DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes čeká kritická schůzka - rozhodne, zda se stáhnout z F1 či zůstat

Mistrovský Mercedes by měl podle nejčerstvějších informací už brzy rozhodnout, zda ve Formuli 1 zůstane i nadále či nikoliv. Datum této volby je údajně stanoveno na 12. února.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes čeká kritická schůzka - rozhodne, zda se stáhnout z F1 či zůstat

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 01.02.2020 21:43 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 3 lidé) 30.01.2020 09:52
Zatím všechno popírají, tak uvidíme. http://uk… »
» HellHogr (Hlasoval 1 člověk) 31.01.2020 18:57
Hele hybridy nejsou těžší než klasickej motor to… »
» Kaša (Hlasoval 1 člověk) 30.01.2020 10:07
Nemyslím že by odešli třeba tento rok, a to proto… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Alnety

    Alnety

    217.31.62.XXX
    Myslím si, že Mercedes jen tak neodejde po 6 titulech v řadě možná po 7 18, protože tím by zahodili neuvěřitelné množství financí co do týmu investovali. 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    217.31.62.XXX
    Řekl bych, že současné diskuze taky závisí na tom jaké budou PJ v F1, Mercedes vždy se snažil daný motor dávat do takové podoby potom do svých produktu (nyní ProjectOne a hybridní motor), těch produktů bude samozřejmě přibývat se zelenou politikou, to samé očekávám u Renaultu, který přenáší vývoj těchto motoru do koncernu Nissanu

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      217.31.62.XXX
      Bylo přeci potvrzeno, že PJ se měnit nebude...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        217.31.62.XXX
        No právě, že od 24 nebo 25 je vůle dodavatelů motoru dát hybridům více elektřiny

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.60.XXX
          24, 25 to bude 100 let za opicemi...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            217.31.62.XXX
            4 roky? 18

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              83.240.60.XXX
              Tak už nějaký ten rok je jasné, že se půjde cestou čistě elektřiny a den ode dne jsme tomu blíž... Hybrid s dominantním spalovacím motorem nebude relevantní PJ..
              Opravdu si myslím, že teď to půjde rychle nahoru...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                217.31.62.XXX
                To si nemyslím, Ferrari, Mercedes a překvapivě i Renault chtějí sice více elektřiny, ale spalovak chtějí nechat protože dle nich má velký potenciál, já si myslím, že ta elektřina je samotná tak špatná, že to odrovna například VW

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Fanda.LH

                  Fanda.LH

                  217.31.62.XXX
                  To jsou řeči. Zaspali a tak si v tuto chvíli nedokáží představit, že by konkurovali čiště elektricky. Proto se vymlouvají na to, že je pro ně spalovací motor důležitý...

                  Já si zase myslím, že hybrid je nesmysl, protože člověk zbytečně v autě veze těžkou PJ, kterou po většinu jízdy nevyužívá... Ta je v reálu dobrá tak max. na to, aby obešli nějaké limity během testů... V praxi, to funguje jinak...

                  Názorů a argumentů, že je elektřina špatně, je plnej internet... Celé je to postavené na konspiračních teoriích o zlejch zelenejch, kteří řídí celý svět a současně jsou úplně vymaštění, takže jim nedochází ani základní věci, které tu dochází každému průměrně inteligentnímu diskutérovi... Samozřejmě do toho musíme zamíchat Grétu, aby to bylo komplet... Takhle svět ale nefunguje, naopak se neustále vyvíjí, mění a pomalu došlo na to, že spalovací motor nahrazuje jiným typem...

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • HellHogr

                    HellHogr

                    217.31.62.XXX
                    Hele hybridy nejsou těžší než klasickej motor to za A za B to dokáže lépe šetřit i palivo i přírodu, protože za Co výroba elektřiny v elektrárnách způsobuje větší znečištění než spalovaky 03

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Miroslav D.

                      Miroslav D.

                      217.31.62.XXX
                      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Fanda.LH

                        Fanda.LH

                        217.31.62.XXX
                        Taky nechápu co chtěl říct... Samozřejmě, že dva motory jsou těžší než 1 motor...

                        To šetření paliva by mě zajímalo, protože tj velice diskutabilní... Nicméně pohledal jsem recenze Toyoty Prius a skutečně to chválí, že se dá jezdit za 4,5l na 100km... Při 72kw... Ok tohle rád uznám, že jsem měl mylnou představu...

                        Srovnatelný moderní diesel je na 5l... Tzn. 0,5l rozdíl = 16korun na 100km * 200 (Nájezd 20 tis ročně) = 3200kč ročně navíc * 5 (Nejsme žebráci, měníme auta po 5ti letech :D ) = 16 000... Hybrid je pak o x set tisíc dražší... To se nemůže vyplatit, ale tj jiná písnička...

                        Co se týče emisí... Tak je rozdíl kde je vypouštíš. Samozřejmě je lepší když elektrárna kouří za městem, než auta ve městě... Ale pak je to taky i o zdroji té elektřiny. Taky nesmíme zapomínat, že ta ropa se musí vytěžit, zpracovat, rozdistribuovat atd. atd. Je to komplexnější záležitost... Samozřejmě ropu budeme potřebovat stále, protože z ní vyrábíme mnohem víc než jen benzín...

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
    • Miroslav D.

      Miroslav D.

      217.31.62.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    217.31.62.XXX
    Nemyslím že by odešli třeba tento rok, a to proto že už museli nasypat do káry na r.2021 nemalou sumu. Proto určitě několik let vydrží. Ale nevím na kolik let se upíšou novou smlouvou od roku 2021 .... osobně Mercedes vidím v F1 ještě na hodně dlouho i jako tovární tým.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      To si myslím, že je trochu mimo... Vzpomeň si na Hondu 2008 - 2009... To co do toho nasypali se ani náhodou nebude rovnat ročním rozpočtům, které by museli vydat, když by se tam na x let zase zavázali... Takhle velká firma je vždy připravena pohřbít jakoukoli velkou investici i kdyby to sebevíc nedávalo smysl...

      Osobně doufám, že zůstanou... Je klidně možné, že si chtějí vyvzdorovat více peněz... Ale i to, že odejdou je velice pravděpodobný scénář... Svět jde cestou elektromobility, F1 ztrácí relevanci...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    217.31.62.XXX
    Já si myslím, že to prodají, ale zůstanou jako dodavatel motorů... Ta stáj je vybudovaná, dobře šlape, tak je to dobrá příležitost přijít k hotovému...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Zatím všechno popírají, tak uvidíme. [odkaz na stránku] Podle neoficiálních zdrojů se tam ale každopádně něco hýbe.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        217.31.62.XXX
        Osobně v tom vidím trochu tanečky, aby Liberty trochu povolila ventil pustili více peněz.
        Je to celé divné i tím, že ta schůzka má jasné datum a téma. Kdyby chtěli opravdu odejít, nedělali by z toho (podle mě) takový teátr.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          217.31.62.XXX
          Mercedes dostává celkem raketu... Jestli přisypat, tak těm co sotva přežívají...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            217.31.62.XXX
            Však já bych ořezal jak Mercedes, tak Ferrari. Ale na druhou stranu není důvod, aby z toho nepustilo mezi týmy více i Liberty. Ale souhlas, jen ať pustí víc. Malé stáje sotva přežívají a bohatí jsou ještě bohatší ...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama