DISKUZE K ČLÁNKU Honda chce letos s Red Bullem získat titul, Markovi se nelíbil test nového motoru Renaultu na jejich trati

Honda potvrzuje ty nejvyšší ambice pro letošní sezónu narušenou Covidem-19, její šéfové chtějí porážet Mercedes. Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko kritizuje Renault za test na jejich domácí trati v Rakousku s novou pohonnou jednotkou.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda chce letos s Red Bullem získat titul, Markovi se nelíbil test nového motoru Renaultu na jejich trati

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 214, poslední 07.07.2020 20:27 Vložte komentář

Nejlepší názory

» -Tony- (Hlasovalo 7 lidí) 25.06.2020 12:21
Tuhle šaškárnu, co si by si ráda hrála na… »
» jon (Hlasovalo 7 lidí) 25.06.2020 13:31
Jak je možné, že s tím .... udělal Gasly skoro… »
» jumpman (Hlasovali 5 lidé) 25.06.2020 20:17
tak třeba fangio má titul ze sezony kdy se jelo 5… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.253.XXX

    jon
    jon 08:25 29.06.2020 194.152.247.XXX
    Ona ta jejich bilance je dost zajímavá. 2007 měli stejnou techniku. 2008 měl lepší Lewis.
    2009 měli naprd techniku oba. 2010-2013 měl výrazně lepší techniku Alonso, aby v letech 2014-2018 měl lepší techniku Lewis. Přesto je jejich bilance 8:4. Sice jsem nestudoval mat-fyz, ale něco mi říká, že ta bilance mohla být vyrovnanější. 12 Na druhou stranu to není tak hrozné, jako dvougenerační nášup od Verstappenů. 12

    + 0 / − 1

    Jone, Alonso měl lepší techniku 2010 až 2013 než Ham? na tom jsi byl kde? ty si neviděl ty sezony? já můžu tak říct 2013, no a? Ham měl lepší techniku 08 a 09 oproti Alonsovi 18 a jak jsi sám podotkl do 2014 to bylo 4 ku 3 ve prospěch ALonsa, nakonec 8 4 pro Hama, proč asi? 18 18

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      No lepší, on dokonce koukám napsal výrazně lepší 11 Ani ten rok 2013 bych tak nenazval, nezapomeň že Ham už nebyl v McLarenu ale v Mercedesu a to zdaleka nebylo pomalé auto, naopak, mělo ale problémy s pneu. Tam si pak Mercedes navíc velmi pomohl kontroverzním nelegálním testem s Pirelli. Výrazně lepší auto neměl Alonso proti Hamovi nikdy, při nejlepším někdy byly k sobě velmi blízko a rozhodovaly detaily. Co je ale bezesporu je že výrazně lepší techniku měl často Ham proti Alonsovi, myslím že se určitě shodneme na roku 08,09,14,15,16,17,18 03

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.253.XXX
        Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

        + 4 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        No, já bych ještě připomněl, že tuším v roce 2012 měl Alonso natolik špatné auto, že se Ferrari rozhodlo předělat komplet šasi a to do té míry, že museli projít během sezóny novými crash testy. To se mi vybavilo teď, když čtu o letošním předělávání Ferrari. Oni to mají tak nějak ve svém DNA 03 18
        A že Alonso z toho křápu dokázal v úvodu sezóny vyždímat i co tam nebylo, je druhá věc. Mně vadí takové ty názory po několika letech vyčtené z tabulek a nerespektující tehdejší realitu...
        (To je jenom taková připomínka, aniž bych se vám do toho chtěl plést...)

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      90.176.154.XXX
      V čem měl Lewis lepší techniku než Alonso v těch letech? 12 S touhle urovní argumentace to mohu otočit tak, že Alonso měl v letech 2016 a 2017 nejlepší šasí. Mercedes se v tomto ohledu nijak nevyjadřoval, takže můžeme rovnou i tyto roky zahrnout do těch, kdy měl Alonso lepší techniku, ne? 18 Co tam máš dál? 18

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.60.XXX
    Pokračování diskuze... Reakce na:

    HellHogr 12:41 26.06.2020 86.49.253.XXX
    No o čem? Alonso o tom usiloval svými výkony, které jasně podával 03

    To nelze zpochybnit... Určitě jezdil fenomenálně a některé výkony byly dech beroucí... Jenže tady jen o výkony na trati, ale taky o intriky v zákulisí... A důvod proč mu to v MCl nevyšlo prostě může být takový, že nikoli proto, že by byl Ham upřednostňovan, nýbrž proto, že byl vůči takovému jednání chráněn... Zatímco Piqueta, Massu, Kimiho klidně tým obětoval...

    + 3 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Jestli myslíš že byl chráněn proti takovému jednání kdy se vybodnul na domluvené střídání kdo vyjede první na kvaldu aby se výhoda střídala tak to jo 13 Ale chápu co tím chceš říci, byť rozhodně to není černobílé - a teď opravdu nemyslím nic rasistického 18. Hele a jen ze zvědavosti, toho Kimiho že tým klidně obětoval pro Alonsa, tím myslíš přesně co, protože dokážu přijmout tezi že mu nesedlo auto, ale v jejich bojích jsem si žádných kontroverzí kdy by byl Kimi pro Alonsa obětováván nevšiml. To už se můžeme bavit taky o Kovalainenech či Bottasech co je tým taky pro Hamiltona obětovávaj.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        83.240.60.XXX
        Tak Ham udělal zákeřnost, to už jsme tu řešili... Myslel jsem tím, že Hama tým nedržel tým v pozici jasné dvojky... To bychom ani neřešili nějaké střídání v kvalifikaci že...

        U toho Kimiho to myslím tak... Nejsem žádný velký Kimiho fanoušek, jeho angažování pro mě bylo zklamání... 1000 x radši bych byl, kdyby tenkrát angažovali Hulka, Peréze apod... Nicméně Kimi jak vedle Alonsa, tak vedle Vettela... Jasně podával slabší výkony, ale nejednou se stalo, že když se mu dařilo... Tak buď technická závada nebo naprosto nesmyslná strategie atd. atd.

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Já to neberu, konkrétně co zmiňuješ si vedle Alonsa s Kimim nevybavuji. Když už se Kimi ocitl před Alonsem, žádná technická závada ani nesmyslná strategie ho o to nepřipravila. Navíc Kimi nešel k Alonsovi jako nějaký břídil ale výborně hodnocený z Lotusu co měl Alonsovi ukázat zdvižený prst za jeho výčitky směrem k týmu. Jako oběť mu tam vklidu mohli nechat toho Massu a změna v tomto smyslu nebyla nutná.

          + 4 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            83.240.60.XXX
            Ano v Lotusu zářil... Bylo dost divné co nastalo potom...Tehdy se to dalo pochopit, že to byla první sezóna po návratu...

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              37.188.245.XXX
              Kimi potřebuje hodně nedotáčivé nastavení. To tehdy nebylo úplně možné a Alonso odjede solidní standard téměř s čímkoli. To udělalo ten drastický rozdíl.

              + 0 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                Fanda.LH

                83.240.60.XXX
                To jsou takové teorie no... Víme prd, kde je u Kimiho problém... Jestli nechce, nemůže... Sám nechápu, že ho tam drželi takovou dobu, když ani konkurenci moc bodů nesebral...

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jon

                  jon

                  194.152.247.XXX
                  On je úžasný týmový hráč a má neskutečnou zpětnou vazbu. Je ale hodně citlivý na vyvážení a potřebuje možnost nastavení na nedotáčivost. Jakmile má monopost sklony k přetáčivosti, musí se hodně přizpůsobovat a není to ten létajíci Fin, jak jsme ho vždy měli rádi. 04

                  + 1 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • -Tony-

    -Tony-

    193.165.236.XXX
    Tuhle šaškárnu, co si by si ráda hrála na plnohodnotnou sezónu nemůže brát skutečný fanoušek F1 vážně. Letošní "boj o titul" bude jen trapným pokusem současných zoufalců, kteří vůbec neví jak dál!
    Celá F1 se řítí do záhuby a postupně požírá sama sebe! A korunu tomu všemu nasadil utiskovaný "sběrač bavlny" Hamilton, který doblbnul i ten zbytek normálních, co v F1 ještě zůstali ...
    At´ jdou s těmi kecy i pravidly tam, kde Slunce nesvítí ... 02

    + 7 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      Tenhle komentář je slušnej odpad... 02 02

      Já se na sezónu těším a přeju týmům a pilotům, aby mohli odvést svoji práci a vydělat si zasloužené peníze... 01

      + 5 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama