DISKUZE K ČLÁNKU FIA po protestu Renaultu zabavuje díly Racing Pointu, hrozí diskvalifikace za kopírování Mercedesu
Komisaři Mezinárodní automobilové federace po Velké ceně Štýrska zabavili brzdové kanálky monopostů Racing Pointu. Důvodem je protest Renaultu, který si stěžuje na porušení pravidel a obyčejné kopírování Mercedesu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: FIA po protestu Renaultu zabavuje díly Racing Pointu, hrozí diskvalifikace za kopírování Mercedesu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
GRAHAM
17:59 13.07.2020 109.81.213.XXX
I Ron Dennis říkal že to není dle pravidel.....F1 chtěla tým z této destinace, tak se povolilo "cokoli".....a Ferrari chtělo na tom profitovat a o tu destinaci má taky zájem. ( nic proti) Prošlo to jen díky tomu že nebyla výkonost.... RP výkonost má, tak se po něm logicky jde. Tohle není cesta.....
1) Každý by měl být konstruktér
2) Kdo nechce být kontruktér, nemá v F1 co dělat ( může být přestupné období)
3) Bude možnost nabízet určité "specifikované" díly, ale všem....bez vyjimky.
Myslím že současné stropy jsou v pohodě a že do budoucna zabezpečí vyrovnanější soutěž.
1) Každý by měl být konstruktér
2) Kdo nechce být kontruktér, nemá v F1 co dělat ( může být přestupné období)
3) Bude možnost nabízet určité "specifikované" díly, ale všem....bez vyjimky.
Myslím že současné stropy jsou v pohodě a že do budoucna zabezpečí vyrovnanější soutěž.
Situs
17:59 13.07.2020 88.102.38.XXX
Jak pravidla nastavit lépe. Mě napadá leda to že FIA uzná že vůz RP nesplňuje definici konstruktéra protože je CELÝ postaven jako kopie což je proti duševnímu vlastnictví které se musí chránit. Tyhle aliance jsou špatně a FIA musí vymezit mantinely, zašlo to daleko a FIA by měla ctít konstruktérskou soutěž.
Ferda
17:57 13.07.2020 46.47.176.XXX
Ferrari musí být nadšené, že se právě ve chvíli její nejtěžší krize za posledních X desetiletí pozornost obrací na nějaké brzdové kanálky bezvyznamného týmu a celý formulový svět ponechává jejích veličenstvo na pokoji i když motor ztrácí na konkurenci 40 kobyl a šasi správně nešasuje. O pilotech raději taky pomlčím.
GRAHAM
17:35 13.07.2020 109.81.213.XXX
Myslím že Mercedes problém má......jako teda ne u FIA, ale u vedení ve Štutgartu.... Umožnit něco, co jim poškozuje image, to fakt nechtějí. Myslím že bude vyřešeno velice rychle a problém bude smeten ze stolu a už se to nebude nikdy opakovat.
Není vlastně dobře že se to stalo už teď..... ??? Je....pravidla se nastaví jinak a snad lépe.
Není vlastně dobře že se to stalo už teď..... ??? Je....pravidla se nastaví jinak a snad lépe.
Neurotic
17:28 13.07.2020 85.163.32.XXX
Nejdřív TR kopírovalo RB, potom na to přišlo i Ferrari s HAASem a Alfou. No a Mercedes ted všem ukázal jak se to dělá RP má výhodu v tom, že kopíruje nejrychlejší auto a ne 2. nebo 3. nejrychlejší a navíc má šikovné techniky takže výsledkem je ne auto bojující o poslední body, ale auto, které prohání i RB což se logicky ostatním nelíbí. Nojo tak dlouho se tolerují kopie až se někdo naštve a udělá to pořádně a ostatním nezbyde než protestovat...
Mansell_fan
17:17 13.07.2020 37.188.140.XXX
Horner řekl že Pérez jel na stejných gumách rychleji než Bottas a že RP je dost možná rychlejší než oni. Dost dobrý výkon na auťák okopírovaný z fotek
Protest Renaultu prý podporuje více týmů, dá se tedy předpokládat že Red Bull je jeden z nich.
Protest Renaultu prý podporuje více týmů, dá se tedy předpokládat že Red Bull je jeden z nich.
GRAHAM
17:16 13.07.2020 109.81.213.XXX
Zda to bylo fér ???.... za mne určitě nebylo. A za mne ani Haas do F1 nepatří....oni ty díly( rok staré) od Ferrari na lepší výkonost neměli, takže proto to bylo relativně v klidu. Mercedes měl ale viditelně loni dobrý šásko ......a když se přidal opět super motor, je to prostě tam. A kdo ví, zda úpak RP nemá díky motoru i něco letošního....
Je ale pravda, že ostatní by měly svoji praci dělat lépe,aby rok starej monopost nebyl takhle dobrej.... Já odhaduji, že hodně dělá opět letošní motor. Je opět zase jinde než ostatní.....po roce půstu, vypustili koně.
Mclaren udělal dobře....na druhou stranu, Renault by si jednoho zákazníka zasloužil.
Je ale pravda, že ostatní by měly svoji praci dělat lépe,aby rok starej monopost nebyl takhle dobrej.... Já odhaduji, že hodně dělá opět letošní motor. Je opět zase jinde než ostatní.....po roce půstu, vypustili koně.
Mclaren udělal dobře....na druhou stranu, Renault by si jednoho zákazníka zasloužil.
jon
17:07 13.07.2020 90.176.154.XXX
Jj, je to přesně tak. Samotné aero na takové úrovni nikdy fungovat nebude. V těch křídlech není tolik výkonnosti, jak by se mohlo zdát. Dělá to rozdíly, ale je to hlavně o systému stovek detailů, které jsou dotažené k dokonalosti a přidávají po setinkách výkonnosti. Pokud k tomu někdo nemá "manuál" nebo by dostal pouze ten vnější design, bude se s tím plácat v druhé desítce startovního pole. Já si dnes ještě letmo prošel lifetimining a Péro s tím vozem úplně letěl. Totální kontrast oproti kvaldě. Což v podstatě potvrzuje jediné. Mercedes jim nedal data pro simulátor. Nejspíš loňský monopost sdílí nějaká řešení a RP by se mohl dostat ještě o krůček dál, kde by mohli ohrožovat továrnu, což by se ve Stuttgartu moc nelíbilo. Nastavení na vodu je totiž těžká písemka a vzhledem k tomu, že nastavení do mokra se řeší párkrát za sezónu (když vůbec), tak se dělají hodně obecné setupy na simulátorech.
Jinak pod ten plivanec se podepisuji, je to hnus. Jestli to letos projde, tak možná příští rok opravdu uvidíme vedle Trolla Vettela.
Jinak pod ten plivanec se podepisuji, je to hnus. Jestli to letos projde, tak možná příští rok opravdu uvidíme vedle Trolla Vettela.
jon
17:00 13.07.2020 90.176.154.XXX
V prvním závodě to nebylo tak vidět, ale včera tam jel prostě loňský Mercedes v růžové barvě. Jen ta výkonnost pilotů byla víc kontrastní než mezi Lewisem a Bottasem.
Správně píšeš, že tak jak to měl Haas, tak to bylo fér. Tohle už je trochu moc. Jenže on to byl vývoj. První byl RB, který se to hlavně snažil maskovat a sdílel spíš technické vychytávky, které nejsou vidět. Haas potom koupil to, co bylo vidět, ale nevěděl si s tím moc rady. Tak jsme konečně došli na další úroveň, což je sice loňská technika, ale v plné palbě a s letošním motorem.
Osobně proti tomuto úplně nejsem, ale je to potřeba povolit pravidly a dát tu možnost i ostatním. Ne jen těm, kteří přispěchají s nabitou prkenicí ke svému motoráři s prosíkem, že by si rádi koupili loňský mistrovský monopost se vším všudy ...
Správně píšeš, že tak jak to měl Haas, tak to bylo fér. Tohle už je trochu moc. Jenže on to byl vývoj. První byl RB, který se to hlavně snažil maskovat a sdílel spíš technické vychytávky, které nejsou vidět. Haas potom koupil to, co bylo vidět, ale nevěděl si s tím moc rady. Tak jsme konečně došli na další úroveň, což je sice loňská technika, ale v plné palbě a s letošním motorem.
Osobně proti tomuto úplně nejsem, ale je to potřeba povolit pravidly a dát tu možnost i ostatním. Ne jen těm, kteří přispěchají s nabitou prkenicí ke svému motoráři s prosíkem, že by si rádi koupili loňský mistrovský monopost se vším všudy ...
-Tony-
16:43 13.07.2020 193.165.236.XXX
Už jsem to psal níže. Pod tou okopírovanou aero slupkou je toho mnohém více a je zcela evidentní, že kromě těch ofiko dílů k nim starý Stroll dostal ještě druhý balík v podobě Know How ... Mercedes tak dotáhl B-tým k dokonalosti!
Je to sviňárna a zároveň plivanec do ksichtu ostatním konstruktérům!
Je to sviňárna a zároveň plivanec do ksichtu ostatním konstruktérům!
daaviid23
16:32 13.07.2020 90.182.169.XXX
Dobrá poznámka s tím Haasem. Oni dostali díly ale k tomu maximálně základní instruktáž, takže občas si to sedlo fakt dobře ale dost často se Haas plácal kdesi v poli, což je vlastně fér.
FI s Mercedesem zbytečně tlačí na pilu, protože tam ta spolupráce musí být na vyšší úrovni.
FI s Mercedesem zbytečně tlačí na pilu, protože tam ta spolupráce musí být na vyšší úrovni.
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:30 - 23:14)
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek