DISKUZE K ČLÁNKU "F1 musí pro své přežití učinit velké změny," varuje šéf McLarenu. Z velkých týmů souhlasí jediný

Formule 1 je podle šéfa McLarenu Zaka Browna ve velmi křehkém stavu. Má-li přežít, musí podle něj dojít k obrovským změnám. Část velkých týmů s nimi ale nesouhlasí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "F1 musí pro své přežití učinit velké změny," varuje šéf McLarenu. Z velkých týmů souhlasí jediný

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 41, poslední 08.04.2020 12:29 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Situace bude kritická, takže i já jako odpůrce stropů jsem pro nižší strop....nutno ale dodat-dočasně! Nebude pořád tak zle jako je teď a tak bych si být velkými týmy dal do pravidel pojistku o navyšování rozpočtů.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Jak jde život pod širým nebem ? 18

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      Rozpočtový strop je do nebe volající hovadina, která nic neřeší, jenom dá pocit těm méně schopným, že můžou taky závodit, ale F1 nikdy nebyla o úsporách a týmy, které mají finanční problémy, tak těm to nepřináší vůbec nic. Jiná písnička by byla, pokud by se udělalo něco pro malé týmy, aby se jim výrazně snížili náklady na vývoj vozu. Optimálně umožněním nákupu buď zákaznického vozu, nebo dílů které jsou finančně náročné a klidně ať tuto cenu regulují a ty top týmy musí prodat, jenže to se nelíbí těm týmům, které si myslí, že pod se podaří přistřihnout možnosti těch úspěšných, tak se najednou těmi úspěšnými stanou oni. Nestanou a těm malým to stejně nepomůže a ty top týmy ty peníze co mají stejně utratí...

      + 3 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Prostě se v tom neshodneme. A jak vidíš, všichni tu hovadinu podepsali.....a nejde o to, kdo bude úspěšný, to nějak dopadne, ale aby to bylo za rozumné prachy dlouhodobě. všichni z toho budou profitovat....těch 150-180 je myslím v pohodě. A že teď krátkodobě na rok, dva 100 ? Případně dohoda.... majitelé F1 potřebují pomoci, budou i méně muset vyplácet.....vše se zlevní, je to vzájemné.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Není strop jako strop 13

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          neshodneme a nemyslím si že to vůbec přinese něco dobrého. Zatím všechny kroky co se poslední dobou dějí tu F1 pouze pohřbívají hlouběji a hlouběji do sr*ček
          Těžko budeš kontrolovat dodržení u mercedesu, u ferrari u renaultu, protože mají tak rozvětvenou strukturu, že můžou spoustu věcí zakamuflovat. Další věc je, že se tam nepočítá spousta věcí a naopak spoustu věcí by si ten který tým mohl vyvíjet levněji, ale nikdo mu nedá příležitost. Pokud strop, tak by měli zrušit zákaz testů, protože pro někoho může být levnější vyjet s vozem na trať než něco zkoumat na simulátoru a potom zjistí, že jim nekorelují data a je celá sezona v řiti. Nepřinese to vůbec nic dobrého, jenom další dohady a obvyňování a stejně to mcl nepomůže, bude se pohybovat za nejsilnější 4...

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            31.30.171.XXX
            Takže bude lepší když bude v F1 jen 5 týmů? 21

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              ne, bude lepší, když malý tým bude schopen závodit za 20-40 mega ikdyž by to mělo být na chvostu pole. Jenže aby za tyhle peníze byl tým schopen postavit auto, tak mu FIA musí pomoct a neustálé změny pravidel tomu rozhodně nepomůžou. Stejně tak pohonné jednotky. Ty nejsou tak drahé kvůli ERS ale kvůli tomu, že jsou jen 3 na sezonu a tím pádem je mnohem dražší vývoj a když si ten výrobce rozpočítá na 6 motorů, tak je to rána... A takhle by se dalo pokračovat

              + 2 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama