DISKUZE K ČLÁNKU Třetí den testů v Barceloně - Mercedes nejrychlejší, Ferrari zaostává

První předsezónní testy Formule 1 jsou minulostí. Aktuální dění s komentáři z padoku včetně fotografií a videí jste mohli sledovat s námi. V pátek zajel nejrychlejší čas Valtteri Bottas před svým týmovým kolegou Hamiltonem. Viděli jsme celkem čtyři červené vlajky. Problém s motorem mělo Ferrari i Williams.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Třetí den testů v Barceloně - Mercedes nejrychlejší, Ferrari zaostává

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 220, poslední 26.02.2020 14:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» airwar1939 (Hlasovalo 8 lidí) 21.02.2020 20:10
To nepochybně, ale to by museli mít pohon na… »
» jumpman (Hlasovalo 8 lidí) 22.02.2020 12:25
ale hlavně na olejíčky a čmoudíčky okamžitě… »
» jumpman (Hlasovalo 6 lidí) 22.02.2020 11:31
ty jsi vážně nemocen, přirovnávat technické… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

jon

jon

90.176.154.XXX
FIA musí vyhovět vyhodnocení každého protestu. To je jejich práce. Ale týmy jsou s tím opatrné, protože pokud protest na legálnost systému zamítnout z důvodu, že to není zakázáno, tak budou mít po srandě a každý, kdo to bude chtít zavést si bude muset dávat veliký pozor, protože Mercedes má za tu dobu, kterou se tím zabývá, určitě veliké povědomí o tom, kde by to mohlo kolidovat s pravidly a bude připraven všem osladit život, až to sami nasadí. A pokud to bude nějak v rozporu s pravidly, Renault budiž dostatečným strašákem. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
SF1000 aneb když formuli malují pejsek s kočičkou. 12 12 Binotto je ten čokl, co jim pak šel sežrat ten dort. Jak to celé dopadne, to díky Josefu Čapkovi už víme. Ale u Ferrari to možná bude překvápko. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pinďa

Pinďa

45.82.234.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.170.XXX
Změna nastavení v Parc Ferme samozřejmě

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.170.XXX
Tak tohle je zajímavé: FIA potvrdila, že pokud některý z týmů namítne porušení Parc Ferme během závodního víkendu u Mercedesu kvůli DAS vyhoví mu, jde totiž o zásah do nastavení, které není povoleno

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.170.XXX
Mercedes taky ukázal v testech dva totálně pokažené motory (Latiffi a VB) a to ostatní neměli

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
To přece vůbec nepopírám a dokoce jsem popsal kdy se rozbíhavost v F1 používá. Jenže v tomto případě probíráme DAS a ten se zadní nápravy vůbec netýká, tak nechápu proč se do systému DAS zadní náprava pořád tahá.
A pokud si myslíš, že se rozbíhavost používá u F1 při jízdě v přímém směru, tak si tomu taky můžeš věřit jak chceš.
A dokonce si svou pravdu můžeš dokazovat jak chceš mazáním mých příspěvků. Gratuluji k tak významnému vítězství.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

37.188.184.XXX
Nemyslím si, že je to reálné... Mercedes ukázal od začátku velkou sílu... Samozřejmě jsou to jen testy... Nicméně minulé roky ukázali jasnou dominanci, to nikdo nemůže Mercedesu upřít...

Úspěch pro zbytek světa bude, když dokáží svého pilota propašovat na 2. místo celkově...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
Rozbíhavost se v F1 stále běžně používá (na přední nápravě, vzadu sbíhavost), a to nejen v desetinách stupně. Věřit si jinak samozřejmě můžeš, čemu chceš, to ti nikdo nechce upírat ;-)

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Alnety

Alnety

81.162.199.XXX
Já mu věřím. 12 14

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Líbí se mi ten Max na P1 04

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Alnety

Alnety

81.162.199.XXX
F1 2020
Pohár konstruktérů :
1. Mercedes
2. Red Bull
3. McLaren
4. Ferrari
5. Racing Point
6. Renault
7. Alpha Tauri
8. Alfa Romeo
9. Williams
10. Haas
Pohár pilotů :
1. Verstappen
2. Hamilton
3. Bottas
4. Albon
5. Leclerc
6. Sainz
7. Norris
8. Vettel
9. Perez
10. Gasly
11. Kvyat
12. Ricciardo
13. Ocon
14. Stroll
15. Raikkonen
16. Giovinazzi
17. Russell
18. Magnussen
19. Latifi
20. Grosjean
14

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
McMatej

McMatej

212.79.110.XXX
Pro sbíhavost - rozbíhavost není jediným důvodem přední - zadní pohon. Na ni mají vliv i další úhly nápravy - poloměr rejdu, odklon kola a další viz např. https://slideplayer.cz/slide/11247064/. A např. tady https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&ved=2ahUKEwjLlKjy1-fnAhWEqaQKHQrMA4wQFjACegQIAhAB&url=https%3A%2F%2Fwww.vutbr.cz%2Fwww_base%2Fzav_prace_soubor_verejne.php%3Ffile_id%3D28876&usg=AOvVaw3JR-I4NmgsgbPLcInkkB3o to uvádějí přesně naopak než ty.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.170.XXX
Tak problém může být v tom, že loňskou filosofii úplně nezahodili a chtěli tam přidat prvky po vzoru RB, takovej mix prostě nemůže fungovat no a přestavba motoru značíy že buď s minulorocnim už dosáhli výkonnostního stropu, nebo se nově snaží obejít nové měření průtoku 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Mekáč příjemně překvapil a ani by mě nepřekvapilo, kdyby se ocitl v Melbourne před Ferrari.
Podle více názorů má Ferrari problém jak s motorem, tak s aero. Pokud by tam opravdu bylo něco s aero, je to docela trapné déja-vu, protože tunel, CFD a korelaci na trati už hlásili jako vyřešený problém. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Ono ale netahá na strany, protože ta rozbíhavost není tak zásadní a nastavuje se symetricky, stejně jako sbíhavost, u které to mimochodem funguje úplně stejně u rozbíhavosti, kdy trajektorii osy máš také mimo trajektorii pohybu monopostu, který v tu chvíli má jet rovně. Když bys to přehnal a ta kola nasměroval více k sobě, tak s tím nepůjde pořádně zatočit a bude to také tancovat na rovině.
Další věc je ta, že F1 má pohon zadní nápravy. Už jen proto je potřeba mírné rozbíhavosti z důvodu usnadnění řízení z důvodu přirozené nedotáčivosti. Předokolky naopak vyžadují trochu více sbíhavosti, aby jim neulítával v zatáčkách zadek.
Pokud se máme bavit o fyzice, pojednává o tom rovnováha sil, které se působením proti sobě anulují.
Rozbíhavost a sbíhavost má své výhody. Mírná sbíhavost pomáhá ke stabilitě při pohybu po rovné trajektorii, rozbíhavost pomáhá při zatáčení. Ale ani jedno nebude fungovat, když jedeš po jednom kole.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.170.XXX
Jasně, neberu to vážně, ale vyšly analýzy z dat testu tak jsem to sem hodil 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Fyzikální zákony jsou dané a fungují jak na civilních, tak na závodních vozech stejně. Jediný rozdíl je pouze v tom, že u sportovních vozů se jde více do extrému. Třeba větší odklon kol, tvrdší tlumiče atd.
Dovedeš si představit jízdu ve voze téměř bez tlumičů které jede po trati rychlostí 300 km a každé kolo tahá na jinou stranu? Pak by stačila malá nerovnost pod jedním kolem a letíš.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

  • Pátek

    • Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:30 - 23:14)
  • Sobota

    • Závod (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (22:00 - 23:00)
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama