DISKUZE K ČLÁNKU "Williams se zlepšením nemůže počítat," varuje Smedley
Bývalý šéf výkonnosti vozidla Williamsu Rob Smedley nemůže počítat s tím, že by se jeho situace mohla už jen zlepšit po mizérii, kterou zažil v předchozí sezóně, kdy získal jediný bod a v šampionátu skončil poslední. Vedení týmu to samozřejmě vidí jinak.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Williams se zlepšením nemůže počítat," varuje Smedley
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Miroslav D.
14:43 21.01.2020 217.31.62.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Miroslav D.
14:36 21.01.2020 217.31.62.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Miroslav D.
14:34 21.01.2020 217.31.62.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
daaviid23
14:29 21.01.2020 90.182.169.XXX
I v době kdy F1 "nestagnovala" týmy přicházely a odcházely...a to včetně těch největších jmen v čele s Lotusem.
F1 nevzkvétá, pokud můžu parafrázovat jeden slavný výrok, nicméně za úpadkem Wiliamsu je majoritně něco jiného..... špatné vedení. V roce 2014 dostali dárek z nebe v podobě motoru s mega náskokem a zároveň postavili velmi dobré auto. Celkově období 2014-2016 bylo z jejich strany velmi povedené. Měli z toho těžit, marketingově, výsledkově atd. Oni se rozhodli jít jinou cestou. Najmuli platiče a výsledky šli do....tam kde jsou dneska.
Ne ne, tohle není primárně chyba nikoho jiného než jich samotných.
F1 nevzkvétá, pokud můžu parafrázovat jeden slavný výrok, nicméně za úpadkem Wiliamsu je majoritně něco jiného..... špatné vedení. V roce 2014 dostali dárek z nebe v podobě motoru s mega náskokem a zároveň postavili velmi dobré auto. Celkově období 2014-2016 bylo z jejich strany velmi povedené. Měli z toho těžit, marketingově, výsledkově atd. Oni se rozhodli jít jinou cestou. Najmuli platiče a výsledky šli do....tam kde jsou dneska.
Ne ne, tohle není primárně chyba nikoho jiného než jich samotných.
Miroslav D.
13:55 21.01.2020 217.31.62.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Vieux-Fours
13:02 21.01.2020 86.49.246.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
daaviid23
11:07 21.01.2020 90.182.169.XXX
Nepochybně těžili z motoru ale v roce 2014-2015 měli to šaši velmi slušné v porovnání s týmy na stejném motoru. Byli lepší než FI (důležité dlouhodobější porovnání úpadku Wilíků), lepší než Mclaren a na Mercedes neztráceli tři kategorie jako teď ale jen jednu.
GRAHAM
11:03 21.01.2020 77.236.218.XXX
Jo jasně, Mclaren dle tebe krachuje a tady se nemají kreslit čerti na zeď. To jsi opět pobavil. Williams nemá vůebce konkurence schopnou tovarnu, to jest vybavení a další věci. Podívej jaký mají třeba převodovky. A jak se píše nahoře, 4 % jsou defacto na odchod z F1. O ničem. Já sice taky věřím že se zlepší, otázkou ale vždy je, o kolik se zlepší soupeři. Smedley není žádný hlupák, určitě má i informace, takže rozporovat jeho názor není úplně na místě. Tak tahle sezóna bude hlavně o přípravě na rok 2021, takže kdo to skazí, myslím že nic moc opravovat v sezóně nebude. Očekávám spousty keců jak budou upgradovat, jak makají na výkonosti , myslím od různých týmů, ale lidově řečeno skutek utek.
Situs
08:37 21.01.2020 88.102.38.XXX
Williamsu možná pomůže Mercedes který přinese motor s velmi zajímavým výkonnostním nárůstem, ale jak říká Smadley, oni padají už několik let a ze 4% ztráty na lídra se jen tak nedostanete. A už vůbec ne když na to nemáte dost peněz. Byť bych strašně rád viděl Williams zpět v bojích o body, zejména Russelovi bych to přál, tak obávám se že reálné důvody k tomu moc nejsou.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek