DISKUZE K ČLÁNKU Třetí den testů v Barceloně - Mercedes nejrychlejší, Ferrari zaostává

První předsezónní testy Formule 1 jsou minulostí. Aktuální dění s komentáři z padoku včetně fotografií a videí jste mohli sledovat s námi. V pátek zajel nejrychlejší čas Valtteri Bottas před svým týmovým kolegou Hamiltonem. Viděli jsme celkem čtyři červené vlajky. Problém s motorem mělo Ferrari i Williams.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Třetí den testů v Barceloně - Mercedes nejrychlejší, Ferrari zaostává

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 220, poslední 26.02.2020 14:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasovalo 8 lidí) 21.02.2020 20:10
To nepochybně, ale to by museli mít pohon na… »
» jumpman (Hlasovalo 8 lidí) 22.02.2020 12:25
ale hlavně na olejíčky a čmoudíčky okamžitě… »
» jumpman (Hlasovalo 6 lidí) 22.02.2020 11:31
ty jsi vážně nemocen, přirovnávat technické… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Vieux-Fours

    Vieux-Fours

    193.85.73.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Podle mě ten systém bude mít přínos rozhodně větší než malý. Ten systém není úplně nejednoduší, nejlacinější a navíc je dost kontroverzní na to, aby to Mercedes "riskoval" pro malý zisk.

    Taky by mě zajímalo jak se rozhoduje o tom kdy dojde k dovysvětlení pravidel a kdy to prostě nechají. Teď před sezonou klidně mohlo dojít k dovysvětlení pravidel a k zákazu, protože se tak nějak asi shodneme, že tohle úplně nebylo pravidly zamýšleno.
    Ale chápu, že je to hodně o politice a Mercedes má mnohem větší vliv než třeba takový Renault. ( A ano, Ferrari má taky velký vliv)

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Já jsem moc rád, že tenhle systém ponechali Merglu alespoň na jednu sezónu. Zaslouží si to stejně jako vychytávky od Colina, nebo třeba hmoťáky Renaultu. Prostě tyhle vylepšení jsou kořením na správném místě.

      + 4 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        ty jsi vážně nemocen, přirovnávat technické nápady s jednoznačným podvodem, který pouze díky zvláštní přízni FIA je možné "okecat" a nasadit? Jako vážně to srovnáváš s champmanem????????

        + 6 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Pozor, jako podvod beru různé olejíčky, čmoudíky při nastartování, ošulení průtokoměrů paliva nebo nepovolené množství paliva. Takže by ses měl zaměřit na vlastní garáž, kde se podvůdky živí a chytrosti nechávají na konkurenci.

          + 2 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            To, že někdo změní geometri nápravy za jízdy, přestože je to pravidly přímo zakázáno a řekne, že tím že k tomu použije volant a bude kvákat, že se dá najít formulace, že volant je určen ke změně polohy přeních kol, jenže změna geometrie je změna geometrie a tím to hasne. Pokud tohle FIA posvětila, tak to není o skvělém nápadu, ale skvělém balíku, který se přesunul od mercedesu k FIA... Pokud to srovnáváš s chapmanem, tak ho pouze urážíš

            + 6 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • McMatej

              McMatej

              212.79.110.XXX
              Že se nesmí za jízdy měnit geometrie se v pravidlech nikde nepíše. Píše se, že se nesmí měnit zavěšení (odpružení). To pravidlo bylo zavedené proto, aby se týmy nesnažily udržovat stálou světlou výšku. A co je psáno, to je dáno.
              Zavěšení je to, co drží kola na autě. Řízení je to, co s koly zatáčí.
              Žádná formulace o tom, co může volant dělat a jak má volant zatáčet kolama v pravidlech není.
              A ta poznámka o balíku přesunutém k FIA 12 12 12 12 to je argument neschopných.

              + 2 / − 6

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            91.245.26.XXX
            Olejíčky a čmoudíky se Ferrari inspirovalo u Mercedesu, takže se to srovnání neguje.

            Šulení průtokoměrů je spekulace od Mercedesu a novinářů a to nepovolené množství paliva nevím co myslíš? Jestli myslíš to jak měl Leclerc víc paliva než nahlásil, tak on měl pořád povolené množství akorát došlo k administrativní chybě 13

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              ale hlavně na olejíčky a čmoudíčky okamžitě reagovala FIA, přestože to dělal mercedes od začátku a FIA zareagovala až s tím začalo i ferrari.

              + 8 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • McMatej

                McMatej

                212.79.110.XXX
                Malá technická. Spalování oleje nikdy nebylo zakázané a zakázané není ani teď. Je jen omezené. Je smutné, že to do teď nevíte. 02

                + 1 / − 6

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jumpman

                  jumpman

                  178.255.168.XXX
                  ano, jenže na to FIA reagovala OKAMŽITĚ jakmile to začalo mimo mercedesu dělat i ferrari. A i v minulosti reagovala na vychytávky, které obcházely pravidla, promtně, až se ale do F1 dostal mercedes, tak to kupodivu začalo fungovat jinak, ale pouze ve prospěch mercedesu...
                  A další věc je to, že spalování oleje lze dost těžko zabránit, nějaké množství spaluje každý motor, proto to těžko mohla FIA úplně zakázat, ale nezakázala, protože by tím vzala především mercedesu vítr z pod kapoty...

                  + 6 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  88.102.38.XXX
                  Olej se spalovat pro navýšení výkonu nesměl nikdy, jenže FIA to nezvládla ohlídat a jako efektivní se ukazuje právě jen to omezování množství oleje které se stále snižuje. Myslím že i letos to kleslo nadále z 0,6l/100km na 0,3 a v kvaldě vůbec. V každém případě obojí mi přijde diametrálně odlišné, tohle od Mercedesu podle mě nic neobchází, jen lépe teď umějí ovládat volantem jejich kola.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
          • Pinďa

            Pinďa

            45.82.234.XXX
            Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

            + 6 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      "protože se tak nějak asi shodneme, že tohle úplně nebylo pravidly zamýšleno."
      ...... jakými pravidly, proti čemu to má být.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama