DISKUZE K ČLÁNKU Pět z pěti. Téma, které hýbe F1

Chtělo by to jiné téma, jenže ono se hledá těžko. Každý rok se těšíme na duel minimálně dvou týmů a pořád se to daří jen v náznacích, případně vůbec ne. A fanoušky tahle okolnost začíná poněkud unavovat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pět z pěti. Téma, které hýbe F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 87, poslední 22.05.2019 12:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovali 3 lidé) 19.05.2019 09:12
jenže v té době záleželo víc nastavení vozu na… »
» Kevin (Hlasovali 3 lidé) 19.05.2019 12:53
Další dodavatel, který by dělal Mercedesu pneu na… »
» airwar1939 (Hlasovali 3 lidé) 19.05.2019 14:19
Když na to pomyslím, tak bych brečel, poslední… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.149.XXX
    Letos a možná i v budoucnu už to Alonso v INDY nedá. I kdyby se kvalifikoval, tak stejně by na chvostu dostával jedno kolo za druhým.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Tak Indy je taková "šaškárna", že může vyhrát kdokoli, klidně i letos Alonso, pokud se kvalifikuje v závěrečném rozstřelu.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      89.24.59.XXX
      Koukám, že Indy nerozumíš, i když se někdo kvalifikuje poslední, může klidně vyhrát, navíc pokud to letos nevýjde má dohodu s Adnrettim na příští rok 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kevin

    Kevin

    80.250.28.XXX
    Další dodavatel, který by dělal Mercedesu pneu na míru není třeba, to zastane Pirellli samo. Mercedes už přehřívání nemusí trápit, teď už jen stačí dořešit drobný vedlejší efekt, kdy dost týmů má problém dostat penu do pracovního okna.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      89.24.59.XXX
      RB 2013 - změna pneu přesně jak potřebovali během sezony a od té doyb vše chyráli, aha? 13

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kevin

        Kevin

        80.250.28.XXX
        Myslíš tu situaci, když Pirelli praskala jedna guma za druhou a šéf Fia po nich žádal okamžitou nápravu? Ještě štěstí, že ty odlétávající kusy nezasáhly přímo žádného pilota... Nestačím se divit, co dokáže někdo srovnávat...

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          89.24.59.XXX
          Taky se nestačím divit, tomu, že týmy neposlouchali Pirelli a tehda i přehazovali levou za pravou pneu z výkonnostního hlediska, navíc proč Pirelli neudělalo zasáh podle sebe, ale podle toho co žádal RB? nestačím se divit, že tohle obhajuješ 03

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            91.245.26.XXX
            Podle toho, co žádal RB? Podle čeho soudíš? Jenom podle toho, že to pak jelo RB? V tom případě letos platí ty pneu pro Mercedes.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              89.24.59.XXX
              Ne to nebylo podle toho co jel RB, RB už v Austrálii po FP žádal Pirelli o danou úpravu pneu, řekli, že není k tomu důvod, pak se ten důvod objevil, hlavně po Španělsku s jasnou úpravou, kterou RB stanovil křičel na FIA, tak to je pak těžký no, hlavně, že lotus nebo ferrari problémy nemělo 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Kevin

            Kevin

            80.250.28.XXX
            Proč to týmy praktikovali si s odpověděl sám, každopádně FIA požadovala změnu a Pirelli asi o takový druh publicity nestála. Že puchýřky nejsou spektakulární delaminace pneu, na tom se snad shodneme. A jinak k zkusím zaargumentovat tak trochu jako Ty. Zaslechl jsem, že u Pirelli zvažovali, že postaví penumatiku podle plánků, kterou jim zaslalo RB, ale nakonec prý zvýtězila penumatika, kterou navrhl Alonso 13

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.59.XXX
    Ano, pokud by byl další dodavatel pneu, co by dělal pneu na míru Mercedesu, tak by to určitě pomohlo, proboha 18

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.187.XXX
    Pro mě horší než dominance Mercedesu je ta stále se prohlubující propast mezi špičkou a "středem pole". Auta která mají údajně stejné motory a spoustu dalších komponent shodných s Mercedesem, Ferrari a RB, jezdí o dvě či tři sekundy na kolo pomaleji. To je šílené. Kdysi dokázali šikovní jezdci ze středu pole čas od času bojovat o bednu či dokonce o vítězství. Robertino zmínil třeba Seba s TR na Monze. Dnes je to naprosto nemyslitelné.
    Jak zařídit aby se i ti nejlepší a nejbohatší museli občas zase mrknout do zrcátek?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      jenže v té době záleželo víc nastavení vozu na pilotovi, dnes je to o počítačové simulaci, současné práci v simulátoru v továrně, tam je největší rozdíl. Pochybuji, že by tým jako např. haas dokázal být stejně rychlí jako tovární ferrari, ikdyby provozoval jejich zákaznický vůz. Další věc je, neustálé míchání s pravidly, ty bohaté týmy mají mnohem lepší možnosti se přizpůsobit a najít nejlepší řešení, když je udržována stabilita pravidel, tak se postupně pole vyrovná. A mercedes? Tady je vidět, jak by dopadl rozpočtový strop. Přestože tvrdí, že mají rozpočet nižší než ferrari i než red bull tak dokázali dovézt na testy v podstatě "B" specifikaci vozu během týdne - tzn. že museli mít rozjeté dva projekty současně jak po stránce vývoje tak výroby a do barcelony dle vyjádření bottase v podstatě dovezli již "C" specifikaci. Něčeho takového nebude malá stáj nikdy schopná, protože nemá ty lidi a jejich práci kam schovat.
      A ten vettelův úspěch? Uvědom si, že v té době sice jezdil za TR, ale měli motor ferrari a šasi shodné s red bullem, či-li navržené mistrem Neweyem a navíc celý víkend pršelo a na vodě se daný jezdec může projevit víc. A v dřívějších dobách to pole bylo ještě víc výkonnostně roztrhané, ale jak nebyly k dispozici tak dokonalé počítače a simulátory neexistovali vůbec, tak mnohem víc záleželo na pilotovi, jak si vůz nastaví a zároveň byla i mnohem větší technická úmrtnost v závodě, což v současné EKO formuli není a vytratila se tím podstatná část napětí

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mansell_fan

        Mansell_fan

        37.188.187.XXX
        Rozpočtové stropy mi taky přijdou jako blbost která u těch nejbohatších půjde lehce obejít. Nevím jak z toho současného srabu ven. Jsem jenom fanoušek který chce o závodním víkendu vidět alespoň trochu sportovního zápolení. Pokud mi ho F1 dlouhodobě nenabízí, tak se na ní dívat prostě nebudu. A nezávidím Liberty jejich pozici, oni něco udělat musí protože takových fanoušků jako já bude za současné situace zákonitě přibývat.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Já bych z toho srabu ven šel prvně zrušením všimného pro vybrané týmy (Ferrari, Mercedes, RB, McLaren a Williams)... a následně dlouhodobě stabilními pravidly - minimálně pět let stejné aero ... ti nejlepší na začátku utečou, ale jak narazí na strop nemají se už moc kam zlepšovat, respektive se zlepšují strašně pomalu a konkurence je snadno dožene... současný stav kdy se posledních 10 let změnilo aero co dva roky nahrává velkým týmům.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mansell_fan

            Mansell_fan

            37.188.190.XXX
            V tom máš naprostou pravdu. Loni spolu docela pěkně závodily tři týmy a byla zábava. Tak se honem změnila pravidla a zas je tu jeden dominátor. A za dva roky se změní zas. Je to k smíchu i pláči zároveň.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • airwar1939

              airwar1939

              176.74.141.XXX
              Když na to pomyslím, tak bych brečel, poslední třetinu sezóny si to na férovku rozdávali tři týmy. Motory se srovnal, neměnit aero a pneu měli bychom teď sezónu u které bychom chrochtali blahem. FIA místo toho rozdala znovu karty a jsme tam kde jsme. 05

              A ta změna za dva roky bude ještě větší... minimálně sedmi týmům se nevyplatí vyvíjet nový vůz na rok 2020, a budou dělat auto rovnou na rok 2021. 05

              + 3 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            hmm, možná ti ušla ta věc, že všimné berou týmy, které táhnou k F1 99% fanoušků. Zkus si to už jednou ve své zaslepenosti uvědomit. F1 je nákladná záležitost a pokud se tyhle týmy rozhodnou jít o dům dál, tak to celá F1 může zavřít i s tvýma komunistickýma manýrama

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama