DISKUZE K ČLÁNKU Bottas předčil Hamiltona pouze v 1 sektoru, Honda nejrychlejší na rovinkách. Strategie pro závod?

SILVERSTONE - NEJLEPŠÍ SEKTORY, MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI KVALIFIKACE A STRATEGIE PRO ZÁVOD; Jakých časů dosahovali piloti v kvalifikaci na Výroční 70. velkou cenu v jednotlivých sektorech okruhu a kdo byl nejrychlejší na rovinkách? Jaké strategie jsou nejvýhodnější pro závod?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Bottas předčil Hamiltona pouze v 1 sektoru, Honda nejrychlejší na rovinkách. Strategie pro závod?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 09.08.2020 23:04 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 3 lidé) 09.08.2020 12:40
Ještě k tématu vlastních návrhů a co FIA Racing… »
» odin (Hlasovali 2 lidé) 09.08.2020 15:02
Ne úplně souhlasím. Jedna věc jsou pravidla a… »
» jenDalsiTeepack (Hlasovali 2 lidé) 09.08.2020 15:31
Co ten Vettel tam zase dělá??... »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Petr Hloušek

    Petr Hloušek

    194.79.55.XXX
    Charlie dnes taky skvělý výkon na to v jaké plečce jezdí 01

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    RB+ Honda+ Max =vítězství
    Heja, Heja, heja.....vítězství !!!!!!!!!!!!!

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Maaaaaaaaaaaaaaaxiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jenDalsiTeepack

    jenDalsiTeepack

    37.188.255.XXX
    Bottas Verstappena normálně pustil...

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jenDalsiTeepack

    jenDalsiTeepack

    37.188.255.XXX
    Co ten Vettel tam zase dělá??...

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Ještě k tématu vlastních návrhů a co FIA Racing Pointu dovoluje. Napadla mě jedna věc, pokud by teda bylo legální dle 3D kamer a fotek zkopírovat cokoliv a takto si získávat na danou věc vlastní duševní vlastnictví, tak na tak důležité věci jako je rozpočtový strop nebo dokonce omezené hodiny v aero tunelech můžeme zapomenout. Všechno si můžu objednat externě (nebo si udělat sám v dceřiné společnosti) - tam se na to může spotřebovat jakákoliv suma a jakékoliv množství v aerodynamickém tunelu a pak výsledek nechám na stole k ofocení a zbytek už znáte. Navíc se to může praktikovat i pro více týmů najednou a na celé shodné auto, ale každé vlastní, se všichni společně složí 11

    ... důsledky nechat týmy vyrábět auta reverzním inženýrstvím je obrovský.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      Problém je, že se reverzní inženýrství použivalo vždycky. Akorát týmy kopírovali jednotlivé části auta nebo koncepce aut, ale nikdy se nikdo neodvážil zkopírovat 3/4 auta jako RP.

      FIA holt bude muset přejít na aktivnější přístup k problémům

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        FIA se jednoznačně měla vyslovit že F1 je o vlastních návrzích aut a že auto vzniklé pouze odebíráním maximálního množství částí a zbytek zkopírovaných částí je za hranou konstruktérského boje v F1. Převzít myšlenku či nápad je zcela v pořádku, jen kopírovat či kompletně přebírat design ostatních aut není. Kde je ta přesná hranice je věc druhá, ale FIA má výklad ve svých rukách. Všichni víme že RP je moc. Reverzní inženýrství jiných vozů zakázat, proč ne. Nechť se přebírají jen principy a myšlenky když na ně konstruktéři z fotek či videí přijdou. Vznik auta po vzoru RP je výsměch F1. Z toho co jsem popsal výše, není to podle mě v F1 akceptovatelné. Pravidla jsou o vývoji, ta ztrácí smysl pokud můžeš s dnešními technologiemi jen kopírovat.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Ne úplně souhlasím. Jedna věc jsou pravidla a jejich dodržování, druhá věc je sport a zábava, celková filizofie.
          Ono záleží od kdy kdo F1 sleduje. Pak má na stejné věci různé názory. V F1 se kpírovalo vždy. A např. Lotus prodal svoji sedmdesát devítku Tyrrellu, protože už měli vyvinutou osmdesátku (která jim příští sezónu 1979 nejela a stejně nasazovali sedmdesát devítku). Stejně tak týmy prodávaly kompletní starší typy svých vozů soukromníkům (řeč je o sedmdesátých letech). A nebylo na tom nic divného a zábavy bylo dostatek. Protože nikdo neprodá (neposkytne) svůj duševní majetek konkurenci, pokud není přesvědčen, že jeho současné auto je lepší předešlého.
          Podle mne to je jedna z možností, jak dohnat dominantní týmy, nebo alespoň razantně snížit jejich náskok (když to nejde vlastními silemi, tak to koupí). Problém je, že pravidla podobné věci neumožňují. A také, že automobilky si diktují jak budou pravidla vypadat. To je totiž dědictví Ecclestonea a jeho hamižnosti. 03

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • jenDalsiTeepack

    jenDalsiTeepack

    37.188.237.XXX
    Souhra náhod. Valteri zejel zrovna velmi dobré kolo a Lewisovi se kolo zrovna nepovedlo. Závod vyhraje Levis s přehledem.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama