DISKUZE K ČLÁNKU "Williams se zlepšením nemůže počítat," varuje Smedley

Bývalý šéf výkonnosti vozidla Williamsu Rob Smedley nemůže počítat s tím, že by se jeho situace mohla už jen zlepšit po mizérii, kterou zažil v předchozí sezóně, kdy získal jediný bod a v šampionátu skončil poslední. Vedení týmu to samozřejmě vidí jinak.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Williams se zlepšením nemůže počítat," varuje Smedley

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 06.02.2020 10:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 21.01.2020 14:29
I v době kdy F1 "nestagnovala" týmy… »
» GRAHAM (Hlasovali 3 lidé) 21.01.2020 11:03
Jo jasně, Mclaren dle tebe krachuje a tady se… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 21.01.2020 08:37
Williamsu možná pomůže Mercedes který přinese… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

juras

juras

176.97.15.XXX
Já jsem asi moc optimista...ale hokej fakt je že níž už vlastně Williams klesnout nemůže (přesně vysledkově).
Ovšem Smedley má pravdu že horší to být může...může ztrácet na ty před sebou klidně ještě víc jak loni.
Já doufám že stavět auta nezapomněli...a vzhledem k tomu že rozpočet mají odpovídající středu pole...mělo by být reálně ten střed pole dotáhnout.
Jak jsem psal...ani já jsem nečekal takový výkonnostní skok z 2013 na 2014...i když je fakt že tam se zásadně menily předpisy a byly nove motory...a Williams hodně vydělal na tom že měl nejlepší motor v poli.
Letos se takovej skok nepovede...ale zařadit se do středu pole podle mě reálný je.
Ono se to blíží...jakmile začnou testy...bude alespoň v případě Williamsu hodně vyjasněno.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Proč? Pokud myslíš Erica Boulliera, tak to byl velice schopný manager. Chytrý a upřímný člověk, známe se osobně. On za nekonkurenceschopnost McLarenu způsobenou Hondou nemohl.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

217.31.62.XXX
Brojlera radši moc nezmiňuj. 12 Ještě si na něj v Grove vzpomenou a to už to tam mohou radši rovnou zavřít rovnou. 12 12

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

217.31.62.XXX
S vetšinou souhlas, krásné shrnutí a též držím palce a doufám, že se Smedley bude ideálně ve všem mýlit.

Jediné, na co bych chtěl reagovat je ten samostatný vývoj. Platilo by to v případě, kdy FIA zacelí tu šedou zónu s nákupem aerodynamických dílů. Ona to je sice dobrá myšlenka, ale realita bude taková, že ke křídlu dostane zákazník i aerodynamická data, takže si šasí přizpůsobí tak, aby to s ním fungovalo. Tím Haas a Sauber dostávají obrovskou výhodu. Byť je to proti DNA F1 a sám toho nejsem vůbec zastánce, ale momentálně by měl to samé udělat Williams a spojit síly s Mercedesem. Pojistili by si tím lepší statut zákazníka a měli by reálnou šanci se dostat do vod STR, Haasu a Alfy.
Na druhou stranu, těžko říci, jak to celé bude po návratu McLarenu k motorům Mercedes. Co se týká sběru dat a užší spolupráce, vzhledem k výkonnosti McLarenu bude Mercedes spíš upírat zraky k nim a Williams se tím dostane na větší okraj zájmů továrny.
Bude pak na pováženou, jestli se nevrátit k Renaultu. Což mi nepřijde jako nejšťastnější cesta ...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

217.31.62.XXX
Tak ohledně té "kompozice F1"...v podstatě s tím souhlasím. Dnes je zakonzervovaný stav který rozdělit vlastně dlouhodobě startovní pole na top týmy a zbytek pole...které je v roli křoví. Ano, nikdy to nebylo jiné, vždycky se vepředu pohybovaly týmy které za sebou měly peníze...jenže kdysi byla F1 otevřená...pořád tady byla šance pro někoho schopného kdo přišel a dal dohromady tým který se prosadil. Budu-li to počítat od začátku 80. tých let kdy jsem začal F1 sledovat...právě můj oblíbený tým (Williams) se tehdy prosadil...tím že se Frank spojil s Patrikem a sehnal peníze (arabské mecenáše), tím že po letech ježdění na chvostu měl konkurenceschopný rozpočet a zůročil svoje zkušenosti získané do té doby...a taky díky zapálení pro věc a na tehdejší dobu výbornou organizovaností...se z nich stali šampioni. Toleman přišel jako profesionálně organizovaný z tehdejší F2, dostal tým na podia...a pak tým prodal Benettonu který tým posunul až mezi vítěze GP a následně až k titulu. F1 prošlo mnoho týmů...a byť žádný další Williams nebo Benetton není...hodně týmů dokázalo alespoň se blýsknout, dojet na podiu, výborně se kvalifikovat, jet v čele závodu. I když tituly sbíraly týmy (taky tzv. TOP), podle mě byla F1 mnohem zajímavější a pestřejší. Teď jsou vepředu už od roku 2015 stále ty samé 3 týmy...a nebýt Williamsu, vládla by F1 tahle trojka od roku 2013. Pořád si myslíš že tahle "kompozice F1" je dobrá?
Williams byl vždycky závodní tým, jeho jediným cílem byl úspěch v F1, vedlejší aktivity začal (podotýkám pozdě...na rozdíl od prozíravého McLarenu) budovat až když bylo zřejmé že někdejší model kdy se spojil s výrobcem motoru, sehnal solidní rozpočet a dokázal konkurovat už nebude fungovat. A proč? Protože do F1 přestaly chodit nové týmy, nový dodavatelé motorů, nový velcí sponzoři. Z F1 se stala uzavřená společnost...kde jsou ale bohužel rozdělené role. Dokonce ani tovární tým Renaultu se zatím nedokázal dostat do pozice že by alespoň rozšířil vedoucí top trojku...
Vzpomínám si jak Haas absolvoval velmi povedenou první sezónu...kdy těžil z toho že nakoupil velkou část vozu od Ferrari a v podstatě s takovým Ferrari B byl velmi konkurenceschopný...a spřádal plány jak se z něj stane během let tým který bude schopný konkurovat nejlepším. A realita? Realita je taková že už předloni zklamanej Haas začal hovořit o tom že nevidí smysl dál F1 jezdit...protože zjevně není možné prorazit.
Takže se dostáváme k Hondě. Honda udělala z McLarenu od roku 2015 opět tovární tým, McLaren se alespoň potenciálem dostal na úroveň top 3. Sice to nedopadlo, ale jen s Hondou měl McLaren potenciál na vyhrávání. No a vida...Redbull se vyhnul těm začátečním problémům...a letos bude už nepochybně patřit k reálným kandidátům na titul.
Proto je otázka zda Williams nepromeškal velikou šanci...pokud skutečně existovala možnost že by se s ním Honda spojila, mohl se z něj opět stát tovární tým. Třeba kdyby byl u kormidla skutečně Frank...by se tak skutečně stalo, protože Frank dělal v průběhu let s železnou pravidelností skvělá rozhodnutí a dokázal se spojit se správnými partnery.
Williams je u dna...protože jeho DNA není o ježdění ve středu pole. Ale bohužel možnosti těch kteří nejsou mezi vyvolenými jsou prakticky nulové...a to je o té kompozici F1...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

90.177.218.XXX
Opravují...na co jsi se ptal...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

90.177.218.XXX
???
To jsem moc nepochopil...na co přesně jsi se tedy přál?
Respektive co je tvoje pointa?
Honda by z Williamsu např. udělala tým s tovární podporou.
Mimochodem chceš snad rozporovat že alfa a omega dnešní F1 jsou penize?
Předem děkuji za odpověď...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

217.31.62.XXX
Očividně jsi spravný fanoušek Willíků, a to se cení, ale vidíš dle mého moc pozitivně, což není realita. Myslím si že u Williamsu budou rádi když stáhnou ztrátu na střed pole, a ne to že se zařadí k nim a budou s nima bojovat o body. Zázraky se většinou nedějí ze dne na den. Nevidím to bohužel s Williamsem růžově, a myslím že hlavním problémem je Claire. Podívej se jak se zvedl Sauber s příchodem Vasseura, prostě správný šéf je základ úspěchu- viz třeba u McL Seidl vs Boullier.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

90.177.218.XXX
Ha, ha, ha...jejich nic moc šásko v roce 2014 porazilo o třídu tvůj McLaren se stejným motorem.
To že napíšeš že poslední dva roky jsou na ručník je holej fakt...ale tyhle kydy v souvislosti s rokem 2014 jsou přesnej opak...

Že podobný názory mimo realitu píšou jiný lidi mi nevadí...ale u Tebe mne to překvapuje.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

217.31.62.XXX
No Newey není "bůh"...současný technický předpisy sebraly Redbullu vítr z plachet.
Ono to není zas tak složitý...v současné době je F1 top trojka a zbytek pole.
Williams prostě vypadl z té top společnosti...a doplácí na současný stav kdy vlastně závodí top trojka a zbytek je křoví...a zatímco Toro Rosso je B-čko Redbullu, Sauber a Force India ani nikdy nevyhráli a nejsou to vítězné týmy a Haas je tým který kupuje co může od Ferrari...Williams se snaží stát se zas vítězným týmem.

No Claire to má v rukou...Briatore by Williams nespasil...ono čas nezastavíš...

Já si myslím že Williams bude dál pokračovat jako tým rodiny Williamsů...a nebo skončí. Frank by určitě nechtěl aby za jeho jménem byl nějakej movitej vlastník...kterej by ale měl závodění v F1 jen jako přechodný koníček.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

217.31.62.XXX
Jen bych rád slyšel co měli tedy udělat? Jak měli z povedených sezón 2014-2016 težit? Co mohli jako udělat? Do F1 nepřišel žádný nový partner...Honda vyměnila McLaren za Redbull...Williams se asi pokusil udělat nejlogičtější krok...získal Lowa z mistrovského Mercedesu. Paradoxně to byla asi nejhorší investice a stála ho 3 bídný sezóny...neb Lowe ten velkej rozdílovej bod nebyl...tedy byl...ale směrem dolu. Dá se polemizovat a spekulovat o Hondě...byla šance že by se spojila s Williamsem poté co skřípala její spolupráce s McLarenem? Pokud ano...pak to Williams prošvihl...ale nečetl jsem seriozní informaci že Honda snad o spolupráci s Williamsem uvažovala.
Je třeba si uvědomit že ani mnohem víc finančně silnější McLaren nedokázal rozšířit top trojku (Mercedes, Ferrari, Redbull)...a ani tovární Renault to nesvedl.
A vzhledem k tomu že top trojka utrácí ročně za sezónu cca 350 milionů...ten kdo nedá takovehle rozpočet dohromady nemá šanci...a to musí ten rozpočet dát dohromady dlouhodobě...sebrat takový prachy na jeden rok nic vlastně neřeší.

Tobě jako fanouškovi Ferrari se to mluví...současný model F1 má zafixovaný tým Ferrari jako základní stavební kamen...a i když v poměru potenciálu vlastně Ferrari dlouhodobě v podstatě velmi zklamává...defakto to nemá na jeho existenci žádnej vliv. Klidně bych se vsadil že kdyby Williams dostal stejnou podporu (finanční) jako Ferrari a měl zajištěnou takovouhle stabilitu...tak je každý rok Ferrari pravidelně o jeden stupínek níž.

Když si to tak vezmeš...Ferrari které má prakticky od dob Michalea stabilitu a zajištěné finance...nedokázalo ani s Alonsem, ani s Vettelem vyhrát šampionát...Alonso dokázal vyhrát s Renaultem, Vettel s Redbullem...ale ve Ferrari nevyhrál titul ani jeden...kdopak za to asi může?

Abych řekl pravdu...rád bych se dožil doby kdy Ferrari bude v pozici že nedostane nic navíc...jen to co si samo vybojuje...a bude jezdit ve středu pole. Pak by se vidělo jestli by jeho fanoušci byli stále tak "chytří"...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

90.177.218.XXX
Williams od rozchodu s BMW už nikdy nebyl v pozici továrního týmu...např. výsledky 2014-2015 ale byly na jeho pozici obdivuhodné...vždyt každý ten rok dokázal porazit jeden z tří top týmů...které disponovali trojnásobným rozpočtem.
Jestli Nick Chester skutečně do Grove půjde...zatím se to objevilo jako spekulace která spíš vychází ze skutečnosti že byl technickým ředitelem Renaultu...a Williams po odchodu Lowa oficiálního technického ředitele nemá...takže to tak nějak teoreticky zapadá do sebe.
Chester dělal v Renault strašně dlouho (19 let?)...takže svoji kvalitu určitě má, a jak známo změna zaměstnavatele po dlouhé době dělá divy (jiné prostředí, nová motivace, soukromý Williams může být mnohem přívětivější prostředí než tovární Renault). V podstatě by to byla poměrně zajímavá situace. Jak Chester, tak Lowe by přišli z továrního týmu...ale Lowe z mistrovského jako modla...zatímco Chester spíš jako odpadlík kterýho Renault pustil protože nesplnil cíle. Lowe zcela propadl...kdoví co Chester...takovej Symonds přišel jako odepsanej (po aféře Renaultu a zákazu)...a taky stál za velkým pokrokem Williamsu...takže bych se vůbec nezlobil kdyby Chester měl na Williams stejný vliv.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

90.177.218.XXX
Williams byl dva roky po sobě nejhorším týmem na startovním roštu.
A...bohužel...existuje poměrně velká šance že letos to bude úplně stejné.

Ale těch důvodů proč přišel pád je víc...a určitě největším důvodem jsou chyby jeho vedení. Claire je teď tím kdo nese hlavní díl odpovědnosti, Frank čas nezastaví...jen tak zkonstatuju že je vůbec s podivem jak dlouho s ohledem na svůj zdravotní hendikep dokázal určovat směr týmu a v podstatě ho vést.
Osobně si myslím že Claire ještě bude chvíli trvat (pokud vytrvá a nevzdá to...) než získá zkušenosti a taky než si vybuduje reputaci...jako ženská to určitě v typicky mužském sportu nemá vůbec jednoduchý.

Ale osobně myslím že alespoň fanoušci Williamsu můžou být trochu optimističtí.
Loni byl tým před startem sezóny na ručník, upřímně se přiznám že chvílema jsem se bál nejhoršího...že tým ani nedokončí sezónu a definitivně to zabalí.
Ano, během roku se Williams nedotáhl alespoň na chvost pole, získal jen díky ohromnému štěstí a shodě náhod a okolností pouhý jeden bod, v první fázi sezóny se rozešel s Pady Lowem...na první pohled snad nebylo možné najít nic aspoń trochu pozitivního...

Ale přece jen myslím dnes velmi módní kritika Williamsu jaksi ignoruje pár velmi důležitých faktů...

Za prvé tým přes ukončení spolupráce s Martini nespadl do finančních problémů...našel nového hlavního partnera - Rokit, tak jak kromě Martini tým opustili další sponzoři, marketingové oddělení v Grove je dokázalo nahradit novými sponzory. Myslím že finančně je Williams defakto zdravý...podívejte se na Force India...už neexistuje, Saubera musel zachránit Marchione a Ferrari...Haas po fiasku s hlavním sponzorem a letošními výsledky asi taky není v úplně top formě (finanční).
Mimochodem...svůj holding Williams Engineering prodali jednak protože potřebovali investici pro následující dva roky (na to aby se odpoutali z posledního místa), ale taky proto že Williams neměl na investice do podniku který se solidně rozrůstá a setrvání ve stejném bodě by zahodilo jeho potenciál. Řekl bych že Williams opět směřuje do pozice čistě závodního týmu, pokud Liberty dodrží slibované změny v rozdělení peněz...Williams by měl jako historicky tým v top 3 získat víc než 10 milionů který mu dal ze staré známosti Bernie.

Co se týče techniky a vybavení Grove...jo, je to tak...Williams už dlouho neinvestoval...tedy alespoň to není známo. Jenže v Grove jsou dva větrné tunely, tým alespoń co vím disponuje moderním počítačovým simulátorem na kterém se dnes odehrává podstatná část vývoje, tým si staví auto ve velké míře sám. To co je na jednu stranu nevýhoda (protože týmy středu pole spoustu částí aut nakupují...a to je zjevně mnohem levnější), na druhou stranu v okamžiku kdy to v Grove bude klapat to bude přinášet výhodu. Ale to mluvím o situaci kdy tým postaví dobrý základ auta, bude fungovat vývoj aerodynamiky a každé drobné vylepšení díky vlastní výrobě většiny komponent auta tak znamená důležité zisky které např. ve středu pole znamenají náskok před přímými konkurenty.
Týmy jako Haas s 200 zaměstnanci jsou odkázaní na to co nakoupí a jak to bude fungovat (podobně Alfa Romeo)...loni bylo vidět jak ani pořádně nevěděli proč jim auto funguje a nebo nefunguje.
Williams byl jistě loni ještě horší než tyhle týmy...ale jakou logiku by mělo utratit peníze za smazání rozdílu na střed pole? Důležitější bylo najít hlavní chyby...pokud se to povedlo, budou letos ve středu pole...a zázemí v Grove je proti třeba tomu Haasu výhoda. Těžko čekat v loňském roce něco jinýho než to co bylo...když hlavní postava odpovědná za technickou stránku (Lowe) nedokázal zajistit dokončení vozu včas na testy, auto bylo v rozporu s technickými předpisy...a nakonec tým musel vše řešit za pochodu bez hlavní postavy na kterou právě velmi spoléhal.

Další pozitivum vidím v tom jak tým celou loňkou mizérii přestál mediálně...rozchod s Lowem proběhl kultivovaně, tým se na nic nevymlouval...a v okamžiku kdy začal Kubica tým očerňovat z nefér jednání ve srovnání s Russellem...tým transparentně prohodil šasí mezi oběma piloty (a nic se nestalo, Kubica zůstal tam kde byl...tedy za Russellem).

Před letošní sezónou musel tým opět vyřešit ztrátu sponzorů (Orlen, Rexona), ale zdá se že opět do dokázal. Pravda, angažoval Latifiho který přivedl několik solidních sponzorů...ale to samé platilo v době v době Maldonada, Nakajima byl taky podobný případ, Stroll jakbysmet...pro Williams prostě nutnost. Ale Latifi byl loni druhej v F2...takže lempl to být nemůže. Tak jako nebyl Maldonado a nebo Stroll.

No a ještě bych upozornil na jeden parametr...zastávky v boxech. Williams byl loni druhým nejlepším týmem. Vím...je to defakto na první pohled bezvýznamné...ale vynikal někdy tým jako Minardi, Caterham nebo třeba Sauber v tomhle? Nevzpomínám si...takže od toho si odvozuju že soutěžní duch v Grove stále je.

Teď je těžko cokoliv odhadovat, jen si myslím že Smedley který už není v Grove hodnotí něco co nemá podle čeho. V Grove změny proběhnout museli, to vyplývá z toho že tým funguje a mohl se teď např. pochlubit splněnými nárazovými testy...byť to o finální výkonnosti zas vlastně nic nevypovídá...pravda je že loni to bylo diametrálně odlišné.

Přirozeně jako fanoušek (správný) Williamsu musím mít optimismus, vždyť co by to bylo za fanouška kdyby na svůj tým plival a hledal jen co bych zkritizoval. Ten optimismus že oblíbený tým se zlepší a bude to radostnější má každý opravdový fanda.

PS: Děsně mě baví jak dodnes někdo píše o tom jak Williams v roce 2014 těžil z motoru Mercedes...a měl monopost slabej. Škoda že tehdy porazil kromě továrního Mercedesu všechny ostatní zákazníky s motory Mercedes...a porazil je rozdílem třídy. A stejně tak jak z hrozný sezóny 2013 přišla světlá a překvapující sezóna 2014...může Williams překvapit i letos. Hodně pravděpodobně to nebude takovej skok...ale návrat do středu pole to klidně být může.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Vážně se mám podívat na výsledky Meku jako celku? A co v nich mám tak zázračného najít?
- V F1 ztráty
- Ve výrobě sportovních vozů ztráty
- A INDY? Tam skutečně zaznamenali fenomenální úspěch. 12

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Podívej se na výsledky Mclarenu jako celku. 12 Ono je to vše kapku jinak, než si myslíš, ač půjčky jsou, to je ale v bussinesu normální. Ono účetnictví tipuji moc nerozumíš, ale co už to víme....

To zaprvé a za druhé pročpak asi Williams prodal továrnu? Chápeš ten rozdíl? 11

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kelner

Kelner

46.23.52.XXX
Williamsu se nedaří od doby co je opustila automobilka BMW . Nevím zda nový technik od Renaulta bude dobrý.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
No vidíš.
Výjimečně máš správnej (můj) názor, tak nepindej a užívej si to. 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Tak, až na tu hrubku bych to napsal stejně 13 Vlastně je to plagiát jenž jsem nedávno při odchodu sponzora od Williamsu k McLarenu napsal 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama