DISKUZE K ČLÁNKU Třetí den testů v Barceloně - Mercedes nejrychlejší, Ferrari zaostává

První předsezónní testy Formule 1 jsou minulostí. Aktuální dění s komentáři z padoku včetně fotografií a videí jste mohli sledovat s námi. V pátek zajel nejrychlejší čas Valtteri Bottas před svým týmovým kolegou Hamiltonem. Viděli jsme celkem čtyři červené vlajky. Problém s motorem mělo Ferrari i Williams.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Třetí den testů v Barceloně - Mercedes nejrychlejší, Ferrari zaostává

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 220, poslední 26.02.2020 14:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasovalo 8 lidí) 21.02.2020 20:10
To nepochybně, ale to by museli mít pohon na… »
» jumpman (Hlasovalo 8 lidí) 22.02.2020 12:25
ale hlavně na olejíčky a čmoudíčky okamžitě… »
» jumpman (Hlasovalo 6 lidí) 22.02.2020 11:31
ty jsi vážně nemocen, přirovnávat technické… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • Dokugan

          Dokugan

          77.236.195.XXX
          To nerozporuju, sám jsem byl velkým odpůrcem především křídel a podlaha byla hodně za hranou. Tuším, že v loňské nebo předloňské sezóně jsme viděli, že za to má následovat diskvalifikace ze závodu. Ale pokud odhlédneme od jeho věcí za hranou, tak je čirý nesmysl aby tohle bylo legální, protože tímhle systémem lze v jakékoli situaci dostat kola do jakékoli pozice, což je v přímém rozporu s pravidlem o tom, že nelze za jízdy jakkoli upravovat zavěšení, když se tímto dá upravit úplně jakkoli.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            31.30.170.XXX
            No jasně, to taky nerozporuju, nakonec může přijít protest v Austrálii, že to není bezpečné a přijít DQ a nebo hromadná stížnost týmů (což u RP nehrozí)

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Kaša

              Kaša

              82.142.123.XXX
              DQ je v tomto případě asi nereálné. Mercedes bude chtít vědět před Australským víkendem jestli s tím může jet nebo ne.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Mr.B

          Mr.B

          188.92.14.XXX
          Vždyť je to součást jeho práce technického ředitele. Hnát techniku svého týmu na hranici a třeba i za hranici pravidel a naopak zpochybňovat řešení soupeřů a tím je oslabovat.

          + 4 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Vieux-Fours

    Vieux-Fours

    86.49.246.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    87.249.139.XXX
    Zaujalo mě prohlášení Rosse Brawna, přijde mě hodně kontroverzní říct, že když někdo bude prevyšovat konkurenci, FIA mu přistřihne křídla. Vnímám to jednak jako další hřebíček do rakve původní Formule 1, a výrazně to zvyšuje i moje přesvědčení, že Mercedes po letošní sezoně v F1 skončí.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Dokugan

      Dokugan

      77.236.195.XXX
      Ještě zajímavější je, že zároveň říká, že si vyhrazují právo zakázat cokoli i přes nesouhlas všech týmů, a zároveň říká, že tohle zakážou až pro příští rok, kdy by to vlastně poprvé plnohodnotně mohl použít kdokoli jiný než Mercedes.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        31.30.170.XXX
        No, tak samozřejmě, ty pravdila pro FIA platí až od 2021 prostě, teď pokud všichni krom Mercedesu dají protest tak to zakazou hned

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        87.249.139.XXX
        To na tom vnímám jako největší šaškárnu, Mercedesu to povolili, ti mají půl roku náskok, a zároveň řeknou že to od roku 2021 zakážou, takže se nikomu nevyplatí to teď vyvíjet. Můj odhad je, že Mercedes s tím letos vyhraje a na konci roku odejde z Formule 1.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.170.XXX
          Musí podepsat konkord před Austrálii, tohle si osefuji a odejít kvůli tomuhle? A co loni Mercedes vyváděl kvůli pj Ferrari

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            87.249.139.XXX
            Mercedes na 99,9% Concorda do Austrálie nepodepíše, současné vedení tomu není nakloněno, mají jiné problémy: nutnost snižování emisí, zvýšit prodej hybridů a elektromobilů, snižit stavy zaměstanců o 10-15 tisíc. Na setrvání Mercedesu jako týmu a dodavateli motorů po roce 2020 dávám max 10%.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              31.30.170.XXX
              No právě hybridů, které jako know how čerpají z F1, navíc těch 10-15 tisíc lidí se týká u pásů, kteří mají možnost jít se "přeučit" na obsluhu automatizace výroby.. zase strašně křiku, navíc pro Mercedes F1 není finančně zátěžová, oni si na tom vydělají skrze výhry a sponzory

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                90.176.154.XXX
                Airwar má pravdu v tom spojení tým a dodavatel motorů. Dokud budou dělat motory, tak si tam stáj nechají. Ty motory je stojí nejvíc a jen malá část těch poznatků přejde do běžných motorů.
                Ty máš pravdu s tou stájí. Nestojí je skoro nic.
                Takže buď to zabalí komplet nebo pojedou dál. Ten Concord se podle mě zdržuje jen kvůli nejistotě ze stability pravidel. Pokud se nebudou dramaticky měnit pravidla o aero a Liberty to zaručí, tak je to v cajku. Pokud ano, bude to pro ně činit problém se udržet s velkým náskokem vpředu kvůli finančním stropům. A tam si nejsem jist, zda představenstvo Daimleru bude nadšené z dramatické F1, kdy Mercedes bude pravidelně bojovat o 1.-.15. místo, kdy se bude výkonnost přelívat jak písek v přesýpacích hodinách.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        77.48.94.XXX
        mě to vyjádření nezaujalo, ale vyděsilo.
        Brawnovo vyjádření jsem si musel přečíst několikrát a ještě teď nad ním kroutím hlavou! to myslí opravdu vážně? to jako že i zcela legální vychytávku jen tak zakážou, jenom proto, že tím tým uteče ostatním?!?!?!?!?

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.170.XXX
          Hoši hoši, ale toto padlo s pravidly na 2021, že FIA takto může konat, proč se děsíte až teď? už jsme to tu řešili se Situsem a Davidem

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            87.249.139.XXX
            Já se neděsím, už loni jsem viděl kompletní jen asi čtyři závody, tak holt se na to letos ještě párkrát kouknu a v roce 2021 budu mít významně víc volného času.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • McMatej

          McMatej

          46.135.18.XXX
          Tohle chápu, to je v pohodě. Stejně by to za čas měli všichni a o užitek by Mercedes přišel Takhle si Mercedes užije svoji výhodu a ostatní to nebude stát tolik peněz. A jestli chtějí utrácet, tak můžou.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          87.249.139.XXX
          Náznaky zde už byly ale tahle na plnou hubu to řekl představitel FIA až dnes. v podstatě to znamená že klasická Formule 1 letos po 70 letech končí, od roku 2021 to už bude zcela jiný sport, byť se bude jmenovat stejně. 02

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama