Když Jenson Button odstavil svůj McLaren s hořícím motorem, přešel závod do režimu virtuálního safety caru. Ferrari povolalo oba piloty do boxů a do té doby vedoucí Vettel vyrazil na trať s červeně označenými pneumatikami, což znamenalo, že bude muset minimálně ještě jednou do boxů.
Rozhodnutí to bylo do jisté míry odvážné a samozřejmě se vyskytly otázky, zda něco podobného nezvažoval Mercedes. Toto Wolff byl dotázán, zda by zkusili něco podobného u Hamiltona, kdyby Vettel zůstal na trati.
"Ne. Neudělali bychom to. Strategie dvou zastávek by byla rychlejší o pár vteřin, ale virutální safety car přišel poněkud brzo. Příliš brzo na to, abychom se opravdu rozhodli pro nejlepší načasování dvou zastávek. Proto jsme nechali Lewise na trati," popisuje situaci Wolff.
Šéf Mercedesu se rovněž domnívá, že výkonnostní rozdíl Mercedesu od Ferrari nebyl dostatečně velký na to, aby Lewis mohl Sebastiana snadno zdolat na trati. "Bylo by to mnohem obtížnější. Zaznamenali jsme maximální rychlosti Red Bullu a Ferrari, jsou prakticky na stejné úrovni. Takže to, co jsme říkali celé ty roky, nechte pravidla tak jak jsou, výkony se srovnají. To se právě děje, takže je dobře, že se pravidla pro příští rok mění. Dnešek byl opravdu obtížný, to ano. Dnes byl odstup mezi námi a Ferrari opravdu velmi malý, prakticky nebyl rozdíl," dodává Wolff.