DISKUZE K ČLÁNKU Haas nemůže za meziroční pokles výkonnosti, Magnussen poukazuje na dodavatele motorů

Haas letos společně s Williamsem patří k nejpomalejším týmům Formule 1. Za propad podle Kevina Magnussena nemůže samotná americká stáj - ta podle něj s monopostem neudělala nic špatně. Prstem spíše poukazuje na dodavatele pohonných jednotek - na Ferrari.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Haas nemůže za meziroční pokles výkonnosti, Magnussen poukazuje na dodavatele motorů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 75, poslední 17.07.2020 22:56 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovalo 8 lidí) 16.07.2020 12:52
pokud by jsi sledoval dění, tak by jsi věděl, že… »
» daaviid23 (Hlasovalo 8 lidí) 16.07.2020 08:32
Za to nemůže dodavatel motoru, za to může FIA,… »
» Situs (Hlasovalo 7 lidí) 16.07.2020 12:41
Za to v roce 2018 mělo Ferrari velmi… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.147.XXX
Můj názor, nikomu ho nevnucuju

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
To jsi vymyslel.....a nebo jsi někde tuhle spekulaci četl?

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
No je to potřeba napsat....jak píši vedle....nejsilnější legální pohonnou jednotku měl v roce 2019 Renault. 11 11 11 No kdo by to byl řekl že.... 12

+ 3 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Nevím, o jakém mém přání mluvíš??? Zde je má citace: "Je (Honda) na tom víceméně stejně jako Renault..." Kde jsi vzal tvrzení, že je na tom líp nechápu. Nechcete začít číst pořádně? Že je tu jeden jedinec, který psaný text nechápe jsem si zvykl, nepřiřazuj se prosím k takovým. 03
FIA upravila předpisy tak, že to systém Ferrari hodně postihlo a kvůli omezení vývoje postihne asi na dlouho. To omezení je důkazem toho, že Ferrari mělo nějaký systém, díky kterému získali velkou výhodu a který už není možné používat. Ale není důkazem podvodu. Todt jasně řekl, že FIA nemá jak dokázat, že šlo o podvod. Ano, podvod to mohl být a mohlo to být jen využití šedé zóny. Pravdu se asi nikdy nedovíme. Nebo snad později.... 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Těřko můžou být smazány výsledky, když FIA porušení pravidel neprokázala (na rozdíl od Renaultu). Nebo jestli máš nějaké lepší zdroje, rád si to přečtu. 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

109.81.177.XXX
Takže podváděli s průtokem paliva a k diskvalifikaci ze sezóny 2019 a možná i 2018 nedošlo jen kvůli tomu, protože Ferrari. Nebo jak to tvé vyjádření mám chápat? Vzpomínáš si, jak RB v prvním závodě hybrid éry dojel senzačně 2.? A co potom následovalo? A vzpomínáš si, jak moc je poté motorově postihla náprava po prvním závodě? Spadli do Q2? Nic takového se nedělo. Dokonce ten rok vyhráli i další závody...

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

109.81.177.XXX
Nic nenasvedčuje tomu, že by měla Honda komplexne lepší PJ než Renault. To je jen tvé přání, nikoliv realita. Ale uznávám, že si jsou oba velmi blízko a zárověn dost blízko Mercedesu. Jediný, co je zcela zřejmé, je to, že PJ ferrari je aktuálně nejhorší. FIA zakázala od doby hybrid PJ dost věcí - množství oleje, čidla navíc, atd atd. Nikdy to Mercedes nezpomalilo. Až nyní, po velmi zvláštní dohodě mezi FIA a Ferrari, to najednou jejich týmy výrazně zpomalilo. To je zvláštní ne? BTW před lety i Renault říkal, že umí lehce navýšit výkon, ale ví, že by to bylo nelegální a nemají to zapotřebí. Tou dobou na tomto podvodu ve Ferrari usilovně pracovali.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.147.XXX
Ano, je otázkou jak dlouho jejich "specifický" vývoj motoru trval. Můj osobní názor je že Arri s tímhle nesouhlasil (protože je to férový chlap) a proto ho vykopli a na jeho místo přišel křivák Mates, který to má všechno na svědomí.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Jako ostatní DLE PRAVIDEL. To že se ve Ferrari zabývali jak se zlepšit podvody kdežto ostatní zdá se pracovali na vylepšení dle pravidel nese teď svou daň, když to prasklo 03

+ 6 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.147.XXX
Kdyby mělo Ferrari motor jako ostatní, tak by asi neměli takovou ztrátu 03

+ 1 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Chtěl jsi spíše říci že už i Ferrari má konečně motor podle pravidel, jako ostatní. Paráda 01

+ 5 / − 12

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.147.XXX
Ferrari možná nemá letos nejlepší motor, ale zato ho má určitě nejlegálnější 04 A za tento férový přístup ke sportu jim patří 01

+ 7 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Ty k tomu tématu máš nějaké lepší zdroje než ostatní týmy? Podle mě je FIA kompromis jen díky tomu, že se jedná o Ferrari. Snad možná i Mercedes by to uhrál, ale zbylých 8 týmů by byly nemilosrdně smazány z výsledkové tabulky PK za rok 2019 a možná i 2018.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Podvádění na PJ několik let mi nepřipadne vtipné. Ve startovním poli je velké množství týmů, které byly nemilosrdně diskvalifikovány za podstatně větší prkotiny, než podvádění s průtokem paliva a kdo ví v čem dalším v rámci PJ. Jarní dohoda FIA a Ferrari smrdí až na půdu a výkony Ferrari týmů v Rakousku jasně ukazují, že oprávněně 02

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
V tomto případě šedé zóny u Ferrari je pro FIA důležité aby se to v jiných týmech nedozvěděli a je to tajné 12

+ 2 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
pokud by jsi sledoval dění, tak by jsi věděl, že bylo předefinováno vstřikovací potrubí paliva s ohledem na objem a na tvar a přidán ještě jeden senzor průtoku

+ 8 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Za to v roce 2018 mělo Ferrari velmi konkurenceschopné auto ale tam se o úspěchu nedá mluvit zase z velké části kvůli Vettelovi, protože to že na titul ztratil skoro 100 bodů šlo hodně za ním. Na druhou stranu myslím že v tom autě byl ten šlendián s motorem v určité míře už tehdy.

+ 7 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Důkaz? Nic? Takže bla, bla, bla... 20

+ 1 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Zase jeden vymyšlený názor? Je rozdíl mezi tím, že se podvod nedokázal a tím, že neexistoval. Já tvrdil, že podvod nebyl dokázán. Ale mohl se stát.
Aneb další příklad toho, jak si musíš upravit moje názory, aby sis z nich mohl utahovat, protože na utahování z mých názorů nemáš. 14
A nezapomeň zase brečet, jak tě pořád nenechám být a urážím tě. 13

+ 2 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama