DISKUZE K ČLÁNKU Bitva gigantů, napětí ve startovním poli, nečekaný výsledek. Bude Baku obratem v sezóně?
Závod jak má být - plný dramat, zvratů, napětí, emocí, rozhořčených výpadů i příjemných premiér. Téměř všichni mluví o tom, že právě tohle F1 potřebuje, i když v jistých oblastech je to mírně diskutabilní. Ale tak to bylo vždy, všude a se vším.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Bitva gigantů, napětí ve startovním poli, nečekaný výsledek. Bude Baku obratem v sezóně?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
r.i.p.
10:18 03.07.2017 205.175.202.XXXAhoj RoBertino, velmi se mi líbí Tvé články. Měl bych prosbu. Jedeme ve čtvrtek do Rakouska. Chceme si projít starou trať. Mylsím, že jsem viděl článek o staré trati od Tebe, ale nemohu ho najít. Mohl bys mě prosím poslat odkaz. A nebo jestli se pletu , tak poslat jiný článek o Rakousku. Díky moc. Vítek-
Petr
08:52 04.07.2017 109.81.245.XXXAhoj Vítku, sice nejsem Robertino, ale zkusím odpovědět - hledáš možná tohle: [odkaz na stránku] ?
-
-
-
r.i.p.
14:40 04.07.2017 205.175.202.XXXNevím, zda závidět nebo ne. Je to práce, takže se musí makat i když by člověk raději dělal něco jiného... Tak ať se Ti tam líbí a jde to od ruky. My jedeme s kámošem vyvětrat naše tatínky. Ale jako každoročně to bude velká paráda. Dík a ahoj. BTW kdyby jsi měl volňásek do paddocku tak bych se rád přidal -
-
-
-
-
-
-
Petr
09:31 27.06.2017 109.81.245.XXXNe tak docela. Nejsou to 4 délky, ale 10 délek. Ale když se objeví zpráva, že safety car pojede do boxů ("safety car in this lap"), tak už neplatí ani těch 10 délek - lídr si může volně určovat tempo.
Druhá věc: Hamilton si musel nechat mnohem delší odstup než tebou uváděných 150 metrů. Piloti (zdánlivě až na Vettela) v Baku dobře věděli, že v případě SC se nedá hned zrychlovat od zatáčky č. 14. Protože za zatáčkou č. 15 až po nájezd do boxů je strašně dlouhá rovinka, takže by safety car předjeli ještě před první safety car čárou (což se u prvního SC Lewisovi mj. málem stalo).
-
-
uzivatel001890
17:30 26.06.2017 213.226.251.XXXA pokud jde o tu agytku, tak to mě napadlo také, ale pokud se pamatuju, tak o Sennovi tenkrát také Prost a nejen on říkali, že je nebezpečný, !!!! atd.
TJ to je právě dnes stejné a proto si tentokrát myslím že pozice Lewisova pozice není zas tak ideální, neb ... zdá se má sice Sennovu přilbu, ale přesvědčení o své neomylnosti a hlavně právu dělat to co dělá ať se děje cokoli má spíše Vettel a tím malou ale výhodu na trati! ... Toto je možná Lewisova nejslabší věc, že je hodný :))) a teď už věřím, že Rosberg odvedl hodně dobrou práci a mohl na Hamiltona skutečně něco získat těmi válkami!!! TJ já za to Vettela neodsuzuju - je to ostrý hoch a věřím že i dobrý chlap, ale ... má lokty chlapec asi ostřejší než Ham, který se zatím zmohl jen na tu rétoriku a lá Prost, spíše tedy radím Hamovi - Jdi do něj! Jinak to nedá šanci a prohrješ :)))... I když Ale Prost se také neztratil a tak ... je to mazec a paráda... A opakuji agytka je na místě, to je ten slovní boj, v tom nejde moc o přiměřenost ale o slovní války -
uzivatel001890
17:13 26.06.2017 213.226.251.XXXS tím motorem, nevím jaké jsou pravidla, ale v reakcích po závodě říká Arrivabene (vy to zde máte) že Vettelovi motor vyměnili a podle toho že jel rychle si jako obvykle myslím, jestli komentátoři zase (jako s když řešívali jak nejde jet za sebou a podobné spektakulace) jenom vymýšleli.
Vettelovi auto jelo moc dobře, takže s tím motorem ... jestli to náhodou neni mýlka.
(Jinak mi tolik ty jejich komenty nevadí - už si zvykám, ale skoro vždy chvílema plkaji hlouposti a je třeba brát to s rezervou, hlavně když spekulují o nějakých důvodech toho či onoho :) -
rock
15:02 26.06.2017 37.188.152.XXXad Pérez a Raikkonen:
mám zato, že se jim dostalo stejné úlevy jako Bottasovi, akorát v jejich případě se jednalo o stáhnutí ztráty z -2 kola na -1 kolo.
Co mne na tom zaráží je, proč vlastně. Žil jsem v tom, že celý ten institut nechat opozdilce projet okolo SC a dotáhnout se na konec startovního pole měl sloužit k tomu, aby se opozdilci po restartu nemotali mezi piloty, kteří bojují o pozice. Ale to nebyl případ Raikkonena a Péreze, které v pit lane dotlačili na konec startovního pole - takže vlastně na úplně stejné místo, na jaké se pak zařadili poté, co předjeli safety car. V jejich případě to byla od vedení závodu naprosto nesmyslná akce.-
RoBertino
15:09 26.06.2017 83.208.82.XXXU nich to bylo vůbec záhadné. Buď je měli nechat startovat na chvostu pole, protože díky tomu vytlačení nakonec dostali průjezd boxy za práci v rychlém pruhu pit-lane. Měl jsem za to, že SC pojede ještě jedno kolo a je pustí, aby byli ve stejném kole jako ostatní, možná si ředitelství myslelo, že to už by bylo moc.
-
-
rock
14:50 26.06.2017 37.188.152.XXX"Bylo by určitě užitečné si onen paragraf pečlivě nastudovat, protože by mě zajímalo, zda v něm je zmínka o chování vůči pilotům za sebou."
Je to konkrétně bod 39.13 sportovních pravidel.
Angličtinář jsem prachmizernej, ale je tam něco v tom smyslu, že vedoucí auto si určuje tempo a musí se při tom vyvarovat nepředvídatelného zrychlování a zpomalování a jiných manévrů, které by mohly ohrozit ostatní řidiče nebo zabránit úspěšnému restartu.
Jinak řečeno, je to napsaný tak obecně, že se tam schová všechno a nic...-
RoBertino
14:57 26.06.2017 83.208.82.XXXNo právě, Rocku, v tom vidím onen nedostatek. Je tam povšechně označeno "ohrožení ostatních pilotů", ale už to není přesně definováno. On pilot nemusí brzdit, ale třeba projede zbytečně pomalu nějakou zatáčku a už to za ním může způsobit pěknou polízanici. -
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek