DISKUZE K ČLÁNKU Honda chce letos s Red Bullem získat titul, Markovi se nelíbil test nového motoru Renaultu na jejich trati

Honda potvrzuje ty nejvyšší ambice pro letošní sezónu narušenou Covidem-19, její šéfové chtějí porážet Mercedes. Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko kritizuje Renault za test na jejich domácí trati v Rakousku s novou pohonnou jednotkou.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda chce letos s Red Bullem získat titul, Markovi se nelíbil test nového motoru Renaultu na jejich trati

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 214, poslední 07.07.2020 20:27 Vložte komentář

Nejlepší názory

» -Tony- (Hlasovalo 7 lidí) 25.06.2020 12:21
Tuhle šaškárnu, co si by si ráda hrála na… »
» jon (Hlasovalo 7 lidí) 25.06.2020 13:31
Jak je možné, že s tím .... udělal Gasly skoro… »
» jumpman (Hlasovali 5 lidé) 25.06.2020 20:17
tak třeba fangio má titul ze sezony kdy se jelo 5… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • HellHogr

                HellHogr

                86.49.253.XXX
                Ano vedoucí projektu byl McLaren Honda Dejve, nikoliv McLaren a motorovej partner dodal totální ..... takže co chceš vyčítat McLarenu? že Honda neodvedla svojí práci? jako vážně?

                + 4 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jon

                  jon

                  37.188.183.XXX
                  Jak je možné, že s tím .... udělal Gasly skoro bednu v béčkovém šasí? A to pár závodů po přechodu no nového dodavatele motorů.
                  Každá mince má dvě strany. Byl to společný projekt, podělaly to obě strany. Oběma se nyní daří výrazně lépe, což je asi nejdůležitější.

                  + 7 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • HellHogr

                    HellHogr

                    86.49.253.XXX
                    Pár závodu po přechodu .. v F1 dala Honda bednu po 5 letech v závodě, co nebyl klasickej, no hate, ale z těch 5 let odskakal McLaren 3 velmi zle roky

                    + 2 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Petr Hloušek

                      Petr Hloušek

                      194.79.55.XXX
                      Přestaň už bulet a hejtit, co bylo to bylo, měl bys být rád že je McL dnes tam kde je a nejde cestou Wilíků

                      + 4 / − 3

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • jon

                      jon

                      37.188.183.XXX
                      Tohle je hodně zaujaté.
                      Po odchodu od McLarenu ve druhém závodě skoro bedna. Bedna potom dopadla hned v prvním závodě začínajícího pátého roku nové štace v F1. V tom ročníku dokonce i 3 závody vyhrála.
                      Jasně, bylo to se stájí, která do té doby vyhrávala i s Renaultem. Ale na úspechy RB McLaren nenávazal ani vzdáleně. Proto jsem psal, že to nebylo jednostranné. Holt se nesešel správný balík, ale hejtit jen motor, když s ním mladík v béčkovém šasí udělá hned ve druhém závodě skoro bednu mi nepřijde objektivní. Ale to ani přivírání očí nad tím, co Honda předváděla. Na druhou stranu z toho měl McLaren dost peněz od fabriky, tak to byla určitě lepší situace, než když si RB platil motory od Renaultu a ty neměly slibovaný výkon ani spolehlivost. Tenkrát mi ta rétorika Marka přišla hodně za hranou, tak bych musel být blázen, kdybych to u jiné stáje měl přehlížet.

                      + 5 / − 4

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • odin

                        odin

                        77.240.103.XXX
                        Nechci se vám do toho moc plést, ale já to vnímal jinak.
                        Jone, vrať se do reality. Po přechodu na turbo (pokud se nepletu 2014) začal dominovat Mercedes a Renault v RedBullech byl druhou nejlepší pohonnou jednotkou. Problém byl, že Marko si od Rencků sliboval další vítězství. A tak zkoušeli podvádět a upravovat průtokoměry. Došlo to až k soudu, který RedBullíčkům zatnul tipec. A nejspíše si proti sobě svým jednáním popudili i všechny vlivné v F1. Tak alespoň slavný doktor začal pomlouvat Renault a tak si výrobce pohonné jednotky raději vytvořil svoji vlastní stáj. Což RedBull (čti dr. Marka) popudilo natolik, že jim vyhlásil mediální válku. Protože se najednou RedBull stal z tovární stáje, jen nákupčím pohonných jednotek. (Je zřejmé, že i ty jsi byl dr.Markem dostatečně nabulíkován, když argumentuješ placením za motory s mizerným výkonem. (Nenapadlo tě náhodou, že to tak úplně nemusí být pravda? A že Rencek nedával RBR veškerá data a informace k pohonné jednotce? A sám zase nebyl schopen postavit Neweyovskou aerodynamiku? A tak oba měli kočkopsa. A na výsledcích to bylo okamžitě znát.) Jak jinak si vysvětlit druhé místo v PK RedBullů. A následující rok propad.

                        Co se týče McLarenů, tak tam byla asi dobrá vize, ale málo trpělivosti. Nebo nutili Hondu do něčeho, čeho nebyla schopná. Nevím.
                        Ale vím, že Alonso s tím motorem nedojel ani na start, protože mu kleknul už v zahřívacím kole. A tento příklad opravdu není z jejich první sezóny, kdy se Honda učila. 03
                        A teď se vžij do role majitele stáje, nebo jejího ředitele a řekni mi, zda bys chtěl takové pohonné jednotky (které nedojedou ani na start závodu) zadarmo? Nebo by sis raději zaplatil za konkurenceschopné?
                        Já v tom mám jasno. A doufám, že i ty. Protože podléhat mediálním kampaním, ať už jsou od dr. Marka, či od jiných lobbistů, mohou jen lidé, kterým "není z hůry dáno".
                        Vím, že chceš McLarenisty, respektive Alonsisty trošku poškádlit, ale neměl by ses moc odchylovat od reality. 03 (Tedy, alespoň takhle jsem to dění okolo RBR a Renaultu, kontra McLarenu a Hondě, vnímal já. 03 To, co bylo dál, je na další obšírné psaní...

                        + 3 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • jon

                          jon

                          37.188.245.XXX
                          Ale já toto přece vůbec nepopíral. Naznačival jsem tím to, že McLaren možná chtěl něco, co nemohlo reálně fungovat a Honda byla tak amatérská, že neřekla to nejde.
                          Na druhou stranu, pochybuji, že se dá během zimy po třech let bloudění ve slepých uličkách udělat motor, který v béčkovém šasí udělá skoro bednu hned ve druhém závodě. Rozhodně jsem nenaznačoval, že by za tuto situaci nesl vinu jen McLaren nebo dokonce Alonso.
                          Navíc pokud by Renault skutečně držel RB zkrátka comse informací o motoru týká a nyní byl s McLarenem sdílnější, tak svoji formou a propadem nejrychlejšího monopostu s motorem Remault jen potvrzuje, že RB je v jiné lize a pohádky o “nejlepším šasí” byly jen trapné promo pro sponzory nereflektující skutečnost, že by Mclaren s motory Renault asi v pohodě dojel na start a odjel závod, ale dost možná by byl soupeřem STR a továrny, protože od RB by dostával také šílenou nálož. Což by renomé takové stáje uškodilo stejně, jako škodí Williamsu každá další sezóna ve formě, kterou mají.
                          Ale buď jak buď, McLaren se zdá být na cestě vzhůru, Honda má silného partnera, který dokáže ukojit požadavky představenstva Hondy, tak vše již dobré a hleďme dopředu. 04

                          + 1 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • odin

                            odin

                            77.240.103.XXX
                            Fakt jsem vám do toho nechtěl zasahovat, ale ve tvé argumentaci jsem cítil až příliš Markovské rétoriky. Což mne trochu nastartovalo.
                            Nikdo z nás neví, jak dalece byl kocept "zero" dílem McLarenu, nebo Hondy. Já tu stále kladu důraz na "balíčky". Na spojení dodavatele pohonných jednotek s výrobci šasi. Tohle musí fungovat pospolu, jinak je průšvih. Zdálo se mi neadekvátní srovnávat "skoro bednu" STR po čtyřletém působení Hondy v F1 a pomocné ruky, které se jí dostalo od Merglu s postavením Rencka, ať už jako týmu, či motoráře, potažmo McLarenu.
                            Za mne kampaň RedBullů po té, kdy byli s Renaultem pod kapotou druhým týmem v poli, byla mnohem více za hranou, než stížnosti a averze McLarenu po třech letech s Hondou, kdy dojížděli na chvostu strtovního pole, pokud vůbec dojeli, nebo pokud se vůbec dostali na strart.
                            Já nechci házet vše na Hondu, protože nevím zda nebyla přespříliš tlačena k minimalizaci své pohonné jednotky a zda jí díky tomu nevznikaly neřešitelné problémy. A teď, když se jim dostalo jistého "uvolnění" odvádí lepší práci. Ale také to může být tím, že mají už pět let zkušeností a zmíněnou pomocí dosud nejlepšího motoráře.
                            A co se týče šasi, tak si taky pamatuji, jak v první sezóně u RedBullů řezali do svého auta flexou chladicí otvory, i jak jim hořelo v garáži. A opět jsme u balíčků. Můžeš mít nejlepší šásko, ale je ti to houby platný, když svým konceptem odrovnáš pohonnou jednotku. A to platí, jak pro RedBull, tak pro McLaren.
                            Poslední odstavec - souhlas. 03

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • jon

                              jon

                              37.188.245.XXX
                              Naprostý souhlas a přesně na to poukazuji od úplného začátku tohoto vlákna. Balík McL/Honda nefungoval. Chybu prostě vidím 50/50. Mě samotného trápí to, že po odchodu Neweyho se magie McLarenu přesunula o garáž vedle. Ale přeci tu kvůli tomu nebudu sledovat, jak je ze všeho neobjektivně viněna pouze Honda. Apropo, Honda sama volala po tom, že by bylo fajn mít minimálně dvě stáje s jejich motory. Jenže o tom nechtěl Ron slyšet ...

                              + 1 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Ztráty Mekáče začly vznikat ještě za Whitmarshe a to prosím ještě Mek používal motory od Merglu.

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              86.49.253.XXX
              Ferdinande nepleť teď dvě věci, oblast McLaren F1 je už vyrovnaná, ovšem McLaren Group potažmo divize automotive má vážné problémy potom, co před třemi roky investovali x miliard do vývoje nových vozů a návratnost jde pomaleji než se čekalo, nejde tedyo divizi F1 03

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Mumtalakat už ale McL F1 zadotoval né? 100 mega na nový aero tunel a 300 mega do týmu. Teď když jim Britská vláda odmítla půjčku, tak shánějí další peníze.
                Alespoň takhle jsem to pochopil. Pokud má někdo přesnější info, tak sem s ním.

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • HellHogr

                  HellHogr

                  86.49.253.XXX
                  VB nedala půjčku McL, ale peníze jako odškodnení za uzavření továrny kvůli Covid 19, samozřejmě tá částka nic moc neřeší, ano McLaren Group už zaplatil dané projekty, ale peníze v divizi F1 McLaren má díky novým sponzorů, říkám, problém je v supersportů a návratnosti investovaných miliard

                  + 1 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Ferda

                    Ferda

                    46.47.176.XXX
                    Histerie Covid samozřejmě napáchala škody, ale tyhle částky by byly alarmující i bez Covidu a sbírají se už delší dobu. Nejspíše už před érou Hondy.
                    Půjčky samozřejmě pomůžou, ale obávám se, že problémy se pouze oddálí stejně jako u Williamsu.

                    + 1 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
          • Petr Hloušek

            Petr Hloušek

            194.79.55.XXX
            18 tak to je fór dne

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama