DISKUZE K ČLÁNKU Sainz o nehodě v Soči: Byly to nejhorší dvě vteřiny mého života

Tu situaci máme mnozí ještě před očima. Třetí trénink na trati ruské Grand Prix v Soči, španělský pilot Carlos Sainz jr. lehce kolidoval s ochrannou zdí a v zatáčce 13 sešrotoval svůj vůz způsobem, z nějž běhal ještě hodnou chvíli mráz po zádech.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sainz o nehodě v Soči: Byly to nejhorší dvě vteřiny mého života

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 18.01.2016 16:57 Vložte komentář

Nejlepší názory

» RoBertino (Hlasovali 5 lidé) 18.01.2016 11:57
Jde o to, že v takovém případě se musí záchranáři… »
» uzivatel001465 (Hlasovali 4 lidé) 18.01.2016 15:11
Já mám takovej pocit, že tahle skutečnost už… »
» tom11 (Hlasovali 4 lidé) 18.01.2016 16:57
hm, tak to jsem zase objevil ameriku............ … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Sunkael

    Sunkael

    78.45.153.XXX
    Těch 17 minut je opravdu hodně, tohle by šlo taky nějak promyslet, aby pilot nečekal v podobné situaci tak dlouho na vyproštění.

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      83.208.82.XXX
      Jde o to, že v takovém případě se musí záchranáři nejdřív přesvědčit o stavu pilota, pokud možno zafixovat jeho polohu, aby při překotném tahání jeho těla z auta nedošlo k újmě na zdraví. Leč nejsem odborník, tak netuším, jestli z hlediska lékařského muselo ono zabezpečení trvat tak dlouho.

      + 5 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        když už se teď tolik probírá ta bezpečnost, tak by možná mohla být pro takovéhle případy konstrukce kokpitu uzpůsobena tak, aby bylo možné zavěsit celou skořepinu sedačky a z auta ji i s pilotem vytáhnout. pak by byl stále fixovaný a venku z auta vyproštěný by byl hodně rychle.....

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • RoBertino

          RoBertino

          83.208.82.XXX
          Tome, já mám pocit, že tohle se už kdysi řešilo, ale tuším, že to pohořelo na skutečnosti, že mohou nastat případy, kdy by sedačka vytáhnout prostě nešla. Každopádně to v záběru bezpečnostní komise bylo.

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001465

          uzivatel001465

          160.217.212.XXX
          Já mám takovej pocit, že tahle skutečnost už nějaký pátek funguje. Sedačka by měla držet jen na jednom šroubu (někde nevim kde) a měla by jít vytáhnout s pilotem, aniž by se s ním muselo hýbat. Četl jsem o tom už někdy okolo roku 2000. Bohužel už ale nevím kde. Ale bylo to tam psané formou, že už se to používá, ne že se o tom přemýšlí.

          Ona i kombinéza (nevím jak teď, protože ta feature z ní zmizela) je k jednoduchému vytažení závodníka uzpůsobená. "Frčky" na ramenou a jejich vybrání musí udržet více než váhu každého závodníka, aby ho s fixovanou hlavou bylo možné bezpečně a rychle vytáhnout z kokpitu.

          + 4 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci GP Kanady: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

GP KANADY: Kvalifikace skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

GP KANADY: V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Fernando Alonso v závodě v Austrálii

Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Alonso. Verstappen v problémech

Guanyu Zhou se postaral o přerušení tréninku (ilustrační foto)

GP KANADY: Montreal se potýkal se špatným počasím, trénink spadl do klína Norrisovi s oběma Ferrari v zádech

Vizualizace vozu F1 dle nových pravidel pro rok 2026

Jak budou vypadat formule v roce 2026? FIA zveřejnila nová pravidla + VIDEO

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama