kam ji dovedlo. Další technické zdokonalování povede k čemu - buď k neschopnosti taková monstra řídit nebo k eskalaci nákladů, kdy bude jedna desetina sekundy na čase stát padesát milionů. Zlatá sedmdesátá léta ano, protože tehdy to byl ještě sport s docela jednoduchou technikou, minimu elektroniky a jednou nohou v hrobě. To poslední vrátit nechci, ale pokud by se opět přešlo na nižší vyspělost, aby to byl opět sport a ne show. A klidně zpět wingcary s nějakými omezeními, aby to piloti dokázali snést. Na druhé straně tehdejší 5G je dnes také normální hodnota i bez wingcarů.
    Jestli jste si za posledních cca 30 let všimli, pokud se zdálo, že jsou vozy příliš rychlé a nezvadatelné, tak se zpomalily novými předpisy. Vydrželo to tak pět let a auta byla opět stejně rychlá. Takže zase změna... A že tu změnu většina týmů nedala není problém Mercedesu nebo předtím RB.
    Jinak k té mafii - něco na tom bylo, protože když začal drtivě Lotus 79 vítězit, najednou začal odpadat bez zjevné příčiny. To byla dohoda, aby nevyhrál titul příliš brzy a neztratil se zájem diváků. Prostě jeden Lotus to zabalil nějakým výjezdem z trati bez zjevného poškození, ale se zdechlým motorem, který tehdy nešlo nastartovat jinak, než v boxech. Druhý zase tak ve dvou třetinách závodu prostě zastavil někde na trati - pilot vypnul zapalování a dělal, že má poruchu. Motor už nastartovat nešlo... A že je obecně snaha po odinstalaci jedince či týmu, který příliš dlouho vyhrává a už diváky netáhne, by mohli dlouze povídat bratši Pospíšilové v kolové.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jon

    jon

    90.176.154.XXX
    Je pravda, že Mercedes je na špici hodně dlouho, ale nesouhlasím s tím, že by se jednalo o nějakou totální dominanci. V sezónách 2017 a 2018 jim bylo Ferrari velmi blízko a titul jim zazdil Vettel svými chybami. Kdyby byl Mercedes tak dominantní, určitě by v roce 2017 neskončil Bottas 3. a v roce 2018 dokonce až 5.
    Na stávající situaci se podepisují jiné faktory.
    - Chemie Lewis + Mercedes - od roku 2014 dominantní kombinace jezdec + monopost.
    - Motor Mercedes - řeči o výkonu soupeřů jsou liché ... Mercedes využívá svůj náskok ze začátku k udržení si náskoku - výkon mají špičkový, jen ho užívají, když je ho třeba a mají nejlepší spolehlivost, která zajišťuje konečné rozdíly v šampionátu.
    - Finanční zdroje - jak již bylo naznačeno v článku, peněz má stáj dostatek. Dokud se bude dařit, představenstvo Daimleru nemá jediný důvod škrtit rozpočty.
    - Stabilní personální složení - oproti Ferrari nedělají unáhlené rozhodnutí po prvním dílčím neúspěchu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama