DISKUZE K ČLÁNKU "Máme druhý nejlepší motor," zní z Renaultu. V čem udělali Francouzi největší pokrok?
Šéf motorového oddělení Renaultu Rémi Taffin věří, že jeho tým vládne druhou nejlepší pohonnou jednotkou ve startovním poli. Zároveň popisuje, kde se Francouzi za uplynulé období nejvíce zlepšili.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Máme druhý nejlepší motor," zní z Renaultu. V čem udělali Francouzi největší pokrok?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Petr Hloušek
07:39 27.01.2020 217.31.62.XXX
jaká to změna u RB se spolehlivostí v závodě oproti letům 2017, 2018
Mike17
10:29 26.01.2020 185.149.130.XXX
Ach jo. Co bys dělal, kdyby nebylo spotřeby dílů....
Tak se koukni na spotřebu dílů RB, když to máš za něco vypovídající. A nehleď na STR, které sloužilo jako testovací stroje pro novinky. Celou dobu ti jasně psali, že budou STR používat na testování a ty se pak divíš, že měli velkou spotřebu dílů.
Důležité je, kolikrát to kleklo v závodě. RB 0 a Renault? Nechce se mi to hledat. 5-6??? Tak prosím o spolehlivosti raději mlč.
Tak se koukni na spotřebu dílů RB, když to máš za něco vypovídající. A nehleď na STR, které sloužilo jako testovací stroje pro novinky. Celou dobu ti jasně psali, že budou STR používat na testování a ty se pak divíš, že měli velkou spotřebu dílů.
Důležité je, kolikrát to kleklo v závodě. RB 0 a Renault? Nechce se mi to hledat. 5-6??? Tak prosím o spolehlivosti raději mlč.
Mike17
10:22 26.01.2020 185.149.130.XXX
Tak se na to koukneme s čísly.
10 kolo: Ricci 11,5s, Max 40s
20: R 17,8s Max 45s
25 R 17,0 (za Bottasem. ChL měnil) M 47s
30: R 9s (neměnil na rozdíl od ostatních) M 62s Co se stalo s Maxem? Zasekl se za Perezem a Norrisem (Na Leclerca ztrácel 1,5-2,5s na kolo), tak jel potom měnit (27k).
35 R 27s N 67s
40: R 33s, M 66s
45: R 39s, M 66s (dojel Pereze)
50: R 44s M 72s
54 R 46s M 74s
Takže si to shrňme. Mezi 10-45 kolem byl Max rychlejší (z 28,5 na 26s), přitom předjel několik vozů a ztratil 17s za Perezem a Norrisem (20-30 kolo). Ano, Pereze nepředjel, ale slaboučká Honda stačila na aby si namazal na chleba Norrise se stejně ojetými gumami, zapnutým DRS a "špičkovým" motorem. A pro velkých úspěch si předjetí po pitu zopakoval. Také předjel vozy s motorem Mercedes i Ferrari.
Na časech je vidět, že pokud se za někým nezasekl, neměl problém se držet špičky (10-20 kolo, 35-45 kolo). To se o Riccim fakt říct nedá, přestože snad nepředvedl jediné předjetí a "celý závod" kroužil na čistém vzduchu.
Tak prosím jinou pohádku než tu o tom, jak Monza předvedla špatný výkon Hondy.
10 kolo: Ricci 11,5s, Max 40s
20: R 17,8s Max 45s
25 R 17,0 (za Bottasem. ChL měnil) M 47s
30: R 9s (neměnil na rozdíl od ostatních) M 62s Co se stalo s Maxem? Zasekl se za Perezem a Norrisem (Na Leclerca ztrácel 1,5-2,5s na kolo), tak jel potom měnit (27k).
35 R 27s N 67s
40: R 33s, M 66s
45: R 39s, M 66s (dojel Pereze)
50: R 44s M 72s
54 R 46s M 74s
Takže si to shrňme. Mezi 10-45 kolem byl Max rychlejší (z 28,5 na 26s), přitom předjel několik vozů a ztratil 17s za Perezem a Norrisem (20-30 kolo). Ano, Pereze nepředjel, ale slaboučká Honda stačila na aby si namazal na chleba Norrise se stejně ojetými gumami, zapnutým DRS a "špičkovým" motorem. A pro velkých úspěch si předjetí po pitu zopakoval. Také předjel vozy s motorem Mercedes i Ferrari.
Na časech je vidět, že pokud se za někým nezasekl, neměl problém se držet špičky (10-20 kolo, 35-45 kolo). To se o Riccim fakt říct nedá, přestože snad nepředvedl jediné předjetí a "celý závod" kroužil na čistém vzduchu.
Tak prosím jinou pohádku než tu o tom, jak Monza předvedla špatný výkon Hondy.
El.Senor
22:41 25.01.2020 85.70.190.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
airwar1939
20:04 25.01.2020 176.74.128.XXX
CA to říká oboje hodně zjednodušeně, a po pravdě já mu moc nevěřím. Tyhle řeči jak mám nejlepší motor či podvozek jsem v minulosti slyšel už mockrát, a vždy ho říkal někdo, kdo celkově moc nestíhal. Postavit špičkové šasi ani motor není nic jednoduchého a inženýři se k tomu musí postupně propracovat, přitom když se dívám na odstup Renaultu na čelo poslední tři roky tak ten je cekem konstantní (pokud jde o čas). Pokud tedy zlepšovali motor, a tomu věřím, dost jím ujíždí vlak ohledně šasi. Prostě dobré auto evidentně potavit neumí, a pravděpodobnost že ho najednou vytáhnou z klobouku v roce 2021 je téměř nulová.
GRAHAM
19:01 25.01.2020 77.236.218.XXX
Ano a vždycky to CA i říkal, že vylepšení motoru je v pohodě, za to že u šáska to bude trvat. Ona je i otázka, jak moc se mlží.....Renault se mohl rozhodnou se na to "vykvajznout" a že přesune prachy pro rok 2021, jenže soupeři se posunuli více než se čekalo a nastal problém.
Mercedes taky při vstupu investoval málo a když to změnil.....bylo vše jinak.
Mercedes taky při vstupu investoval málo a když to změnil.....bylo vše jinak.
Petr Hloušek
13:20 25.01.2020 185.14.233.XXX
Já jen jak se vychvalujou že už jsou motorově před mercedesem. Směju se tomu
Vieux-Fours
10:43 25.01.2020 37.48.5.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
airwar1939
09:57 25.01.2020 176.74.128.XXX
Pokud ztrácí RP 2 sekundy a Williams 3 sekundy na kolo, tak to ani motor, co je o pár desetin na kolo rychlejší nezachrání.
airwar1939
09:56 25.01.2020 176.74.128.XXX
To je trochu "podpásovka", když motory Mercedes mají kromě továrny, už jen dva týmy, kde jeden tým krachoval v roce 2018 a ten druhý je aktuálně krachující.
airwar1939
09:55 25.01.2020 176.74.128.XXX
Pokud má Reanult druhý nejlepší motor, tak má také jedno z nejhorších šasi, což nevím, zda je zrovna výhra.
Miroslav D.
16:45 24.01.2020 217.31.62.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Adi
16:38 24.01.2020 81.19.11.XXX
Jaké problémy s poruchovostí mě loni Renault se spec. B a C? poradím ti...žádné a byli spolehlivější než Mercedes, někde na úrovni Ferrari (z pohledu spolehlivosti). Spec. A byla ovšem průšvih (ojnice) a od Šahghaje do Barcelony měli udušeno. Ale od Evropské části byli již cajk a hlavně při jiné spotřebě dílů než Honda, která výkon urdží 2 závody a né 4 jako ostatní výrobci... Což samozřejmě neomlouvá špatně odvedenou práci Renaultu na začátku roku. Jestli chtějí porážet PJ Mercedes, musí udržet spolehlivost na jejich úrovni.
Miroslav D.
16:15 24.01.2020 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek