DISKUZE K ČLÁNKU "Máme druhý nejlepší motor," zní z Renaultu. V čem udělali Francouzi největší pokrok?

Šéf motorového oddělení Renaultu Rémi Taffin věří, že jeho tým vládne druhou nejlepší pohonnou jednotkou ve startovním poli. Zároveň popisuje, kde se Francouzi za uplynulé období nejvíce zlepšili.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Máme druhý nejlepší motor," zní z Renaultu. V čem udělali Francouzi největší pokrok?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 70, poslední 27.01.2020 09:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 7 lidí) 24.01.2020 08:08
Ale tuší - týmy o svých výkonech mají docela… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 24.01.2020 09:42
Kdyby jsi to sledoval, nedával by jsi takové… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 24.01.2020 10:52
Panebože, ty seš kluku fakt materiál. Taffin to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • El.Senor

    El.Senor

    85.70.190.XXX

    Adi 15:04 24.01.2020 81.19.11.XXX
    Mezi koly 10 až 53, tzn za 43 kol nabral Max ztrátu na vítěze 35s, takže na konci závodu to bylo cca 75s za vítězem. Ricci dojel za vítězem 45s. v 10. kole měl ztrátu cca 8-9s. Tzn. za 43 kol nabral 36 - 37s a to v režimu, kdy Ricci půl závodu šetřil motor, pže ho nikdo neohrožoval.
    Jasně, Max něco ztratil za Perezem, kterého nebyl schopen ani náznakem předjet i když měl lepší pneu a o třídu lepší šasi, na to mu hold chyběl výkon motoru Renault. Ale ať počítám jak počítám, tak RB předvedl v Monze, tedy motorovém chrámu opravdu slabý výkon a prokazatelně nebyl lepší než Renault s o třídu horším šasi. Tady sis Ele naběhl opravdu hodně! Honda měla největší spotřebu dílů a nejmenší výkon ve všech sezónách hybridní éry samozřejmě včetně uplynulé sezóny. Nic s tím neuděláš ani ty, ani žádný jiný Renault hater

    Adi, ty mas stale chapat souvislosti. Podivej se na rychlosti, podivej se ma nejrychlejsi kola v zavode a hlavne se podivej na jakem miste startoval Max? Ze by z posledniho fleku a predjel cca mimo TOP3 cele pole a ty tomu rikas, ze predvedli slaby vykon? Ty jako zaslepeny fans nevudis realitu a vime vsichni ze Renault postavil auto na nizky odpor, proto ho McL převálcoval a přitom v Monze predvedl Renault slaby vykon. Max musel predjet cele pole a pritom na konci zavodu ztratil oproti tomu 2kolu cca 34s a Ricci oproti 2 kolu 40s, pritom mel volnou trat. A kazdej kdo aspon trochu sleduje F1 vi jaky je problem prodrat se polem, pritom jeste ve 44 kole ztratil s predjetim pole jen 26s a Ricci 35 a to mel volnou trat. Max nepredjel Pereze jen proto, ze mel problem s prepinanim motoru do spatneho rezimu a pak setrili motor. Ze Ricci setril motor cely zavod je dobra bajka. Monza jasne ukazala silu motoru a to Honda pripravila dalsi vykonejsi upgrade, kdy Tanabe rikal, ze posledni upgrade mel nejvetsi prinos vykonu. Adi jakykoli informace z tohoto zavodu jasne ukazali kdo jak na tom byl. Asi jsi videl jina data ci jiny zavod. Jen skoda ze Max nestartoval z konce, kazdy vi, ze prodírat se polem je ztrata tak 0,5s az 1s na kolo dle závodu, nez prijde vhodne misto pro predjeti.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Vieux-Fours

    Vieux-Fours

    37.48.5.XXX
    tak to je jistě výborná zpráva...máme se na co těšit!... 12

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.128.XXX
    Pokud má Reanult druhý nejlepší motor, tak má také jedno z nejhorších šasi, což nevím, zda je zrovna výhra.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Ano a vždycky to CA i říkal, že vylepšení motoru je v pohodě, za to že u šáska to bude trvat. Ona je i otázka, jak moc se mlží.....Renault se mohl rozhodnou se na to "vykvajznout" a že přesune prachy pro rok 2021, jenže soupeři se posunuli více než se čekalo a nastal problém.
      Mercedes taky při vstupu investoval málo a když to změnil.....bylo vše jinak.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.128.XXX
        CA to říká oboje hodně zjednodušeně, a po pravdě já mu moc nevěřím. Tyhle řeči jak mám nejlepší motor či podvozek jsem v minulosti slyšel už mockrát, a vždy ho říkal někdo, kdo celkově moc nestíhal. Postavit špičkové šasi ani motor není nic jednoduchého a inženýři se k tomu musí postupně propracovat, přitom když se dívám na odstup Renaultu na čelo poslední tři roky tak ten je cekem konstantní (pokud jde o čas). Pokud tedy zlepšovali motor, a tomu věřím, dost jím ujíždí vlak ohledně šasi. Prostě dobré auto evidentně potavit neumí, a pravděpodobnost že ho najednou vytáhnou z klobouku v roce 2021 je téměř nulová.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Elsenore víš co , koukni třeba na rozdíl jak to jede tymům co mají "jen" motory Mercedes ....jaky jsou tam velký rozdily. A motory stejné.... 12

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      Ale přece Andy říkal, že není možné odfiltrovat areo přínos / deficit... 12 12
      Jinak samozřejmě souhlasím s tím, že jak RP, tak hlavně Williams jsou tím nějvětším důkazem, že PJ Mercedes již není žádná výhoda. Patřím sice metzi menšinu, ale tvrdím, že přechod McLarenu k Mercedesu od 2021 nebude znamenat výhodu..možná spíše naopak.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Miroslav D.

        Miroslav D.

        194.228.59.XXX
        Bylo by to vtipný, ale tohle je pade na pade. A zastanu se Mercedesu, co se týče dlouhodobě udržitelnýho výkonu, tak si na nich vylámali zuby všichni. A tady mi přijde Renault absolutně nejhorší, a je to důležitej parametr..... Muj názor. 😉

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Vidím to podobně.....Renault ještě nemá hotovo, poruchovost byla "velká".

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Miroslav D.

            Miroslav D.

            217.31.62.XXX
            Poruchovost v závodě, kdy jde o všechno. Oni buď nedokážou zanalyzovat, že to přijde, anebo v určitym stadiu agonie, známym z válečnejch filmů, fanaticky věřej že ten motor vydrží. Nohy na zemi jim chyběj. Odvedli letos slušnej kus práce, ale bodů ztratili mnohem víc než japonci, a to hlavně úplně zbytečně.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            81.19.11.XXX
            Jaké problémy s poruchovostí mě loni Renault se spec. B a C? poradím ti...žádné a byli spolehlivější než Mercedes, někde na úrovni Ferrari (z pohledu spolehlivosti). Spec. A byla ovšem průšvih (ojnice) a od Šahghaje do Barcelony měli udušeno. Ale od Evropské části byli již cajk a hlavně při jiné spotřebě dílů než Honda, která výkon urdží 2 závody a né 4 jako ostatní výrobci... Což samozřejmě neomlouvá špatně odvedenou práci Renaultu na začátku roku. Jestli chtějí porážet PJ Mercedes, musí udržet spolehlivost na jejich úrovni.

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Miroslav D.

              Miroslav D.

              217.31.62.XXX
              Spolehlivost musej držet všichni. Když sem od číny mluvil o nutnym tlumení , tak jsem by za blázna. Když teď napíšu, že Rencek je hodně daleko od optima, tak budu zas za kreténa, ale prostě to tak je. Navíc ta typická francouzská předvídatelnost, ta tomu nasadí korunu. Nehejtuju, udělali spoustu práce, ale ne dost, aby to stačilo na to, aby se v použitelnosti odlepili od dna, kam se loni dostali. Všichni zlepšovali, jenom Renault se propadl.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Počkej a co to odešlo Norrisovi, to nebyla jednička že ne....v Belgii.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Adi

                Adi

                89.24.32.XXX
                Ok. Díky za připomenutí. Tak to máme jedno selhání na B, či C spec. Tzn lépe jak Mergl v daném období.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  Hele já to nepočital.....a spiše jde o to, že to selhávalo že tam bylo něco zcela špatně, viz spec. A kdežto ostatní trak nějak nahodně opotřebením. No ještě má Renault co ladit...

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Ach jo. Co bys dělal, kdyby nebylo spotřeby dílů.... 12
              Tak se koukni na spotřebu dílů RB, když to máš za něco vypovídající. A nehleď na STR, které sloužilo jako testovací stroje pro novinky. Celou dobu ti jasně psali, že budou STR používat na testování a ty se pak divíš, že měli velkou spotřebu dílů. 20
              Důležité je, kolikrát to kleklo v závodě. RB 0 a Renault? Nechce se mi to hledat. 5-6??? Tak prosím o spolehlivosti raději mlč. 03

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        To jsi špatně pochopil, jde o to že máš stejný motor a ruzné výsledky na tomto okruhu. To jest že výkonem motoru to být nemůže, ačkoli je to motorový okruh.

        Ohledně Mercedesu, výhodou by to mělo být..... dá se to podložit i fakty, ale je pravda že se to nemusí naplnit. Je to sport..... může vystřelit i Honda, v zásadě kdokoli, jen to musí být podepřeno slušným šáskem.
        Jinak zase na rovinu, Renault u těchto jednotek začal fungovat fakt dobře až letos a to ještě s jistou poruchovostí. Takže pokoru..... tam bych začal a Mercedes nepodceňoval. Ten se ještě předvede.....on totiž letos(loni) nemusel. 12

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Charles Leclerc s vozem SF1000 v Katalánsku

Ferrari začne od zítřka pracovat na výkonnosti. Co způsobilo selhání Vettelova motoru?

Týmový jezdci Williams pro sezónu 2020

Russell se na bitvu s Latifim těší. Zamíří po sezoně k Mercedesu?

Mercedes W11 EQ Performance

"Nový Mercedes má mnohem více přítlaku než loni, hodně se zvýšil i výkon motoru," prozrazuje Allison

Charles Leclerc v rámci druhého dne předsezonních testů v Barceloně

Zase? "Soupeři jsou rychlejší než my," přiznává šéf Ferrari

Alexander Albon v rámci druhého dne předsezonních testů v Barceloně

První testy? Albon chválí především spolehlivost

Valtteri Bottas a Sebastian Vettel v rámci třetího dne předsezonních testů v Barceloně

FOTO: Pátek v Barceloně - týmy testují nové díly, Mercedes drtí soupeře, Ferrari nestíhá

Valtteri Bottas při svém řádění v Barceloně

Třetí den testů v Barceloně - Mercedes nejrychlejší, Ferrari zaostává

Sebastian Vettel s Ferrari SF1000 ve čtvrtek v Barceloně

"To už není volant, ale ovladač videoher," usmívá se Vettel nad DAS Mercedesu. Jak hodnotí nové Ferrari?

Volant Mercedesu

Proč je podle FIA systém řízení Mercedesu 'DAS' legální a proč do něj menší týmy nepůjdou +VIDEO

Lewis Hamilton v rámci druhého dne předsezonních testů v Barceloně

FOTO: Druhý den testů v Barceloně - úřaduje Kimi, Mercedes pod drobnohledem

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama