DISKUZE K ČLÁNKU "Máme druhý nejlepší motor," zní z Renaultu. V čem udělali Francouzi největší pokrok?

Šéf motorového oddělení Renaultu Rémi Taffin věří, že jeho tým vládne druhou nejlepší pohonnou jednotkou ve startovním poli. Zároveň popisuje, kde se Francouzi za uplynulé období nejvíce zlepšili.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Máme druhý nejlepší motor," zní z Renaultu. V čem udělali Francouzi největší pokrok?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 70, poslední 27.01.2020 09:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 7 lidí) 24.01.2020 08:08
Ale tuší - týmy o svých výkonech mají docela… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 24.01.2020 09:42
Kdyby jsi to sledoval, nedával by jsi takové… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 24.01.2020 10:52
Panebože, ty seš kluku fakt materiál. Taffin to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • El.Senor

    El.Senor

    85.70.190.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Vieux-Fours

    Vieux-Fours

    37.48.5.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.128.XXX
    Pokud má Reanult druhý nejlepší motor, tak má také jedno z nejhorších šasi, což nevím, zda je zrovna výhra.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Ano a vždycky to CA i říkal, že vylepšení motoru je v pohodě, za to že u šáska to bude trvat. Ona je i otázka, jak moc se mlží.....Renault se mohl rozhodnou se na to "vykvajznout" a že přesune prachy pro rok 2021, jenže soupeři se posunuli více než se čekalo a nastal problém.
      Mercedes taky při vstupu investoval málo a když to změnil.....bylo vše jinak.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.128.XXX
        CA to říká oboje hodně zjednodušeně, a po pravdě já mu moc nevěřím. Tyhle řeči jak mám nejlepší motor či podvozek jsem v minulosti slyšel už mockrát, a vždy ho říkal někdo, kdo celkově moc nestíhal. Postavit špičkové šasi ani motor není nic jednoduchého a inženýři se k tomu musí postupně propracovat, přitom když se dívám na odstup Renaultu na čelo poslední tři roky tak ten je cekem konstantní (pokud jde o čas). Pokud tedy zlepšovali motor, a tomu věřím, dost jím ujíždí vlak ohledně šasi. Prostě dobré auto evidentně potavit neumí, a pravděpodobnost že ho najednou vytáhnou z klobouku v roce 2021 je téměř nulová.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Elsenore víš co , koukni třeba na rozdíl jak to jede tymům co mají "jen" motory Mercedes ....jaky jsou tam velký rozdily. A motory stejné.... 12

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      Ale přece Andy říkal, že není možné odfiltrovat areo přínos / deficit... 12 12
      Jinak samozřejmě souhlasím s tím, že jak RP, tak hlavně Williams jsou tím nějvětším důkazem, že PJ Mercedes již není žádná výhoda. Patřím sice metzi menšinu, ale tvrdím, že přechod McLarenu k Mercedesu od 2021 nebude znamenat výhodu..možná spíše naopak.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Miroslav D.

        Miroslav D.

        194.228.59.XXX
        Bylo by to vtipný, ale tohle je pade na pade. A zastanu se Mercedesu, co se týče dlouhodobě udržitelnýho výkonu, tak si na nich vylámali zuby všichni. A tady mi přijde Renault absolutně nejhorší, a je to důležitej parametr..... Muj názor. 😉

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Vidím to podobně.....Renault ještě nemá hotovo, poruchovost byla "velká".

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Miroslav D.

            Miroslav D.

            217.31.62.XXX
            Poruchovost v závodě, kdy jde o všechno. Oni buď nedokážou zanalyzovat, že to přijde, anebo v určitym stadiu agonie, známym z válečnejch filmů, fanaticky věřej že ten motor vydrží. Nohy na zemi jim chyběj. Odvedli letos slušnej kus práce, ale bodů ztratili mnohem víc než japonci, a to hlavně úplně zbytečně.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            81.19.11.XXX
            Jaké problémy s poruchovostí mě loni Renault se spec. B a C? poradím ti...žádné a byli spolehlivější než Mercedes, někde na úrovni Ferrari (z pohledu spolehlivosti). Spec. A byla ovšem průšvih (ojnice) a od Šahghaje do Barcelony měli udušeno. Ale od Evropské části byli již cajk a hlavně při jiné spotřebě dílů než Honda, která výkon urdží 2 závody a né 4 jako ostatní výrobci... Což samozřejmě neomlouvá špatně odvedenou práci Renaultu na začátku roku. Jestli chtějí porážet PJ Mercedes, musí udržet spolehlivost na jejich úrovni.

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Miroslav D.

              Miroslav D.

              217.31.62.XXX
              Spolehlivost musej držet všichni. Když sem od číny mluvil o nutnym tlumení , tak jsem by za blázna. Když teď napíšu, že Rencek je hodně daleko od optima, tak budu zas za kreténa, ale prostě to tak je. Navíc ta typická francouzská předvídatelnost, ta tomu nasadí korunu. Nehejtuju, udělali spoustu práce, ale ne dost, aby to stačilo na to, aby se v použitelnosti odlepili od dna, kam se loni dostali. Všichni zlepšovali, jenom Renault se propadl.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Počkej a co to odešlo Norrisovi, to nebyla jednička že ne....v Belgii.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Adi

                Adi

                89.24.32.XXX
                Ok. Díky za připomenutí. Tak to máme jedno selhání na B, či C spec. Tzn lépe jak Mergl v daném období.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  Hele já to nepočital.....a spiše jde o to, že to selhávalo že tam bylo něco zcela špatně, viz spec. A kdežto ostatní trak nějak nahodně opotřebením. No ještě má Renault co ladit...

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Ach jo. Co bys dělal, kdyby nebylo spotřeby dílů.... 12
              Tak se koukni na spotřebu dílů RB, když to máš za něco vypovídající. A nehleď na STR, které sloužilo jako testovací stroje pro novinky. Celou dobu ti jasně psali, že budou STR používat na testování a ty se pak divíš, že měli velkou spotřebu dílů. 20
              Důležité je, kolikrát to kleklo v závodě. RB 0 a Renault? Nechce se mi to hledat. 5-6??? Tak prosím o spolehlivosti raději mlč. 03

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        To jsi špatně pochopil, jde o to že máš stejný motor a ruzné výsledky na tomto okruhu. To jest že výkonem motoru to být nemůže, ačkoli je to motorový okruh.

        Ohledně Mercedesu, výhodou by to mělo být..... dá se to podložit i fakty, ale je pravda že se to nemusí naplnit. Je to sport..... může vystřelit i Honda, v zásadě kdokoli, jen to musí být podepřeno slušným šáskem.
        Jinak zase na rovinu, Renault u těchto jednotek začal fungovat fakt dobře až letos a to ještě s jistou poruchovostí. Takže pokoru..... tam bych začal a Mercedes nepodceňoval. Ten se ještě předvede.....on totiž letos(loni) nemusel. 12

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Charles Leclerc v boxech Ferrari

Vylepšení pro Rusko Ferrari moc nepomůžou, pro rok 2021 chystá zcela nový motor

Damon Hill se dožívá šedesátin

Damon Hill: pozapomenutý mistr světa slaví kulaté narozeniny

Vozy F1 se v listopadu do Istanbul Parku vrátí

V Turecku prodali 40 000 vstupenek za 6 hodin. Cena je velmi lákavá

Fernando Alonso se opět vrací do F1

Renault se obrací s žádostí na FIA: Povolí zkušenému šampionovi účast v testu nováčků?

Alexander Albon se svou trofejí za třetí místo po závodě v Toskánsku

Přišel prvním pódiem Albona zlom? Horner je o tom přesvědčen

Speciální zbarvení safety caru v Toskánsku

"Výměna pneumatik za červených vlajek zdarma? Nesmysl, pravidla je třeba změnit," zlobí se Russell

Speciálně vyvedený monopost Ferrari u příležitosti oslav 1000. Grand Prix ve Formuli 1

Vedení Ferrari se pokouší ke krizi postavit čelem a žádá čas

Hromadná havárie z pohledu Carlose Sainze v Mugellu

Piloti si stěžují na ohrožení bezpečnosti při restartu, 12 z nich bylo napomenuto + VIDEO

Safety Car v závodě v Toskánsku

FOTO: Karamboly, restarty a Hamiltonovo 90. vítězství, taková byla 1. GP Toskánska

Lewis Hamilton s Mercedesem W11 v Mugellu

Bod navíc za nejrychlejší kolo závodu si odváži bezchybný Hamilton

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama