DISKUZE K ČLÁNKU FIA po protestu Renaultu zabavuje díly Racing Pointu, hrozí diskvalifikace za kopírování Mercedesu
Komisaři Mezinárodní automobilové federace po Velké ceně Štýrska zabavili brzdové kanálky monopostů Racing Pointu. Důvodem je protest Renaultu, který si stěžuje na porušení pravidel a obyčejné kopírování Mercedesu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: FIA po protestu Renaultu zabavuje díly Racing Pointu, hrozí diskvalifikace za kopírování Mercedesu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
jon
17:07 13.07.2020 90.176.154.XXXJj, je to přesně tak. Samotné aero na takové úrovni nikdy fungovat nebude. V těch křídlech není tolik výkonnosti, jak by se mohlo zdát. Dělá to rozdíly, ale je to hlavně o systému stovek detailů, které jsou dotažené k dokonalosti a přidávají po setinkách výkonnosti. Pokud k tomu někdo nemá "manuál" nebo by dostal pouze ten vnější design, bude se s tím plácat v druhé desítce startovního pole. Já si dnes ještě letmo prošel lifetimining a Péro s tím vozem úplně letěl. Totální kontrast oproti kvaldě. Což v podstatě potvrzuje jediné. Mercedes jim nedal data pro simulátor. Nejspíš loňský monopost sdílí nějaká řešení a RP by se mohl dostat ještě o krůček dál, kde by mohli ohrožovat továrnu, což by se ve Stuttgartu moc nelíbilo. Nastavení na vodu je totiž těžká písemka a vzhledem k tomu, že nastavení do mokra se řeší párkrát za sezónu (když vůbec), tak se dělají hodně obecné setupy na simulátorech.
Jinak pod ten plivanec se podepisuji, je to hnus. Jestli to letos projde, tak možná příští rok opravdu uvidíme vedle Trolla Vettela.
-
-
-
-
Jindrich K.
13:04 13.07.2020 89.103.12.XXXJó brzdové kanálky, to bude ono. To bude to nejdůležitější . RP je hodně okopčený Mergl a jejich recept na současnou rychlost asi nebudou jen brzdové kanálky ... No buď jak buď já se tomu moc nedivím. Samé omezování rozpočtu, zmražený vývoj atd ... Pokud je dneska takový problém přijít s něčím novým (RB s AN budiž jasným důkazem) tak se nedivím, že nejjednodušší cestou v už tak unifikované F1, je kopírování. Ať už "od oka" nebo s kompletními plány ...-
jon
13:12 13.07.2020 90.176.154.XXXProblém je v tom, že u těch větších dílů to bude těžké prokázat. Navíc spousty z nich se toto nařízení netýká, tak se jim to pouze nemusí líbit, ale provinění tam žádné nebude. Ty brzdové kanálky jsou právě taková kravina, že právě na ty se možná nemuselo myslet a nachytají je na tom. Ale už podle fotek se mi to moc nezdá. Očividně si to pojali po svém, tak stačí někde milemtřík jinak a nebude co trestat. Bohužel ...-
Jindrich K.
13:19 13.07.2020 89.103.12.XXXJo jasně, to chápu, já jen psal můj názor na kopírování všeobecně.-
-
Miroslav D.
05:39 14.07.2020 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
-
airwar1939
09:57 13.07.2020 37.48.24.XXXFormule 1 se stává čím dál větší šaškárnou... na jednu stranu zavádí v rámci šetření nesmyslně nastavené finanční stropy a unifikované díly, na straně druhé když někdo skutečně šetří a místo drahého vývoje levně okopíruje konkurenci je to zase špatně. Možná by se FIA měla nejdřív rozhodnout, co vlastně chce. -
-
-Tony-
09:56 13.07.2020 193.165.236.XXXFIA je opravdu naprosto zbytečný orgán! At´ žije Ctrl+C - Ctrl+V ...
Fajn, takže pokud nic nehodlají zveřejnit, tak očekávám, že od Maďarska bude Racing Point těžce ztrácet, podobně jako je tomu letos u " motorově čistého" Ferrari ... Jinak je to výsměch zbytku startovního pole.
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek