DISKUZE K ČLÁNKU Haas nemůže za meziroční pokles výkonnosti, Magnussen poukazuje na dodavatele motorů

Haas letos společně s Williamsem patří k nejpomalejším týmům Formule 1. Za propad podle Kevina Magnussena nemůže samotná americká stáj - ta podle něj s monopostem neudělala nic špatně. Prstem spíše poukazuje na dodavatele pohonných jednotek - na Ferrari.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Haas nemůže za meziroční pokles výkonnosti, Magnussen poukazuje na dodavatele motorů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 75, poslední 17.07.2020 22:56 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovalo 8 lidí) 16.07.2020 12:52
pokud by jsi sledoval dění, tak by jsi věděl, že… »
» daaviid23 (Hlasovalo 8 lidí) 16.07.2020 08:32
Za to nemůže dodavatel motoru, za to může FIA,… »
» Situs (Hlasovalo 7 lidí) 16.07.2020 12:41
Za to v roce 2018 mělo Ferrari velmi… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.147.XXX
Můj názor, nikomu ho nevnucuju

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
To jsi vymyslel.....a nebo jsi někde tuhle spekulaci četl?

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
No je to potřeba napsat....jak píši vedle....nejsilnější legální pohonnou jednotku měl v roce 2019 Renault. 11 11 11 No kdo by to byl řekl že.... 12

+ 3 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Nevím, o jakém mém přání mluvíš??? Zde je má citace: "Je (Honda) na tom víceméně stejně jako Renault..." Kde jsi vzal tvrzení, že je na tom líp nechápu. Nechcete začít číst pořádně? Že je tu jeden jedinec, který psaný text nechápe jsem si zvykl, nepřiřazuj se prosím k takovým. 03
FIA upravila předpisy tak, že to systém Ferrari hodně postihlo a kvůli omezení vývoje postihne asi na dlouho. To omezení je důkazem toho, že Ferrari mělo nějaký systém, díky kterému získali velkou výhodu a který už není možné používat. Ale není důkazem podvodu. Todt jasně řekl, že FIA nemá jak dokázat, že šlo o podvod. Ano, podvod to mohl být a mohlo to být jen využití šedé zóny. Pravdu se asi nikdy nedovíme. Nebo snad později.... 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Těřko můžou být smazány výsledky, když FIA porušení pravidel neprokázala (na rozdíl od Renaultu). Nebo jestli máš nějaké lepší zdroje, rád si to přečtu. 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

109.81.177.XXX
Takže podváděli s průtokem paliva a k diskvalifikaci ze sezóny 2019 a možná i 2018 nedošlo jen kvůli tomu, protože Ferrari. Nebo jak to tvé vyjádření mám chápat? Vzpomínáš si, jak RB v prvním závodě hybrid éry dojel senzačně 2.? A co potom následovalo? A vzpomínáš si, jak moc je poté motorově postihla náprava po prvním závodě? Spadli do Q2? Nic takového se nedělo. Dokonce ten rok vyhráli i další závody...

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

109.81.177.XXX
Nic nenasvedčuje tomu, že by měla Honda komplexne lepší PJ než Renault. To je jen tvé přání, nikoliv realita. Ale uznávám, že si jsou oba velmi blízko a zárověn dost blízko Mercedesu. Jediný, co je zcela zřejmé, je to, že PJ ferrari je aktuálně nejhorší. FIA zakázala od doby hybrid PJ dost věcí - množství oleje, čidla navíc, atd atd. Nikdy to Mercedes nezpomalilo. Až nyní, po velmi zvláštní dohodě mezi FIA a Ferrari, to najednou jejich týmy výrazně zpomalilo. To je zvláštní ne? BTW před lety i Renault říkal, že umí lehce navýšit výkon, ale ví, že by to bylo nelegální a nemají to zapotřebí. Tou dobou na tomto podvodu ve Ferrari usilovně pracovali.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.147.XXX
Ano, je otázkou jak dlouho jejich "specifický" vývoj motoru trval. Můj osobní názor je že Arri s tímhle nesouhlasil (protože je to férový chlap) a proto ho vykopli a na jeho místo přišel křivák Mates, který to má všechno na svědomí.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Jako ostatní DLE PRAVIDEL. To že se ve Ferrari zabývali jak se zlepšit podvody kdežto ostatní zdá se pracovali na vylepšení dle pravidel nese teď svou daň, když to prasklo 03

+ 6 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.147.XXX
Kdyby mělo Ferrari motor jako ostatní, tak by asi neměli takovou ztrátu 03

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Chtěl jsi spíše říci že už i Ferrari má konečně motor podle pravidel, jako ostatní. Paráda 01

+ 5 / − 12

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.147.XXX
Ferrari možná nemá letos nejlepší motor, ale zato ho má určitě nejlegálnější 04 A za tento férový přístup ke sportu jim patří 01

+ 7 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Ty k tomu tématu máš nějaké lepší zdroje než ostatní týmy? Podle mě je FIA kompromis jen díky tomu, že se jedná o Ferrari. Snad možná i Mercedes by to uhrál, ale zbylých 8 týmů by byly nemilosrdně smazány z výsledkové tabulky PK za rok 2019 a možná i 2018.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Podvádění na PJ několik let mi nepřipadne vtipné. Ve startovním poli je velké množství týmů, které byly nemilosrdně diskvalifikovány za podstatně větší prkotiny, než podvádění s průtokem paliva a kdo ví v čem dalším v rámci PJ. Jarní dohoda FIA a Ferrari smrdí až na půdu a výkony Ferrari týmů v Rakousku jasně ukazují, že oprávněně 02

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
V tomto případě šedé zóny u Ferrari je pro FIA důležité aby se to v jiných týmech nedozvěděli a je to tajné 12

+ 2 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
pokud by jsi sledoval dění, tak by jsi věděl, že bylo předefinováno vstřikovací potrubí paliva s ohledem na objem a na tvar a přidán ještě jeden senzor průtoku

+ 8 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Za to v roce 2018 mělo Ferrari velmi konkurenceschopné auto ale tam se o úspěchu nedá mluvit zase z velké části kvůli Vettelovi, protože to že na titul ztratil skoro 100 bodů šlo hodně za ním. Na druhou stranu myslím že v tom autě byl ten šlendián s motorem v určité míře už tehdy.

+ 7 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Důkaz? Nic? Takže bla, bla, bla... 20

+ 1 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Zase jeden vymyšlený názor? Je rozdíl mezi tím, že se podvod nedokázal a tím, že neexistoval. Já tvrdil, že podvod nebyl dokázán. Ale mohl se stát.
Aneb další příklad toho, jak si musíš upravit moje názory, aby sis z nich mohl utahovat, protože na utahování z mých názorů nemáš. 14
A nezapomeň zase brečet, jak tě pořád nenechám být a urážím tě. 13

+ 2 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama