DISKUZE K ČLÁNKU Monako 2016? Zuřil jsem, vzpomíná Ricciardo

Daniel Ricciardo měl závod v Monaku roku 2016 rozjetý výborně, jenže chyba mechaniků jej o takřka jistý triumf připravila.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Monako 2016? Zuřil jsem, vzpomíná Ricciardo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 92, poslední 07.06.2020 16:56 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Odin:
    Rozpočty jsou dohledatelné. Ferrari mělo největší, vyhrával Mercedes. Pokud ti to jako argument nestačí, púodívej se na Renault, kde je se svým velkým rozpočtem. 13
    No finančně na úrovni dnešních Wilíků Lotus fakt nebyl. Ani omylem. Třeba si mohl dovolit platit slušné peníze za Kimiho plat, zatímco Wilíci si nechávají platit za to samé. Stačí to jako důkaz?
    Byl na tom (Lotus) rozhodně líp, než Brawn GP, do nějž Ross sypal vlastní prachy. To co bylo do týmu nasypáno předtím nebylo až tak podstatné. Velká část šla na motor, který Brawn vůbec nepoužil. A kvůli změně motoru musel předělat i šasi. Nebyl jsi to náhodou ty, kdy měl teorii, že změna motoru totálně předělá šasi až tak, že úplně změní vlastnosti vozu? Pamatuji si na diskuse, jak by na tom byl RB s jiným motorem než Renault. Honda fakt nefinancovala předělání šasi na motor Mercedesu. Tajemnství úspěchu bylo hlavně o dvojitých difizorech.
    Takže tým s jedním z nejmenších rozpočtů v poli dokázal získat titul. Stejně, jako se Lotusu podařilo udělat takové auto, které si fantasticky rozumělo s gumama, což byl základ úspěchu v letech 2012 a 2013.
    A tabulky? Souhlas. Je vidět, že Lotus za konkurencí v bodech moc nezaostal. Aspoň do půky roku 2013. Možná, kdyby měli pilota formátu Alonsa nebo Vettela, mohli mít i titul. Ale to už se asi nedovíme, tak máme jen přímé srovnání Kimiho s nimi ve stejném voze. To je možná ten rozdílový článek, který Lotusu chyběl. 03

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.103.XXX
      Miku s tebou je diskuze jako s mojí 86 letou tchýní. Jenže ona si už moc nepamatuje ani co říkala před dvěma hodinama. A je to tak trošku "já o koze ona o voze".
      Ale dávám ti za pravdu, že Lotus 2013 na tom zdaleka nebyl tak dobře, jako dnešní Williams. Lotus ten rok totiž zkrachoval. Kimimu půl sezóny neplatili a nejspíše ty peníze nedostal dodnes. A konec sezóny už odmítal jezdit. Tak že si nech svý výmysly pro někoho jiného.
      Do půlky sezóny 2013 Lotus nezaostával za konkurencí jedině díky Kimiho bodovým příspěvkům (získal téměř trojnásobek bodů, co jeho kolega). Ale s tebou se nemá cenu dohadovat o triviálních věcech. Ty stejně budeš plácat svý nesmysly. Pro mne je to jen ztráta času, kterého nemám moc nazbyt. Tak si dál mysli, že Ferrari držel Massa místo Alonsa, Lotus Grosjean místo Raikkonena a Mercedes Rosberg místo Hamiltona, jakožto rozdílový články...

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Sorry, ale pak by měla tchýně vědět, jaký je rozdíl mezi rozpočtem a hospodářským výsledkem. Zkrachovat může i RB, ikdyž bude mít pořád jeden z nejvyšších rozpočtů.
        Pokud jde o výkonost v roce 2013, neovlivnila to ani tak nechuť Kimiho, ale spíš změny gum uprostřed sezony. Mimochodem sám jsi to vždy tvrdil, že to byla hlavní příčina poklesu Lotusu. Tenkrát jsi to neházel na chybějící peníze. Takže pokud mne kritzuješ za krátkou paměť (zapomněl jsi vysvětlit, co jsem za ty "2 hodiny" zapomněl), chtělo by to udržet tu svoji.
        Ale pamatuji se, že jsem už psal, že dělat závěry o Kimim z toho, že porazil Grosjeana je trochu trapné. To jsi taky neudržel? To je jako bych o Vettelovi tvrdil, že je nejlepší na světě, protože získal 9x tolik bodů, jak Bourdais. To by bylo taky trapný, ne?
        Tu poslední větu sis mohl odpustit. Nic jmenovaného jsem netvrdil, ani nenaznačoval, takže to bylo dost ubohé. 03

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Miku, fakt nemám čas se tady s tebou točit v kruhu a neustále ti opakovat již vyřčené. Nauč se vnímat své spoludiskutující, nebo oponenty. Nesnaž se je za každou cenu přehádat používáním polopravd doplněnými o tvé výmysly. Hodně ti to pomůže.
          Tak naposledy. Výkonnost Kimiho neposuzuji z toho, že porazil Grosjeana. Jak jsem již uvedl, tato porážka byla plánovaná, jelikož se jelo na Kimiho. A je to stejně naplánované vítězství, jako to Vettela nad Kimim. Tak že pokud někdo dělá trapné závěry, pak jsi to jedině ty. když vnímáš rozdílně politiku a TR uvnitř týmů v případě Raikkonen x Grosjean a Raikkonen x Vettel. 03
          Změna konstrukce pneu bala samozřejmě jednou z hlavních příčin poklesu formy Lotusu, ale nikoliv jediná. Během každé sezóny se auta dále vyvíjejí a když chybí finance, pak jde vývoj stranou, neplatí se zaměstnancům ani pilotům a na výkonnost to má negativní vliv. A jsme zase na začátku diskuze s tebou. Zase filtruješ a vybíráš si, co se ti hodí ke zpochybňování, aby ses cítil jako vítěz diskuze. Tak si klidně piš své nesmysly. Už reagovat nebudu.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Sorry, ale když tu píšeš o používání polopravd doplněnými o výmysly, to jsi myslel svou poslední větu tvého předchozího komentáře. Nic z toho jsem ani nenapsal, ani nic v podobném smyslu. Jak tě takový blábol vůbec napadl, nechápu. A po tomto mi vyčítáš polopravdy?
            Když neposuzuješ Kimiho podle porážky Grosjeana, pak pořád neopakuj, o kolik ho porazil. Když to není důležité, proč to pořád opakuješ? Ano, souhlas. TR tam byla stejně jako u Vettela. TR má smysl dělat pro lepšího a v případech, kdy má pro tým nějaký přínos. To opakuji pořád.
            Najednou změna gum byla jen jednou z hlavních příčin. Já s tím celkem souhlasím, ale byly tu kdysi názory, že bez té změny gum by Lotus mohl získat titul. To se tak trochu bije s nynějším tvrzením, že k tomu výrazně přispěly finanční problémy. Ono to ale nic nemění na tom, že rozpočet Lotusu nebyl podobný jako teď u Williamsu. To auto bylo postaveno dobře a za slušné peníze. Že pak finance došly, už situaci moc neřešilo. On by i Kimi jezdil zadarmo, kdyby jel o titul. Bylo to prostě dobré auto a Kimiho výsledky byly dobré hlavně díky tomu autu. Jak je dobrý KImi jako pilot jsme mohli vidět v porovnání s Alonsem, Vettelem, ale hlavně Massou. Sorry, tehdy (2007-2008) u mne Kimi klesnul z TOP pilota na průměr a je to důkaz toho, že na zajetí Kimiho není potřeba žádná režie. Někdo jako Massa se má zajet stylem, jako předvedli Schumacher s Alonsem. Měl stejné podmínky, jako ti dva. Jak s Kimim pak zametl Alonso i Vettel je jen důkaz toho, že to nebyla náhoda.
            Vidíš, nic z toho jsem nevyfiltroval a nemám potřebu tu plácat něco o tom, jak Massa dělal lepší výsledky než Alonso. To fakt nesmysly jsou.
            Neřeším to, kdo je vítěz diskuse. Asi sis toho ani nevšiml, ale nějak jsme se dostali od Monaka 2016 k jiným rokům. Nevím, kde tak chceš hledat nějakého vítěze. Jen jsem se bavil o F1. Řekl bych, že o tom to tady je, ne? Ale jsem pro, už to nikam nevede, tak se měj pěkně. 03

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama