DISKUZE K ČLÁNKU "Máme druhý nejlepší motor," zní z Renaultu. V čem udělali Francouzi největší pokrok?

Šéf motorového oddělení Renaultu Rémi Taffin věří, že jeho tým vládne druhou nejlepší pohonnou jednotkou ve startovním poli. Zároveň popisuje, kde se Francouzi za uplynulé období nejvíce zlepšili.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Máme druhý nejlepší motor," zní z Renaultu. V čem udělali Francouzi největší pokrok?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 70, poslední 27.01.2020 09:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 7 lidí) 24.01.2020 08:08
Ale tuší - týmy o svých výkonech mají docela… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 24.01.2020 09:42
Kdyby jsi to sledoval, nedával by jsi takové… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 24.01.2020 10:52
Panebože, ty seš kluku fakt materiál. Taffin to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • El.Senor

    El.Senor

    89.111.66.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      18 18 18

      Elseňor kouká na obrazovku , v rukách drží stopky, levým uchem dělá odposlech otáček motoru a volá na manželku ať mu přinese kalkulačku, že de počítat výkon motoru Honda. No *****
      Příspěvek byl redakčně upraven.

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      Mezi koly 10 až 53, tzn za 43 kol nabral Max ztrátu na vítěze 35s, takže na konci závodu to bylo cca 75s za vítězem. Ricci dojel za vítězem 45s. v 10. kole měl ztrátu cca 8-9s. Tzn. za 43 kol nabral 36 - 37s a to v režimu, kdy Ricci půl závodu šetřil motor, pže ho nikdo neohrožoval.
      Jasně, Max něco ztratil za Perezem, kterého nebyl schopen ani náznakem předjet i když měl lepší pneu a o třídu lepší šasi, na to mu hold chyběl výkon motoru Renault. Ale ať počítám jak počítám, tak RB předvedl v Monze, tedy motorovém chrámu opravdu slabý výkon a prokazatelně nebyl lepší než Renault s o třídu horším šasi. Tady sis Ele naběhl opravdu hodně! Honda měla největší spotřebu dílů a nejmenší výkon ve všech sezónách hybridní éry samozřejmě včetně uplynulé sezóny. Nic s tím neuděláš ani ty, ani žádný jiný Renault hater. 03

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        217.31.62.XXX
        Ano Honda měla nejmenší výkon, ale nebyla slabá, doplňovali ty koně opravdu slušně a motory narozdíl od Renaultu drželi. To je potřeba dodat. Honda je na tom teď +- stejně jako Renault.

        Jinak takhle fakt počítat, odhadovat výkon motoru nejde..... 12

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Miroslav D.

          Miroslav D.

          217.31.62.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          pokud to odhaduješ s posledních závodů, tak věz, že dle odborných časopisů má honda pravděpodobně největší turbo, což jim dává výhodu na tratích ve větší nadmořské výšce. Takže honda je stále nejslabší, ale už jsou skutečně srovnaní všichni v poměrně úzkém rozmezí a neplatí, jako v roce 2014, že motor dělalá 90% výkonu auta.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Tak se na to koukneme s čísly.
        10 kolo: Ricci 11,5s, Max 40s
        20: R 17,8s Max 45s
        25 R 17,0 (za Bottasem. ChL měnil) M 47s
        30: R 9s (neměnil na rozdíl od ostatních) M 62s Co se stalo s Maxem? Zasekl se za Perezem a Norrisem (Na Leclerca ztrácel 1,5-2,5s na kolo), tak jel potom měnit (27k).
        35 R 27s N 67s
        40: R 33s, M 66s
        45: R 39s, M 66s (dojel Pereze)
        50: R 44s M 72s
        54 R 46s M 74s

        Takže si to shrňme. Mezi 10-45 kolem byl Max rychlejší (z 28,5 na 26s), přitom předjel několik vozů a ztratil 17s za Perezem a Norrisem (20-30 kolo). Ano, Pereze nepředjel, ale slaboučká Honda stačila na aby si namazal na chleba Norrise se stejně ojetými gumami, zapnutým DRS a "špičkovým" motorem. A pro velkých úspěch si předjetí po pitu zopakoval. Také předjel vozy s motorem Mercedes i Ferrari. 04
        Na časech je vidět, že pokud se za někým nezasekl, neměl problém se držet špičky (10-20 kolo, 35-45 kolo). To se o Riccim fakt říct nedá, přestože snad nepředvedl jediné předjetí a "celý závod" kroužil na čistém vzduchu.

        Tak prosím jinou pohádku než tu o tom, jak Monza předvedla špatný výkon Hondy. 03

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Špalíček veršů a pohádek?
    Říkat si může co chce, ale loni když nastavili výkon motoru do plného závodního režimu, tak většinou nedojeli závod.
    Na takovouhle sílu motoru jim každý seje a raději uteče jinam. McL k Merglu a RB dokonce k podceňované Hondě.

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama