DISKUZE K ČLÁNKU Barrichello otevřeně o poměrech ve Williamsu. Kde začal úpadek kdysi slavné stáje?

Rubens Barrichello ukončil právě ve Williamsu svou dlouhou kariéru s názvem Formule 1. V rozhovoru vypráví o tom, proč je na tom stáj z Grove momentálně tak bídně.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Barrichello otevřeně o poměrech ve Williamsu. Kde začal úpadek kdysi slavné stáje?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 26.04.2020 11:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 25.04.2020 09:09
01 Je to škoda. Na druhou stranu když vidíš… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 25.04.2020 13:39
Po druhé opakuji že nechci srovnávat Williams s… »
» juras (Hlasoval 1 člověk) 25.04.2020 10:54
To máš těžký...kdo by si v minulosti třeba… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.61.XXX
Ne tak to nemyslím... Myslím to tak, že se může vrátit jako to bylo s týmem BMW... Prodal to BMW a pak to vzal zpátky a byl to znovu Sauber...

Myslím si, že zrovna Sauber je ten tým, u kterého je tohle možné...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.61.XXX
S tímhle já nemůžu souhlasit... Rubens měl solidní výsledky před Ferrari i po Ferrari... Dokázal prohnat Jensona v Brawnu i porazit nováčky Hulkenberga s Maldonadem... Před Ferrari zase dokázal urvat nějaké to pódium i PP...

Měl tu smůlu, že byl v nejlepších letech v době, kdy bylo jasně dáno Mclaren vs Ferrari a Ferrari pevně v Schumiho rukách... Kdyby si to "prohodily" s Massou (Ve smyslu, že by do F1 nastoupil později), tak věřím, že 2007, 2008 ten titul klidně mohl urvat...

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Takže existuje i Brawn, Ligier nebo Minardi a další?
Ne né, tyhle týmy jsou už dávno mrtvé.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Určitě to není jednoduché ale prostě si nemyslím, že bylo "nutné" spadnout až na dno jak to Williams předvedl.
Nikdo snad nečekal, že po 2014 bude pravidelně prohánět top 3, na to fakt neměli rozpočet. Ale na střed pole podle mě měli. Můžeš argumentovat spoluprací takzvaných B týmu s top 3 ale to se kromě Haasu děje až poslední řeknu 1-2 roky a sestupná tendence Williamsu začala už předtím.

Jak říkám, je to nepochybně škoda když takový tým spadl na úplné dno ale na rozdíl od tebe si myslím, že to je z velké části jejich vlastní chyba

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.61.XXX
Ten tým existuje a může se zase vratit... Vzpomeňme na éru BMW že...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Sauber už dneska neexistuje a to se Ti líbí?

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
podívej se v jakej problémech byl sauber, když ho vedla ženská a williams jde přesně v jejích stopách. I z paddocku občas zaznívají hlasy, že by frank udělal nejlíp, kdyby dcerušku poslal dělat něco jiného. Je jasné, že by asi na tituly neměli, ale ten sešup začal právě angažováním clair jako vedoucí týmu a ta začala preferovat platiče a celej tým šel do kopru. Když nejsou výsledky tak se hůř shánějí sponzoři a je to sestupná spirála ze které se hodně blbě vystoupí

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jiras

jiras

89.177.209.XXX
Největší plačka v historii F1. Průměrný, to na něj sedí. Přesně to, co je potřeba jako číslo 2. Hlavně když pomluvil svou éru ve Ferrari, jak mu hrozně ubližovali, aby ho následně porazil Button.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
To máš těžký...kdo by si v minulosti třeba pomyslel že z F1 zmizí jména jako Lotus nebo Brabham?
McLaren se už taky dost let plácá...a kdo pamatuje slavnou Marlboro éru se zlatým obdobím s Prostém a Sennou dneska jen nostalgicky vzpomíná...
Ferrari žije v bavlnce...díky Berniemu který kdysi stvořil marketingový návrat slavného týmu na vrchol a díky víc než výborným dotacím se stále drží v popředí (což mezi námi není zas tak problém když má top 3 rozpočet a zbytek pole je křoví).
Tím nechci obhajovat Williams...jen poukazuju na okolností a skutečnosti.
Jinak...nejčastější výtka Williamsu...že nebyl ochotný prodat tým nebo majoritní podíl investorovi. McLaren se spojil s Honzou...vypadalo to jako reinkarnace slavné vozby minulosti...a stejně to neklapalo. Sauber se prodal BMW...a taky ho to nespasilo.
Frank byl vždycky svůj...hodně lidí dneska viní Claire...ale on by Frank v současné době podle mě o moc víc nezvládl. Doba je jiná...z F1 se stala uzavřena spolecnost...a role byly rozdělené podpisem Concordu.
Nikdo z nás neví co v zákulisí na nejvyšší úrovni probíhá...jediný tovární partner který v posledních 10 letech do F1 přišel byla Honda. McLaren s ní vyhořel...a Honda se pak spojila s Redbullem...a logicky to bylo jediný spojení...Redbull je top 3 tým (z velké části díky Concordu) a Honda potřebovala top tým.
Takže když někdo kritizuje Williams a píše o promarnene příležitosti...kde jsou jeho příležitosti? Když se rozhodl rozejít s BMW...typickym způsobem to Frank přežil, sjednal smlouvu s Toyotou...a podle mě tam byla šance že Toyota zruší tovární tým a v F1 bude pokračovat pouze jako dodavatel motoru...což se ale nestalo. Spojení s Renaultem přineslo Williamsu po dlouhé době vítězství...ale taky jednu mizernou sezónu (2013), a pak díky vazbě na Wolffa přešel Williams k Mercedesu...a i tady...existuje možnost že Mercedes zabalí tovární tým (což se nestalo díky tomu že Mercedes zůstal ve vyhráváním módu...takže proč odcházet).
Ten postupný pád po podle mě skvělé sezóně 2014 souvisí s eskalaci nákladů a bohužel taky špatnými rozhodnutími...viz eskapáda s Lowem.
Takže ono viděno zpětné v souvislostech to není tak jednoduché jak to kdokoliv...třeba Rubens hodnotí.
Myslím jednoduché ve smyslu že Williams něco viditelné zpatlal.
Po bitvě je každej generál...život plyne a zpětně všichni kromě toho co vyhrál vlastně dělali špatná rozhodnutí.

+ 1 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
01
Je to škoda. Na druhou stranu když vidíš jak prodrbali dárek v podobě motoru Mercedes v nové éře.....a kvůli takovým se mi právě nechce zavádět nesmyslné nízký finanční strop.

+ 5 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama