DISKUZE K ČLÁNKU Třetí den testů v Barceloně - Mercedes nejrychlejší, Ferrari zaostává
První předsezónní testy Formule 1 jsou minulostí. Aktuální dění s komentáři z padoku včetně fotografií a videí jste mohli sledovat s námi. V pátek zajel nejrychlejší čas Valtteri Bottas před svým týmovým kolegou Hamiltonem. Viděli jsme celkem čtyři červené vlajky. Problém s motorem mělo Ferrari i Williams.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Třetí den testů v Barceloně - Mercedes nejrychlejší, Ferrari zaostává
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
jon
14:08 26.02.2020 90.176.154.XXX
FIA musí vyhovět vyhodnocení každého protestu. To je jejich práce. Ale týmy jsou s tím opatrné, protože pokud protest na legálnost systému zamítnout z důvodu, že to není zakázáno, tak budou mít po srandě a každý, kdo to bude chtít zavést si bude muset dávat veliký pozor, protože Mercedes má za tu dobu, kterou se tím zabývá, určitě veliké povědomí o tom, kde by to mohlo kolidovat s pravidly a bude připraven všem osladit život, až to sami nasadí. A pokud to bude nějak v rozporu s pravidly, Renault budiž dostatečným strašákem.
Pinďa
16:00 24.02.2020 45.82.234.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Ferda
23:06 23.02.2020 46.47.176.XXX
To přece vůbec nepopírám a dokoce jsem popsal kdy se rozbíhavost v F1 používá. Jenže v tomto případě probíráme DAS a ten se zadní nápravy vůbec netýká, tak nechápu proč se do systému DAS zadní náprava pořád tahá.
A pokud si myslíš, že se rozbíhavost používá u F1 při jízdě v přímém směru, tak si tomu taky můžeš věřit jak chceš.
A dokonce si svou pravdu můžeš dokazovat jak chceš mazáním mých příspěvků. Gratuluji k tak významnému vítězství.
A pokud si myslíš, že se rozbíhavost používá u F1 při jízdě v přímém směru, tak si tomu taky můžeš věřit jak chceš.
A dokonce si svou pravdu můžeš dokazovat jak chceš mazáním mých příspěvků. Gratuluji k tak významnému vítězství.
Fanda.LH
22:23 23.02.2020 37.188.184.XXX
Nemyslím si, že je to reálné... Mercedes ukázal od začátku velkou sílu... Samozřejmě jsou to jen testy... Nicméně minulé roky ukázali jasnou dominanci, to nikdo nemůže Mercedesu upřít...
Úspěch pro zbytek světa bude, když dokáží svého pilota propašovat na 2. místo celkově...
Úspěch pro zbytek světa bude, když dokáží svého pilota propašovat na 2. místo celkově...
Alnety
19:38 23.02.2020 81.162.199.XXX
F1 2020
Pohár konstruktérů :
1. Mercedes
2. Red Bull
3. McLaren
4. Ferrari
5. Racing Point
6. Renault
7. Alpha Tauri
8. Alfa Romeo
9. Williams
10. Haas
Pohár pilotů :
1. Verstappen
2. Hamilton
3. Bottas
4. Albon
5. Leclerc
6. Sainz
7. Norris
8. Vettel
9. Perez
10. Gasly
11. Kvyat
12. Ricciardo
13. Ocon
14. Stroll
15. Raikkonen
16. Giovinazzi
17. Russell
18. Magnussen
19. Latifi
20. Grosjean
Pohár konstruktérů :
1. Mercedes
2. Red Bull
3. McLaren
4. Ferrari
5. Racing Point
6. Renault
7. Alpha Tauri
8. Alfa Romeo
9. Williams
10. Haas
Pohár pilotů :
1. Verstappen
2. Hamilton
3. Bottas
4. Albon
5. Leclerc
6. Sainz
7. Norris
8. Vettel
9. Perez
10. Gasly
11. Kvyat
12. Ricciardo
13. Ocon
14. Stroll
15. Raikkonen
16. Giovinazzi
17. Russell
18. Magnussen
19. Latifi
20. Grosjean
McMatej
13:49 23.02.2020 212.79.110.XXX
Pro sbíhavost - rozbíhavost není jediným důvodem přední - zadní pohon. Na ni mají vliv i další úhly nápravy - poloměr rejdu, odklon kola a další viz např. https://slideplayer.cz/slide/11247064/. A např. tady https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&ved=2ahUKEwjLlKjy1-fnAhWEqaQKHQrMA4wQFjACegQIAhAB&url=https%3A%2F%2Fwww.vutbr.cz%2Fwww_base%2Fzav_prace_soubor_verejne.php%3Ffile_id%3D28876&usg=AOvVaw3JR-I4NmgsgbPLcInkkB3o to uvádějí přesně naopak než ty.
HellHogr
13:04 23.02.2020 31.30.170.XXX
Tak problém může být v tom, že loňskou filosofii úplně nezahodili a chtěli tam přidat prvky po vzoru RB, takovej mix prostě nemůže fungovat no a přestavba motoru značíy že buď s minulorocnim už dosáhli výkonnostního stropu, nebo se nově snaží obejít nové měření průtoku
jon
12:47 23.02.2020 90.176.154.XXX
Mekáč příjemně překvapil a ani by mě nepřekvapilo, kdyby se ocitl v Melbourne před Ferrari.
Podle více názorů má Ferrari problém jak s motorem, tak s aero. Pokud by tam opravdu bylo něco s aero, je to docela trapné déja-vu, protože tunel, CFD a korelaci na trati už hlásili jako vyřešený problém.
Podle více názorů má Ferrari problém jak s motorem, tak s aero. Pokud by tam opravdu bylo něco s aero, je to docela trapné déja-vu, protože tunel, CFD a korelaci na trati už hlásili jako vyřešený problém.
jon
12:41 23.02.2020 90.176.154.XXX
Ono ale netahá na strany, protože ta rozbíhavost není tak zásadní a nastavuje se symetricky, stejně jako sbíhavost, u které to mimochodem funguje úplně stejně u rozbíhavosti, kdy trajektorii osy máš také mimo trajektorii pohybu monopostu, který v tu chvíli má jet rovně. Když bys to přehnal a ta kola nasměroval více k sobě, tak s tím nepůjde pořádně zatočit a bude to také tancovat na rovině.
Další věc je ta, že F1 má pohon zadní nápravy. Už jen proto je potřeba mírné rozbíhavosti z důvodu usnadnění řízení z důvodu přirozené nedotáčivosti. Předokolky naopak vyžadují trochu více sbíhavosti, aby jim neulítával v zatáčkách zadek.
Pokud se máme bavit o fyzice, pojednává o tom rovnováha sil, které se působením proti sobě anulují.
Rozbíhavost a sbíhavost má své výhody. Mírná sbíhavost pomáhá ke stabilitě při pohybu po rovné trajektorii, rozbíhavost pomáhá při zatáčení. Ale ani jedno nebude fungovat, když jedeš po jednom kole.
Další věc je ta, že F1 má pohon zadní nápravy. Už jen proto je potřeba mírné rozbíhavosti z důvodu usnadnění řízení z důvodu přirozené nedotáčivosti. Předokolky naopak vyžadují trochu více sbíhavosti, aby jim neulítával v zatáčkách zadek.
Pokud se máme bavit o fyzice, pojednává o tom rovnováha sil, které se působením proti sobě anulují.
Rozbíhavost a sbíhavost má své výhody. Mírná sbíhavost pomáhá ke stabilitě při pohybu po rovné trajektorii, rozbíhavost pomáhá při zatáčení. Ale ani jedno nebude fungovat, když jedeš po jednom kole.
Ferda
11:29 23.02.2020 46.47.176.XXX
Fyzikální zákony jsou dané a fungují jak na civilních, tak na závodních vozech stejně. Jediný rozdíl je pouze v tom, že u sportovních vozů se jde více do extrému. Třeba větší odklon kol, tvrdší tlumiče atd.
Dovedeš si představit jízdu ve voze téměř bez tlumičů které jede po trati rychlostí 300 km a každé kolo tahá na jinou stranu? Pak by stačila malá nerovnost pod jedním kolem a letíš.
Dovedeš si představit jízdu ve voze téměř bez tlumičů které jede po trati rychlostí 300 km a každé kolo tahá na jinou stranu? Pak by stačila malá nerovnost pod jedním kolem a letíš.
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:30 - 23:14)
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek