DISKUZE K ČLÁNKU FIA po protestu Renaultu zabavuje díly Racing Pointu, hrozí diskvalifikace za kopírování Mercedesu

Komisaři Mezinárodní automobilové federace po Velké ceně Štýrska zabavili brzdové kanálky monopostů Racing Pointu. Důvodem je protest Renaultu, který si stěžuje na porušení pravidel a obyčejné kopírování Mercedesu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FIA po protestu Renaultu zabavuje díly Racing Pointu, hrozí diskvalifikace za kopírování Mercedesu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 142, poslední 14.07.2020 22:20 Vložte komentář

Nejlepší názory

» -Tony- (Hlasovalo 7 lidí) 13.07.2020 08:14
A Mercedes dodá FIA narychlo "mírně… »
» Limbi (Hlasovali 5 lidé) 13.07.2020 08:52
Když si vzpomenu na rok 2007 a diskvalifikaci… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 13.07.2020 09:22
Tak FIA se prý dohodla s Mercedesem a RP, že… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

jon

jon

90.176.154.XXX
Bohužel, ona není žádná zlatá střední cesta. Buď to bude nelegální -> diskvalifikace, nebo legální -> zvykejme si na to, že indiáni jsou třetí nejrychlejší. A doufejme, že starý Troll nechce vypláznout další balík na to, aby mu to kluci z Mercedesu ještě trochu zrevidovali, když teď mají o rok navíc na práci s novým vozem.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

37.188.170.XXX
No docela to hoši vyhrotili, jsem zvědavý na výsledek

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Stáj může klidně předat dokumentaci k vozu, to zakázané není. Ale vyrobit to přesně podle ní zakázané je.
Ale pochybuji, že je v tom Mercedes nechá. Nehledě na to, že podle fotek je jiná struktura žebrování uvnitř a tím se budou hájit. Díky tomu tam dochází k jinému proudění vzduchu. Ke všemu si připočtěme impotenci FIA řešit prohřešky, pokud nejde o šikovnou pomůcku naplňující DNA F1 v podání Renaultu, kde ta parta joudů musela vyřádit.
Jasně, někdo může oponovat, že ta fičura Renaultu byla v rozporu s pravidly, ale ta pravidla jsou šílená. Malé stáje by mohly kolikrát přijít se zlepšovákem za "tři padesát" a výkonnostně si pomoci, ale ono je lepší to nechat pouze na motoru a vývoji aerodynamiky. Případně řešeních typu DAS, do kterých se nechce investovat ani Ferrari a RB. Potom se divme, že F1 vládnou tři stáje.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Nameless_Wonder

Nameless_Wonder

85.237.234.XXX
A ešte jedna vec ak ich aj DSQ kvôli kanálikom, to nebude žiadna satisfakciu, tu by sa malo zabezpečiť aby v F1 pôsobili konštruktéri, ktorí si stávajú vlastne auta.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
RP se zjevně dopouští plagiátorství a co je horší, s největší pravděpodobností to je ve spolupráci s autorem kde je tak předáno mnohem více než viditelné spektrum daného díla. Vše je to o tom jak to FIA uchopí a kam to nechá zajít, respektive ona to nechala zajít tam kde je už takřka bezzubá. Ptám se zda dokonce nalezený zcela identický díl vůbec něco znamená 12 Ale jinak tu milimetr přidat tu ubrat, je to stejně jen šaškárna a kopie jiného duševního vlastnictví. Konstruktér který se ani neskrývá že vše je jen kopie jiného díla je plivnutí do ksichtu konstruktérskému sportu. Já jen říkám važme si opravdových konstruktérů a chraňme je.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Když vidím jak se Williams i se svým technickým vybavením a vysokými náklady trápí proti týmům, které si za hubičku koupí většinu důležitých dílů, tak si říkám kde je ta správná cesta kterou by se měla F1 vydat.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Nameless_Wonder

Nameless_Wonder

85.237.234.XXX
Nechce sai veriť ze by si to v mercedese neošefovali. Každopádne vidím v tom jalovosť kontrolných orgánov - sme svedkami bohapusteho kopírovania, ale skontrolovať to defacto nemajú ako.
Na strednej škole sme mali matikára, ktorého výsledky defacto nezaujímali. Zaujímalo ho ako kto k výsledku prišiel, ako uvažoval a postupoval.
Je to take zvlastne že sa nám to uberá skoro výhradne smerom ktorý nikto nechce ( okrem RP a ich fanúšikov) a nedá sa s tým nič urobiť.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Aerony

Aerony

81.162.199.XXX
Mercedes nebude mít žádný problém.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Aerony

Aerony

81.162.199.XXX
Kdyby byl Racing Point slušný a nekopíroval, tak by k ničemu nemuselo dojít.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Alnety

Alnety

81.162.199.XXX
Přesně tak. 01

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Limbi

Limbi

147.228.209.XXX
Když si vzpomenu na rok 2007 a diskvalifikaci McLarenu za držení dokumentace Ferrari, kdy se zkoumalo a hledalo cokoli, co by bylo zkopírováno a stejně se nenašlo nic, tak se teď musím smát. Máme tady 4 auta Mercedesu z nichž dvě jsou růžová a s loňským datem spotřeby. To už můžou rovnou nechat jezdit 3 vozy za tým, ale aspoň každý se svým originálním monopostem. Tohle je trapné a vůbec se divím, že se RP ještě ohání tím, že "naše auto" je rychlé a podobně... Chápu, že vývoj v F1 není levný a chápu, že se kopírují řešení, ale pokud nasadím auto bez hlubšího přemýšlení 1:1, tak to s inovací nemá nic společného a F1 se vždy oháněla výzkumem a inovací. Je v jejich zájmu tohle si pohlídat.

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Alnety

Alnety

81.162.199.XXX
Taky bych byl nerad, ale kopírovat se nemá. 02

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Neví se.... co kdo má v ruce....důkazy mohou vylézt postupně. Mercedes může být v klidu....jemu nic nehrozí.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
-Tony-

-Tony-

193.165.236.XXX
Vzhledem k tomu, že jsou ty díly upečené z karbonu a černé, tak by to musela být opravdu mistrovská práce, kdyby to někdo dokázal detailně nafotit a následně přes nějaký PC program upravit a poté identifikovat jako díl z loňského Mercedesu ...

Stát se to může, jelikož fotografové jsou dnes všude a Renault třeba opravdu trefil "desítku" ... Ale nemyslím si, že z toho něco bude, protože by to "odskákal" i samotný Mercedes a to asi FIA nepřipustí ...

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Charlin

Charlin

81.162.199.XXX
Doufám že diskvalifikace nehrozí.

+ 3 / − 11

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Je možné že fotky jsou k dispozici....

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Alnety

Alnety

81.162.199.XXX
Přesně tak. V pravidlech mělo být tohle zakázáno.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
-Tony-

-Tony-

193.165.236.XXX
A Mercedes dodá FIA narychlo "mírně modifikované" brzdové kanálky a jede se dál ...

A nebo se omluví s tím, že už žádné nemá, protože si je všechny odvezli mechanici z Racing Pointu ... 18

+ 7 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Alnety

Alnety

81.162.199.XXX
Ta čárka. 18

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Ta věta nedává vůbec žádný smysl..... 12

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama