DISKUZE K ČLÁNKU Bitva gigantů, napětí ve startovním poli, nečekaný výsledek. Bude Baku obratem v sezóně?

Závod jak má být - plný dramat, zvratů, napětí, emocí, rozhořčených výpadů i příjemných premiér. Téměř všichni mluví o tom, že právě tohle F1 potřebuje, i když v jistých oblastech je to mírně diskutabilní. Ale tak to bylo vždy, všude a se vším.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Bitva gigantů, napětí ve startovním poli, nečekaný výsledek. Bude Baku obratem v sezóně?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 04.07.2017 16:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovalo 7 lidí) 27.06.2017 08:01
ono celkově mi přijde, že se na ten incident… »
» Němý Bobeš (Hlasovali 3 lidé) 26.06.2017 23:44
pořád tady postrádám reakce na to, že s tím… »
» rock (Hlasovali 3 lidé) 26.06.2017 14:50
"Bylo by určitě užitečné si onen paragraf… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • r.i.p.

    r.i.p.

    205.175.202.XXX
    Ahoj RoBertino, velmi se mi líbí Tvé články. Měl bych prosbu. Jedeme ve čtvrtek do Rakouska. Chceme si projít starou trať. Mylsím, že jsem viděl článek o staré trati od Tebe, ale nemohu ho najít. Mohl bys mě prosím poslat odkaz. A nebo jestli se pletu , tak poslat jiný článek o Rakousku. Díky moc. Vítek

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Ahoj Vítku, sice nejsem Robertino, ale zkusím odpovědět - hledáš možná tohle: [odkaz na stránku] ?

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • r.i.p.

        r.i.p.

        205.175.202.XXX
        Skvělé! To je přesně ono! Díky moc... Nechystáš se také do Rakouska?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Jj, budu si tam jako obvykle plnit řádně novinářské povinnosti v padoku a v media centru.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • r.i.p.

            r.i.p.

            205.175.202.XXX
            Nevím, zda závidět nebo ne. Je to práce, takže se musí makat i když by člověk raději dělal něco jiného... Tak ať se Ti tam líbí a jde to od ruky. My jedeme s kámošem vyvětrat naše tatínky. Ale jako každoročně to bude velká paráda. Dík a ahoj. BTW kdyby jsi měl volňásek do paddocku tak bych se rád přidal 12

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Petr

              Petr

              109.81.245.XXX
              To není práce, to je splněný sen! F1 je pro mě radostí. Moc se na to těším. Rakousko si užijte, ať vám vše na okruhu klapne a ať si přivezete hodně skvělých zážitků. Volňásky do padoku žel nemám, na to jsem moc malý pán (nejsem Bernie / Chase).

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.128.XXX
    Jóóó, kéž bych do dokázal taky tak krásně napsat. 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hepyno

    hepyno

    193.87.54.XXX
    Ak si dobre pamätám, tak je pravidlo, ktoré určuje najväčšiu vzdialenosť medzi SC a vedúcim autom. Nejaké štyri dĺžky auta to mali byť - Hamilton mal v tom čase odstup od SC 150 metrov, je je oveľa oveľa viac.
    Vie mi to niekto potvrdiť?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Ne tak docela. Nejsou to 4 délky, ale 10 délek. Ale když se objeví zpráva, že safety car pojede do boxů ("safety car in this lap"), tak už neplatí ani těch 10 délek - lídr si může volně určovat tempo.

      Druhá věc: Hamilton si musel nechat mnohem delší odstup než tebou uváděných 150 metrů. Piloti (zdánlivě až na Vettela) v Baku dobře věděli, že v případě SC se nedá hned zrychlovat od zatáčky č. 14. Protože za zatáčkou č. 15 až po nájezd do boxů je strašně dlouhá rovinka, takže by safety car předjeli ještě před první safety car čárou (což se u prvního SC Lewisovi mj. málem stalo).

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001890

    uzivatel001890

    213.226.251.XXX
    A pokud jde o tu agytku, tak to mě napadlo také, ale pokud se pamatuju, tak o Sennovi tenkrát také Prost a nejen on říkali, že je nebezpečný, !!!! atd.
    TJ to je právě dnes stejné a proto si tentokrát myslím že pozice Lewisova pozice není zas tak ideální, neb ... zdá se má sice Sennovu přilbu, ale přesvědčení o své neomylnosti a hlavně právu dělat to co dělá ať se děje cokoli má spíše Vettel a tím malou ale výhodu na trati! ... Toto je možná Lewisova nejslabší věc, že je hodný :))) a teď už věřím, že Rosberg odvedl hodně dobrou práci a mohl na Hamiltona skutečně něco získat těmi válkami!!! TJ já za to Vettela neodsuzuju - je to ostrý hoch a věřím že i dobrý chlap, ale ... má lokty chlapec asi ostřejší než Ham, který se zatím zmohl jen na tu rétoriku a lá Prost, spíše tedy radím Hamovi - Jdi do něj! Jinak to nedá šanci a prohrješ :)))... I když Ale Prost se také neztratil a tak ... je to mazec a paráda... A opakuji agytka je na místě, to je ten slovní boj, v tom nejde moc o přiměřenost ale o slovní války 01

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.128.XXX
      Myslím si, že na trati i mimo ni Lewis ukázal, že lokty má ostré jako břitva. V porovnání s ním je měl Rosberg ostré jako fotbalový kopačák. 03

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001890

    uzivatel001890

    213.226.251.XXX
    S tím motorem, nevím jaké jsou pravidla, ale v reakcích po závodě říká Arrivabene (vy to zde máte) že Vettelovi motor vyměnili a podle toho že jel rychle si jako obvykle myslím, jestli komentátoři zase (jako s když řešívali jak nejde jet za sebou a podobné spektakulace) jenom vymýšleli.
    Vettelovi auto jelo moc dobře, takže s tím motorem ... jestli to náhodou neni mýlka.
    (Jinak mi tolik ty jejich komenty nevadí - už si zvykám, ale skoro vždy chvílema plkaji hlouposti a je třeba brát to s rezervou, hlavně když spekulují o nějakých důvodech toho či onoho :)

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.152.XXX
    ad Pérez a Raikkonen:
    mám zato, že se jim dostalo stejné úlevy jako Bottasovi, akorát v jejich případě se jednalo o stáhnutí ztráty z -2 kola na -1 kolo.
    Co mne na tom zaráží je, proč vlastně. Žil jsem v tom, že celý ten institut nechat opozdilce projet okolo SC a dotáhnout se na konec startovního pole měl sloužit k tomu, aby se opozdilci po restartu nemotali mezi piloty, kteří bojují o pozice. Ale to nebyl případ Raikkonena a Péreze, které v pit lane dotlačili na konec startovního pole - takže vlastně na úplně stejné místo, na jaké se pak zařadili poté, co předjeli safety car. V jejich případě to byla od vedení závodu naprosto nesmyslná akce.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      83.208.82.XXX
      U nich to bylo vůbec záhadné. Buď je měli nechat startovat na chvostu pole, protože díky tomu vytlačení nakonec dostali průjezd boxy za práci v rychlém pruhu pit-lane. Měl jsem za to, že SC pojede ještě jedno kolo a je pustí, aby byli ve stejném kole jako ostatní, možná si ředitelství myslelo, že to už by bylo moc. 13 13

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.152.XXX
    "Bylo by určitě užitečné si onen paragraf pečlivě nastudovat, protože by mě zajímalo, zda v něm je zmínka o chování vůči pilotům za sebou."

    Je to konkrétně bod 39.13 sportovních pravidel.
    Angličtinář jsem prachmizernej, ale je tam něco v tom smyslu, že vedoucí auto si určuje tempo a musí se při tom vyvarovat nepředvídatelného zrychlování a zpomalování a jiných manévrů, které by mohly ohrozit ostatní řidiče nebo zabránit úspěšnému restartu.

    Jinak řečeno, je to napsaný tak obecně, že se tam schová všechno a nic...

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      83.208.82.XXX
      No právě, Rocku, v tom vidím onen nedostatek. Je tam povšechně označeno "ohrožení ostatních pilotů", ale už to není přesně definováno. On pilot nemusí brzdit, ale třeba projede zbytečně pomalu nějakou zatáčku a už to za ním může způsobit pěknou polízanici.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        37.188.152.XXX
        Ve sportovních pravidlech jsou jiné, mnohem konkrétnější body, jejichž porušení vedení závodu není schopno postihnout. Jak se potom chtějí vymáhat dodržování bodu definovaného tak obecně?

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama