DISKUZE K ČLÁNKU Bottas předčil Hamiltona pouze v 1 sektoru, Honda nejrychlejší na rovinkách. Strategie pro závod?
SILVERSTONE - NEJLEPŠÍ SEKTORY, MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI KVALIFIKACE A STRATEGIE PRO ZÁVOD; Jakých časů dosahovali piloti v kvalifikaci na Výroční 70. velkou cenu v jednotlivých sektorech okruhu a kdo byl nejrychlejší na rovinkách? Jaké strategie jsou nejvýhodnější pro závod?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Bottas předčil Hamiltona pouze v 1 sektoru, Honda nejrychlejší na rovinkách. Strategie pro závod?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Petr Hloušek
16:47 09.08.2020 194.79.55.XXXCharlie dnes taky skvělý výkon na to v jaké plečce jezdí -
-
Petr Hloušek
16:42 09.08.2020 194.79.55.XXXmám obrovskou radost, ty bílý gumy sneslo samo nebe - seděly RB fakt daleko líp než Mercedesu, ten je velmi rychle oddělal .
Škoda Hulka, normálně ho zařízli kvuli Strollovi -
-
-
-
-
Situs
12:40 09.08.2020 88.102.38.XXXJeště k tématu vlastních návrhů a co FIA Racing Pointu dovoluje. Napadla mě jedna věc, pokud by teda bylo legální dle 3D kamer a fotek zkopírovat cokoliv a takto si získávat na danou věc vlastní duševní vlastnictví, tak na tak důležité věci jako je rozpočtový strop nebo dokonce omezené hodiny v aero tunelech můžeme zapomenout. Všechno si můžu objednat externě (nebo si udělat sám v dceřiné společnosti) - tam se na to může spotřebovat jakákoliv suma a jakékoliv množství v aerodynamickém tunelu a pak výsledek nechám na stole k ofocení a zbytek už znáte. Navíc se to může praktikovat i pro více týmů najednou a na celé shodné auto, ale každé vlastní, se všichni společně složí
... důsledky nechat týmy vyrábět auta reverzním inženýrstvím je obrovský.-
-
Situs
13:42 09.08.2020 88.102.38.XXXFIA se jednoznačně měla vyslovit že F1 je o vlastních návrzích aut a že auto vzniklé pouze odebíráním maximálního množství částí a zbytek zkopírovaných částí je za hranou konstruktérského boje v F1. Převzít myšlenku či nápad je zcela v pořádku, jen kopírovat či kompletně přebírat design ostatních aut není. Kde je ta přesná hranice je věc druhá, ale FIA má výklad ve svých rukách. Všichni víme že RP je moc. Reverzní inženýrství jiných vozů zakázat, proč ne. Nechť se přebírají jen principy a myšlenky když na ně konstruktéři z fotek či videí přijdou. Vznik auta po vzoru RP je výsměch F1. Z toho co jsem popsal výše, není to podle mě v F1 akceptovatelné. Pravidla jsou o vývoji, ta ztrácí smysl pokud můžeš s dnešními technologiemi jen kopírovat.-
odin
15:02 09.08.2020 77.240.103.XXXNe úplně souhlasím. Jedna věc jsou pravidla a jejich dodržování, druhá věc je sport a zábava, celková filizofie.
Ono záleží od kdy kdo F1 sleduje. Pak má na stejné věci různé názory. V F1 se kpírovalo vždy. A např. Lotus prodal svoji sedmdesát devítku Tyrrellu, protože už měli vyvinutou osmdesátku (která jim příští sezónu 1979 nejela a stejně nasazovali sedmdesát devítku). Stejně tak týmy prodávaly kompletní starší typy svých vozů soukromníkům (řeč je o sedmdesátých letech). A nebylo na tom nic divného a zábavy bylo dostatek. Protože nikdo neprodá (neposkytne) svůj duševní majetek konkurenci, pokud není přesvědčen, že jeho současné auto je lepší předešlého.
Podle mne to je jedna z možností, jak dohnat dominantní týmy, nebo alespoň razantně snížit jejich náskok (když to nejde vlastními silemi, tak to koupí). Problém je, že pravidla podobné věci neumožňují. A také, že automobilky si diktují jak budou pravidla vypadat. To je totiž dědictví Ecclestonea a jeho hamižnosti.
-
-
-
-
jenDalsiTeepack
12:39 09.08.2020 37.188.237.XXXSouhra náhod. Valteri zejel zrovna velmi dobré kolo a Lewisovi se kolo zrovna nepovedlo. Závod vyhraje Levis s přehledem.
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek