DISKUZE K ČLÁNKU "Máme druhý nejlepší motor," zní z Renaultu. V čem udělali Francouzi největší pokrok?

Šéf motorového oddělení Renaultu Rémi Taffin věří, že jeho tým vládne druhou nejlepší pohonnou jednotkou ve startovním poli. Zároveň popisuje, kde se Francouzi za uplynulé období nejvíce zlepšili.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Máme druhý nejlepší motor," zní z Renaultu. V čem udělali Francouzi největší pokrok?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 70, poslední 27.01.2020 09:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 7 lidí) 24.01.2020 08:08
Ale tuší - týmy o svých výkonech mají docela… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 24.01.2020 09:42
Kdyby jsi to sledoval, nedával by jsi takové… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 24.01.2020 10:52
Panebože, ty seš kluku fakt materiál. Taffin to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
11
To bych si nedovolil.
Ale kecám, dovolil. Ti jsou teď štěstím bez sebe, že dojíždí každý závod, aniž by měli horší výsledky. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr Hloušek

Petr Hloušek

217.31.62.XXX
jaká to změna u RB se spolehlivostí v závodě oproti letům 2017, 2018 01

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr Hloušek

Petr Hloušek

82.202.69.XXX
někdo zřejmě neví, že každý souboj zhoršuje čas na kolo

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ach jo. Co bys dělal, kdyby nebylo spotřeby dílů.... 12
Tak se koukni na spotřebu dílů RB, když to máš za něco vypovídající. A nehleď na STR, které sloužilo jako testovací stroje pro novinky. Celou dobu ti jasně psali, že budou STR používat na testování a ty se pak divíš, že měli velkou spotřebu dílů. 20
Důležité je, kolikrát to kleklo v závodě. RB 0 a Renault? Nechce se mi to hledat. 5-6??? Tak prosím o spolehlivosti raději mlč. 03

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tak se na to koukneme s čísly.
10 kolo: Ricci 11,5s, Max 40s
20: R 17,8s Max 45s
25 R 17,0 (za Bottasem. ChL měnil) M 47s
30: R 9s (neměnil na rozdíl od ostatních) M 62s Co se stalo s Maxem? Zasekl se za Perezem a Norrisem (Na Leclerca ztrácel 1,5-2,5s na kolo), tak jel potom měnit (27k).
35 R 27s N 67s
40: R 33s, M 66s
45: R 39s, M 66s (dojel Pereze)
50: R 44s M 72s
54 R 46s M 74s

Takže si to shrňme. Mezi 10-45 kolem byl Max rychlejší (z 28,5 na 26s), přitom předjel několik vozů a ztratil 17s za Perezem a Norrisem (20-30 kolo). Ano, Pereze nepředjel, ale slaboučká Honda stačila na aby si namazal na chleba Norrise se stejně ojetými gumami, zapnutým DRS a "špičkovým" motorem. A pro velkých úspěch si předjetí po pitu zopakoval. Také předjel vozy s motorem Mercedes i Ferrari. 04
Na časech je vidět, že pokud se za někým nezasekl, neměl problém se držet špičky (10-20 kolo, 35-45 kolo). To se o Riccim fakt říct nedá, přestože snad nepředvedl jediné předjetí a "celý závod" kroužil na čistém vzduchu.

Tak prosím jinou pohádku než tu o tom, jak Monza předvedla špatný výkon Hondy. 03

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
El.Senor

El.Senor

85.70.190.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.128.XXX
CA to říká oboje hodně zjednodušeně, a po pravdě já mu moc nevěřím. Tyhle řeči jak mám nejlepší motor či podvozek jsem v minulosti slyšel už mockrát, a vždy ho říkal někdo, kdo celkově moc nestíhal. Postavit špičkové šasi ani motor není nic jednoduchého a inženýři se k tomu musí postupně propracovat, přitom když se dívám na odstup Renaultu na čelo poslední tři roky tak ten je cekem konstantní (pokud jde o čas). Pokud tedy zlepšovali motor, a tomu věřím, dost jím ujíždí vlak ohledně šasi. Prostě dobré auto evidentně potavit neumí, a pravděpodobnost že ho najednou vytáhnou z klobouku v roce 2021 je téměř nulová.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Ano a vždycky to CA i říkal, že vylepšení motoru je v pohodě, za to že u šáska to bude trvat. Ona je i otázka, jak moc se mlží.....Renault se mohl rozhodnou se na to "vykvajznout" a že přesune prachy pro rok 2021, jenže soupeři se posunuli více než se čekalo a nastal problém.
Mercedes taky při vstupu investoval málo a když to změnil.....bylo vše jinak.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr Hloušek

Petr Hloušek

185.14.233.XXX
Já jen jak se vychvalujou že už jsou motorově před mercedesem. Směju se tomu

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Vieux-Fours

Vieux-Fours

37.48.5.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.128.XXX
Pokud ztrácí RP 2 sekundy a Williams 3 sekundy na kolo, tak to ani motor, co je o pár desetin na kolo rychlejší nezachrání.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.128.XXX
To je trochu "podpásovka", když motory Mercedes mají kromě továrny, už jen dva týmy, kde jeden tým krachoval v roce 2018 a ten druhý je aktuálně krachující. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.128.XXX
Pokud má Reanult druhý nejlepší motor, tak má také jedno z nejhorších šasi, což nevím, zda je zrovna výhra.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
To jo, ale těch komponent tam bylo více přeci....to že byli "stejné", není jisté. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Hele já to nepočital.....a spiše jde o to, že to selhávalo že tam bylo něco zcela špatně, viz spec. A kdežto ostatní trak nějak nahodně opotřebením. No ještě má Renault co ladit...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

89.24.32.XXX
Ok. Díky za připomenutí. Tak to máme jedno selhání na B, či C spec. Tzn lépe jak Mergl v daném období.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Počkej a co to odešlo Norrisovi, to nebyla jednička že ne....v Belgii.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

217.31.62.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

81.19.11.XXX
Jaké problémy s poruchovostí mě loni Renault se spec. B a C? poradím ti...žádné a byli spolehlivější než Mercedes, někde na úrovni Ferrari (z pohledu spolehlivosti). Spec. A byla ovšem průšvih (ojnice) a od Šahghaje do Barcelony měli udušeno. Ale od Evropské části byli již cajk a hlavně při jiné spotřebě dílů než Honda, která výkon urdží 2 závody a né 4 jako ostatní výrobci... Což samozřejmě neomlouvá špatně odvedenou práci Renaultu na začátku roku. Jestli chtějí porážet PJ Mercedes, musí udržet spolehlivost na jejich úrovni.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama