Mike17
09:31 05.06.2020 185.149.130.XXXRozpočty jsou dohledatelné. Ferrari mělo největší, vyhrával Mercedes. Pokud ti to jako argument nestačí, púodívej se na Renault, kde je se svým velkým rozpočtem.
No finančně na úrovni dnešních Wilíků Lotus fakt nebyl. Ani omylem. Třeba si mohl dovolit platit slušné peníze za Kimiho plat, zatímco Wilíci si nechávají platit za to samé. Stačí to jako důkaz?
Byl na tom (Lotus) rozhodně líp, než Brawn GP, do nějž Ross sypal vlastní prachy. To co bylo do týmu nasypáno předtím nebylo až tak podstatné. Velká část šla na motor, který Brawn vůbec nepoužil. A kvůli změně motoru musel předělat i šasi. Nebyl jsi to náhodou ty, kdy měl teorii, že změna motoru totálně předělá šasi až tak, že úplně změní vlastnosti vozu? Pamatuji si na diskuse, jak by na tom byl RB s jiným motorem než Renault. Honda fakt nefinancovala předělání šasi na motor Mercedesu. Tajemnství úspěchu bylo hlavně o dvojitých difizorech.
Takže tým s jedním z nejmenších rozpočtů v poli dokázal získat titul. Stejně, jako se Lotusu podařilo udělat takové auto, které si fantasticky rozumělo s gumama, což byl základ úspěchu v letech 2012 a 2013.
A tabulky? Souhlas. Je vidět, že Lotus za konkurencí v bodech moc nezaostal. Aspoň do půky roku 2013. Možná, kdyby měli pilota formátu Alonsa nebo Vettela, mohli mít i titul. Ale to už se asi nedovíme, tak máme jen přímé srovnání Kimiho s nimi ve stejném voze. To je možná ten rozdílový článek, který Lotusu chyběl.