DISKUZE K ČLÁNKU Alesi o Vettelovi: Měl si do Ferrari vzít inženýrský tým z Red Bullu

Jean Alesi má pocit, že Sebastian Vettel si měl vzít příklad z Michaela Schumachera a přivést si do Ferrari tým inženýrů, na který už byl zvyklý.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alesi o Vettelovi: Měl si do Ferrari vzít inženýrský tým z Red Bullu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 56, poslední 09.06.2020 16:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovalo 6 lidí) 08.06.2020 14:59
se lehko řekne ale těžko udělá. Schumacher si… »
» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 08.06.2020 22:00
A potvrdila se Alonsova slova z 2012 - od 2010… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 09.06.2020 11:28
Miku a jsme u toho, RB měl dominantní auto i 2012… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

achmed-cz

achmed-cz

212.24.138.XXX
"Vettel měl postupovat stejně..."
No jo, ale to by s ním někdo musel chtít jít. Schumi odcházel do Ferrari jako vítěz, a respektovaná individualita, která měla vynikající vztahy se všemi lidmi v týmu.
Vettel odcházel jako spráskaný pes, kterého rozdrtil nováček, z pátého místa v šampionátu. Jako křivák a podrazák, co nedrží slovo, a kterého všichni kromě Helmuta nenáviděli. Newey nabídku přejít k Ferrari dostal, ale odmítl.

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
20

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Tak samozřejmě, jestliže ničím kontrolu dodržování pravidel, není to šedá zóna, ale podvod. Ross to celkem dobře komentoval vzhledem k dvojitým difuzorum, že na to pravidla nemyslela, přišli s tím a potom se to zakázalo hotovo, ale kdyby v pravidlech bylo, že nesmí být vicedimenzove difuzory a oni je "nastrojili" jakože je to ok, tak je to proti pravidlům stejně

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Je to právě o tom, a když se přijde s něčím na hraně co není vidět, může se z toho těžit dlouho. Prodromnou na to může být taky šikovný. Ale teď nemyslím že někdo přijde s vychytávkou typu aliasing na senzor FIA, to je u mě podvod a ne věc na hraně.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Je to otázka, je pravda, že x věci vymyslel i Podmour, který je u McLarenu, sám přiznal, že McLaren kvůli velmi špatné PJ neměl šanci ukázat své vychytávky a nakonec stejně pár věcí od McL převzala konkurence. Myslím, že na změně pravidel může vydělat i McLaren a i Renault, pokud CA nechá tým normálně fungovat, lidi na to mají

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Tak, oni můžou opět dominovat, záleží na co přijdou. Jejich foukačky a ohebná křídla byly bezpochyby rozdílové věci a v roce 2010-2013 byly celkově jasně nejrychlejší. Už v roce 2009 bylo vidět že se dostávají aerodynamicky jinam, tam jim to uniklo jen díky spornému dvojitému difuzoru.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Jaká urážka? potvrdil si své neznalosti 03

+ 2 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
A těch 0,5s jsi našel kde? Na Vettelových časech? 12
Jasně, za Suzuku si Alonso nemohl, chudák musel přejet celou trať z prava doleva až tak na kraj, že Kimi musel jet po trávě. Aniž by z pravé strany někoho měl. Jako by mi to připomínalo nějaký jiný manévr. 19
Není to vlastně podobné, jako udělal Vettel loni v Brazílii? 12 12 12

+ 2 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
A zase jen urážka a žádný argument. Nic jiného neumíš. 11

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
12 12 12
To dominantní auto sis zase vycucal z čeho?
Jo, Vettel měl 2 dnf kvůli technice, Alonso kvůli vlastním bouračkám. To bereš na stejnou úroveň? A platí to i pro poslední 2 sezony, že bouračka je jako technický problém? Ty jo, to je argument.
12 12 12
Tvoji VB 2011 neřeším, neměla význam. A proč mám řešit Matiaciho? Potřebuješ někam utéct?
A o stížnosech RB dobře vím. A co s tím? Gumy se měnily díky explozím v Silverstone. Jedna exploze byla u Ferrari, žádná u RB. Ferrari to způsobilo samo. 13

+ 2 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jako Alonso ve Valencii? 18
A co Brazílie 2012 na vodě? Na vodě přece nezáleží tolik na autě a přesto Vettel zajížděl nejlepší časy. 13

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
-Jasně, Vettel sestřelil pilota, který útočil na 2 jezdce za ním a nějak se rozhodl vybrzdit rovnou 3 piloty na jednom místě. A čistě náhodou narazil Petrov špičkou auta do jeho zadních kol a přitom byl všemi koly na trati a podle tebe "neměl" na trati místo. To už jsem slyšel. Nemohl podle tebe za své dostoupení ve Spa 2012 vlastně Alonso? Grosjean se taky jen pokoušel přeletět půku pole v jedné zatáčce! Mohl mu nechat místo ne? 12
-Zase Austin? To jako vážně na mne nemáš nic, než v čem jsem se sám opravil? 12 Kdybych se sám neopravil, tak by sis sám myslel, že to v Austinu bylo. Měl jsi čas na opravu "půl dne" a do té doby sis toho nevšiml. 12
-Jasně. V Silverstone 2011 nastoupili všichni s novými vozy úplně bez foukání. A pravidla na rok 2012 se měnili v oblasti foukání proč? 12
-Výkonnost 2010 a 2012 znám. Za Vettelovu rychlost může jen auto, za Alonsovu rychlost jen pilot. To chceš vážně probírat znovu, nebo už máš konečně nějaký důkaz pro svá tvrzení?
-O stížnostech RB na gumy v roce 2013 dobře vím. Také vím, že to zdaleka nebyla jediná stáj, která si stěžovala. A na rozdíl od tebe vím, že Pirelli je změnilo na základě mnoha defektů v Silverstone. Mezi těmi defekty byl jeden u Ferrari, ale žádný u RB. Buď ty gumy byly nebezpečné, nebo je mělo Ferrari umět používat jako RB. Jedno nebo druhé, vyber si.

Začal bych tvými výmysly v poslední době, ale nemám potřebu tě ponižovat. Stačí odpověď na tvé invektivy, nebo chceš ještě něco o F1 vědět? 03

+ 2 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Tak je jasné, že Adrian patří mezi největší mozky v historii F1, uvidíme jak si poradí s novými pravidli

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Já myslím že o Adrianových schopnostech již pochybuje jen velmi málo lidí a výsledky jeho monopostů mluví sami za sebe 03 Adrian prostě umí a myslím že ještě neskončil.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Když se zamyslíš nad Multi21 tak to byl vlastně velmi chytrý tah jak dostat Vettela dopředu, lepší je přece útočit na někoho se sníženým výkonem motoru a kdo to nečeká 11

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Protože měl dominantí auto no, a dál? 18

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Nevadí mi to ani u Webbera. Jen konstatuji fakta.
Ale že zrovna ty vytahuješ Abu 2012, se dost divím, když Vettel startoval z boxů a přesto dojel "někomu" na křídle. 03

+ 1 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Není no, 2x DNF ALonsa ne jeho chybou a Ferrari o 0,5s pomalejší než RB není co řešit 14

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama