DISKUZE K ČLÁNKU "Máme druhý nejlepší motor," zní z Renaultu. V čem udělali Francouzi největší pokrok?
Šéf motorového oddělení Renaultu Rémi Taffin věří, že jeho tým vládne druhou nejlepší pohonnou jednotkou ve startovním poli. Zároveň popisuje, kde se Francouzi za uplynulé období nejvíce zlepšili.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Máme druhý nejlepší motor," zní z Renaultu. V čem udělali Francouzi největší pokrok?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
El.Senor
22:41 25.01.2020 85.70.190.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
-
Vieux-Fours
10:43 25.01.2020 37.48.5.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
airwar1939
09:55 25.01.2020 176.74.128.XXXPokud má Reanult druhý nejlepší motor, tak má také jedno z nejhorších šasi, což nevím, zda je zrovna výhra.-
GRAHAM
19:01 25.01.2020 77.236.218.XXXAno a vždycky to CA i říkal, že vylepšení motoru je v pohodě, za to že u šáska to bude trvat. Ona je i otázka, jak moc se mlží.....Renault se mohl rozhodnou se na to "vykvajznout" a že přesune prachy pro rok 2021, jenže soupeři se posunuli více než se čekalo a nastal problém.
Mercedes taky při vstupu investoval málo a když to změnil.....bylo vše jinak.-
airwar1939
20:04 25.01.2020 176.74.128.XXXCA to říká oboje hodně zjednodušeně, a po pravdě já mu moc nevěřím. Tyhle řeči jak mám nejlepší motor či podvozek jsem v minulosti slyšel už mockrát, a vždy ho říkal někdo, kdo celkově moc nestíhal. Postavit špičkové šasi ani motor není nic jednoduchého a inženýři se k tomu musí postupně propracovat, přitom když se dívám na odstup Renaultu na čelo poslední tři roky tak ten je cekem konstantní (pokud jde o čas). Pokud tedy zlepšovali motor, a tomu věřím, dost jím ujíždí vlak ohledně šasi. Prostě dobré auto evidentně potavit neumí, a pravděpodobnost že ho najednou vytáhnou z klobouku v roce 2021 je téměř nulová.
-
-
-
-
Adi
15:12 24.01.2020 81.19.11.XXXAle přece Andy říkal, že není možné odfiltrovat areo přínos / deficit...
Jinak samozřejmě souhlasím s tím, že jak RP, tak hlavně Williams jsou tím nějvětším důkazem, že PJ Mercedes již není žádná výhoda. Patřím sice metzi menšinu, ale tvrdím, že přechod McLarenu k Mercedesu od 2021 nebude znamenat výhodu..možná spíše naopak.-
Miroslav D.
15:17 24.01.2020 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
Miroslav D.
15:35 24.01.2020 217.31.62.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
Adi
16:38 24.01.2020 81.19.11.XXXJaké problémy s poruchovostí mě loni Renault se spec. B a C? poradím ti...žádné a byli spolehlivější než Mercedes, někde na úrovni Ferrari (z pohledu spolehlivosti). Spec. A byla ovšem průšvih (ojnice) a od Šahghaje do Barcelony měli udušeno. Ale od Evropské části byli již cajk a hlavně při jiné spotřebě dílů než Honda, která výkon urdží 2 závody a né 4 jako ostatní výrobci... Což samozřejmě neomlouvá špatně odvedenou práci Renaultu na začátku roku. Jestli chtějí porážet PJ Mercedes, musí udržet spolehlivost na jejich úrovni.-
Miroslav D.
16:45 24.01.2020 217.31.62.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
-
-
Mike17
10:29 26.01.2020 185.149.130.XXXAch jo. Co bys dělal, kdyby nebylo spotřeby dílů....
Tak se koukni na spotřebu dílů RB, když to máš za něco vypovídající. A nehleď na STR, které sloužilo jako testovací stroje pro novinky. Celou dobu ti jasně psali, že budou STR používat na testování a ty se pak divíš, že měli velkou spotřebu dílů.
Důležité je, kolikrát to kleklo v závodě. RB 0 a Renault? Nechce se mi to hledat. 5-6??? Tak prosím o spolehlivosti raději mlč.-
Petr Hloušek
07:39 27.01.2020 217.31.62.XXXjaká to změna u RB se spolehlivostí v závodě oproti letům 2017, 2018
-
-
-
-
-
GRAHAM
15:20 24.01.2020 77.236.218.XXXTo jsi špatně pochopil, jde o to že máš stejný motor a ruzné výsledky na tomto okruhu. To jest že výkonem motoru to být nemůže, ačkoli je to motorový okruh.
Ohledně Mercedesu, výhodou by to mělo být..... dá se to podložit i fakty, ale je pravda že se to nemusí naplnit. Je to sport..... může vystřelit i Honda, v zásadě kdokoli, jen to musí být podepřeno slušným šáskem.
Jinak zase na rovinu, Renault u těchto jednotek začal fungovat fakt dobře až letos a to ještě s jistou poruchovostí. Takže pokoru..... tam bych začal a Mercedes nepodceňoval. Ten se ještě předvede.....on totiž letos(loni) nemusel.
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek