DISKUZE K ČLÁNKU "Williams se zlepšením nemůže počítat," varuje Smedley

Bývalý šéf výkonnosti vozidla Williamsu Rob Smedley nemůže počítat s tím, že by se jeho situace mohla už jen zlepšit po mizérii, kterou zažil v předchozí sezóně, kdy získal jediný bod a v šampionátu skončil poslední. Vedení týmu to samozřejmě vidí jinak.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Williams se zlepšením nemůže počítat," varuje Smedley

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 06.02.2020 10:16 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Vieux-Fours

    Vieux-Fours

    86.49.246.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 1 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      I v době kdy F1 "nestagnovala" týmy přicházely a odcházely...a to včetně těch největších jmen v čele s Lotusem.
      F1 nevzkvétá, pokud můžu parafrázovat jeden slavný výrok, nicméně za úpadkem Wiliamsu je majoritně něco jiného..... špatné vedení. V roce 2014 dostali dárek z nebe v podobě motoru s mega náskokem a zároveň postavili velmi dobré auto. Celkově období 2014-2016 bylo z jejich strany velmi povedené. Měli z toho těžit, marketingově, výsledkově atd. Oni se rozhodli jít jinou cestou. Najmuli platiče a výsledky šli do....tam kde jsou dneska.

      Ne ne, tohle není primárně chyba nikoho jiného než jich samotných.

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Miroslav D.

      Miroslav D.

      217.31.62.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Miroslav D.

        Miroslav D.

        217.31.62.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Tak, až na tu hrubku bych to napsal stejně 13 Vlastně je to plagiát jenž jsem nedávno při odchodu sponzora od Williamsu k McLarenu napsal 14

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        217.31.62.XXX
        Jen bych rád slyšel co měli tedy udělat? Jak měli z povedených sezón 2014-2016 težit? Co mohli jako udělat? Do F1 nepřišel žádný nový partner...Honda vyměnila McLaren za Redbull...Williams se asi pokusil udělat nejlogičtější krok...získal Lowa z mistrovského Mercedesu. Paradoxně to byla asi nejhorší investice a stála ho 3 bídný sezóny...neb Lowe ten velkej rozdílovej bod nebyl...tedy byl...ale směrem dolu. Dá se polemizovat a spekulovat o Hondě...byla šance že by se spojila s Williamsem poté co skřípala její spolupráce s McLarenem? Pokud ano...pak to Williams prošvihl...ale nečetl jsem seriozní informaci že Honda snad o spolupráci s Williamsem uvažovala.
        Je třeba si uvědomit že ani mnohem víc finančně silnější McLaren nedokázal rozšířit top trojku (Mercedes, Ferrari, Redbull)...a ani tovární Renault to nesvedl.
        A vzhledem k tomu že top trojka utrácí ročně za sezónu cca 350 milionů...ten kdo nedá takovehle rozpočet dohromady nemá šanci...a to musí ten rozpočet dát dohromady dlouhodobě...sebrat takový prachy na jeden rok nic vlastně neřeší.

        Tobě jako fanouškovi Ferrari se to mluví...současný model F1 má zafixovaný tým Ferrari jako základní stavební kamen...a i když v poměru potenciálu vlastně Ferrari dlouhodobě v podstatě velmi zklamává...defakto to nemá na jeho existenci žádnej vliv. Klidně bych se vsadil že kdyby Williams dostal stejnou podporu (finanční) jako Ferrari a měl zajištěnou takovouhle stabilitu...tak je každý rok Ferrari pravidelně o jeden stupínek níž.

        Když si to tak vezmeš...Ferrari které má prakticky od dob Michalea stabilitu a zajištěné finance...nedokázalo ani s Alonsem, ani s Vettelem vyhrát šampionát...Alonso dokázal vyhrát s Renaultem, Vettel s Redbullem...ale ve Ferrari nevyhrál titul ani jeden...kdopak za to asi může?

        Abych řekl pravdu...rád bych se dožil doby kdy Ferrari bude v pozici že nedostane nic navíc...jen to co si samo vybojuje...a bude jezdit ve středu pole. Pak by se vidělo jestli by jeho fanoušci byli stále tak "chytří"...

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        217.31.62.XXX
        No Newey není "bůh"...současný technický předpisy sebraly Redbullu vítr z plachet.
        Ono to není zas tak složitý...v současné době je F1 top trojka a zbytek pole.
        Williams prostě vypadl z té top společnosti...a doplácí na současný stav kdy vlastně závodí top trojka a zbytek je křoví...a zatímco Toro Rosso je B-čko Redbullu, Sauber a Force India ani nikdy nevyhráli a nejsou to vítězné týmy a Haas je tým který kupuje co může od Ferrari...Williams se snaží stát se zas vítězným týmem.

        No Claire to má v rukou...Briatore by Williams nespasil...ono čas nezastavíš...

        Já si myslím že Williams bude dál pokračovat jako tým rodiny Williamsů...a nebo skončí. Frank by určitě nechtěl aby za jeho jménem byl nějakej movitej vlastník...kterej by ale měl závodění v F1 jen jako přechodný koníček.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Miroslav D.

          Miroslav D.

          194.228.59.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Kaša

          Kaša

          217.31.62.XXX
          Očividně jsi spravný fanoušek Willíků, a to se cení, ale vidíš dle mého moc pozitivně, což není realita. Myslím si že u Williamsu budou rádi když stáhnou ztrátu na střed pole, a ne to že se zařadí k nim a budou s nima bojovat o body. Zázraky se většinou nedějí ze dne na den. Nevidím to bohužel s Williamsem růžově, a myslím že hlavním problémem je Claire. Podívej se jak se zvedl Sauber s příchodem Vasseura, prostě správný šéf je základ úspěchu- viz třeba u McL Seidl vs Boullier.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • juras

            juras

            90.177.218.XXX
            ???
            To jsem moc nepochopil...na co přesně jsi se tedy přál?
            Respektive co je tvoje pointa?
            Honda by z Williamsu např. udělala tým s tovární podporou.
            Mimochodem chceš snad rozporovat že alfa a omega dnešní F1 jsou penize?
            Předem děkuji za odpověď...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • juras

              juras

              90.177.218.XXX
              Opravují...na co jsi se ptal...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Miroslav D.

                Miroslav D.

                194.228.59.XXX
                Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • juras

                  juras

                  217.31.62.XXX
                  Tak ohledně té "kompozice F1"...v podstatě s tím souhlasím. Dnes je zakonzervovaný stav který rozdělit vlastně dlouhodobě startovní pole na top týmy a zbytek pole...které je v roli křoví. Ano, nikdy to nebylo jiné, vždycky se vepředu pohybovaly týmy které za sebou měly peníze...jenže kdysi byla F1 otevřená...pořád tady byla šance pro někoho schopného kdo přišel a dal dohromady tým který se prosadil. Budu-li to počítat od začátku 80. tých let kdy jsem začal F1 sledovat...právě můj oblíbený tým (Williams) se tehdy prosadil...tím že se Frank spojil s Patrikem a sehnal peníze (arabské mecenáše), tím že po letech ježdění na chvostu měl konkurenceschopný rozpočet a zůročil svoje zkušenosti získané do té doby...a taky díky zapálení pro věc a na tehdejší dobu výbornou organizovaností...se z nich stali šampioni. Toleman přišel jako profesionálně organizovaný z tehdejší F2, dostal tým na podia...a pak tým prodal Benettonu který tým posunul až mezi vítěze GP a následně až k titulu. F1 prošlo mnoho týmů...a byť žádný další Williams nebo Benetton není...hodně týmů dokázalo alespoň se blýsknout, dojet na podiu, výborně se kvalifikovat, jet v čele závodu. I když tituly sbíraly týmy (taky tzv. TOP), podle mě byla F1 mnohem zajímavější a pestřejší. Teď jsou vepředu už od roku 2015 stále ty samé 3 týmy...a nebýt Williamsu, vládla by F1 tahle trojka od roku 2013. Pořád si myslíš že tahle "kompozice F1" je dobrá?
                  Williams byl vždycky závodní tým, jeho jediným cílem byl úspěch v F1, vedlejší aktivity začal (podotýkám pozdě...na rozdíl od prozíravého McLarenu) budovat až když bylo zřejmé že někdejší model kdy se spojil s výrobcem motoru, sehnal solidní rozpočet a dokázal konkurovat už nebude fungovat. A proč? Protože do F1 přestaly chodit nové týmy, nový dodavatelé motorů, nový velcí sponzoři. Z F1 se stala uzavřená společnost...kde jsou ale bohužel rozdělené role. Dokonce ani tovární tým Renaultu se zatím nedokázal dostat do pozice že by alespoň rozšířil vedoucí top trojku...
                  Vzpomínám si jak Haas absolvoval velmi povedenou první sezónu...kdy těžil z toho že nakoupil velkou část vozu od Ferrari a v podstatě s takovým Ferrari B byl velmi konkurenceschopný...a spřádal plány jak se z něj stane během let tým který bude schopný konkurovat nejlepším. A realita? Realita je taková že už předloni zklamanej Haas začal hovořit o tom že nevidí smysl dál F1 jezdit...protože zjevně není možné prorazit.
                  Takže se dostáváme k Hondě. Honda udělala z McLarenu od roku 2015 opět tovární tým, McLaren se alespoň potenciálem dostal na úroveň top 3. Sice to nedopadlo, ale jen s Hondou měl McLaren potenciál na vyhrávání. No a vida...Redbull se vyhnul těm začátečním problémům...a letos bude už nepochybně patřit k reálným kandidátům na titul.
                  Proto je otázka zda Williams nepromeškal velikou šanci...pokud skutečně existovala možnost že by se s ním Honda spojila, mohl se z něj opět stát tovární tým. Třeba kdyby byl u kormidla skutečně Frank...by se tak skutečně stalo, protože Frank dělal v průběhu let s železnou pravidelností skvělá rozhodnutí a dokázal se spojit se správnými partnery.
                  Williams je u dna...protože jeho DNA není o ježdění ve středu pole. Ale bohužel možnosti těch kteří nejsou mezi vyvolenými jsou prakticky nulové...a to je o té kompozici F1...

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            217.31.62.XXX
            Brojlera radši moc nezmiňuj. 12 Ještě si na něj v Grove vzpomenou a to už to tam mohou radši rovnou zavřít rovnou. 12 12

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Petr

              Petr

              109.81.245.XXX
              Proč? Pokud myslíš Erica Boulliera, tak to byl velice schopný manager. Chytrý a upřímný člověk, známe se osobně. On za nekonkurenceschopnost McLarenu způsobenou Hondou nemohl.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama