DISKUZE K ČLÁNKU "Dostal jsem se na jinou úroveň, budu jezdit jako stroj!" varuje své soupeře Hamilton
Lewis Hamilton avizuj své další zlepšení - podle svých slov se letos dostane na "další úroveň" a bude jezdit jako "stroj." Jak se vede jeho Mercedesu a Ferrari v přípravách na novou sezónu?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Dostal jsem se na jinou úroveň, budu jezdit jako stroj!" varuje své soupeře Hamilton
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
rock
06:40 19.01.2020 217.31.62.XXXLewisovi bych rozhodně oponoval, jednu jeho velmi slabou stránku jsem identifikoval. Je to jeho chování a projev mimo kokpit.
Ale vzhledem k tomu, že body a tituly se dávají za výsledky v autě, tak věřím tomu, že při odchodu do důchodu bude mít na kontě vyrovnané nebo spíš překonané Schumacherovy rekordy - jak v počtu titulů, tak v počtu vyhraných velkých cen. -
Jelda92
12:41 18.01.2020 194.228.13.XXXNa základě minulé sezóny by mělo Ferrari určitě postavit lepší auto. Akorát mám obavu, že se znovu nepoučí. Snad se budu mýlit. Pak takový Leclerc může naprosto reálně vyhrát titul. To samé platí o Verstappenovi, ale nevím jestli Honda bude už stačit. Bylo by skvěle, kdyby jak Ferrari, tak Redbull po celou sezónu měli na Mercedes. Pak jsem toho názoru, že 7 titul Hamilton mít nebude. Z hlediska F1 by to už bylo potřeba, aby to vyhrál někdo jiný a i z jiné stáje. -
Mansell_fan
09:05 18.01.2020 217.31.62.XXXJinak Gazzetta dello Sport ještě píše že jednání Hamiltona s Mercedesem pokročila a tesně před podpisem je nový dvouletý kontrakt. 45 milionů éček ročně plus bonusy do konce roku 2022. Čili příští rok asi žadné veletoče nečekejme, hlavní hráči budou podepsaní a bude se rozhodovat jen o Vettelově osudu. -
-
Jelda92
12:33 18.01.2020 194.228.13.XXXV roce 2013 měl Mercedes na to vyhrát nějaké závody po celou sezónu zatímco v roce 2012 na to měl jenom v Číně a Monaku. Vypovídá o tom i umístění v poháru konstruktérů.
2012 (5 místo)
2013 (2 místo)
Škoda že Schumi nejel ještě v roce 2013. Nějaký závod by vyhrál též. O tom jsem plně přesvědčen.-
jon
00:53 19.01.2020 90.176.154.XXXVe vší úctě k Michaelovi, já o tom tak přesvědčen nejsem. Rozdíl mezi ním a Nicem byl daleko propastnější, než mezi Lewisem a Nicem a to jen v první půli sezóny, kdy by rozhodně o něco rychlejší Nico. Michael tahal za kratší konec celou dobu působení v Mercedesu.
Nejhorší je to, že v jeho případě za to mohlo pouze omezení reálného testování, on nikdy nebyl simulátorový typ. Ale na druhou stranu, i s omezeným testováním a jeho věku a faktu, že neměl dominantní monopost to podle mě bylo období, kdy podával hodně dobré výkony, byť to samozřejmě statisticky nemusí tak vypadat.-
-
jon
14:18 19.01.2020 90.176.154.XXXNemám to sice od vědců, ale dle inženýrů Mišák celou dobu trpěl na omezený čas na nastavení. Ono to dnes dělá opravdu hodně, když jeden přijede s hodně solidním setupem na první trénink a ten druhý to v prvním tréninku ladí od nějakého default nastavení pro daný okruh. Nemluvě o tom, že Nico měl úplně jiný jízdní styl, takže si nemohl nastavení ani vypůjčit nebo nechat od Nica na simulátoru ověřit.
Realita byla tehdy taková, že Michael vydržel na simulátoru tak maximálně v řádech minut, pak se mu udělalo zle jako dítěti na zadní sedačce. Klasická závrať, ale těžko se s tím ve 40-ti něco dělá a dopovat se kinedrilem nebo jiným oblbovadlem také dost dobře nejde z jiných důvodů.-
Mike17
15:06 19.01.2020 185.149.130.XXXJak píše Jelda, on už ten rok 2012 byl dost vyrovnaný. Ale mám pocit, že Hamík byl přeci jen o chlup lepší. Jasný je, že jsou k tomu objektivní (i subjektivní) důvody. Přeci jen auta se od roku 2006 dost změnila, čas na testování taky (jak píšeš) a Schumimu už nebylo taky 30. Jestli by nějaký závod vyhrál a jestli by mohl získat nějaký titul v době dominance se už nedovíme.
Teď by se mohl přidat Odin a vysvětlit mi, jak jsem Schumiho zaujatý fanboy.-
jon
18:13 19.01.2020 90.176.154.XXXJá jsem to psal níže Jeldovi, on v letech 2010-2012 jezdil lépe než v roce 2005. Ale ono to nešlo dost dobře vidět, protože ty výsledky samozřejmě vypadaly tak, jak vypadaly.
On moc dobře věděl, že pro něj bude těžké se přizpůsobit. Ale pomohl v Mercedesu nastavit procesy tak, jak tomu bývalo u Ferrari v dobách největší slávy a když byla jeho práce hotova, sám se rozhodl se dál netrápit simulátory a chtěl předat svůj volant do dobrých rukou. Jen mi dodnes není jasné, proč si jako svého nástupce umínil zrovna Lewise. On ho sice víceméně podepsal Niki, ale zelenou a rozhodné doporučení tomu dal právě Mišák. Čímž si u mě získal ještě větší kredit. Ale určitě to byla značně kontroverzní rozhodnutí, protože do nejlepšího auta doporučil v nejlepším případě druhého nejlepšího pilota v poli.
P.S. Jen tak mimochodem. Víš kdo byl další v řadě na seznamu lidí, které by Mercedes oslovil, kdyby to s Lewisem nedopadlo?-
-
jon
09:17 22.01.2020 90.176.154.XXXDoporučit sám sebe by přece bylo dost samolibé, respektive to mohl rovnou podepsat novou smlouvu.
Jinak Mišák to tehdy zamýšlel tak, že Lewis bude pro Mercedes nejlepší volbou. A pokud to nemá být on, proč by ho jednoho dne ve statistikách neměl vyrovnat nebo překonat jiný Němec a jeho dlouholetý kamarád. Ehm, samozřejmě je tím myšlen Nico, s kým jiným by se mohl kamarádit, když s ním nebyl ve stáji.-
-
jon
08:35 23.01.2020 217.31.62.XXXTak tak. Nica není nikdy dost, respektive Jak je důležité míti Nica.
Jinak s tím Mišákem. To ani omylem. Vždyť je to jenom nejúspěšnější jezdec všech dob a stále drží v F1 asi polovinu rekordů, z nichž některé už ani pořádně nepůjde překonat, leda by někdo jezdil 10 let v monopostu o vteřinu rychlejším a měl za parťáka totální lopatu nebo "pejska". Ale je mi jasné, že díky rokům 2005 a 2006, kdy měl (samozřejmě jako vždy) dominantní techniku a nezískal s ní titul, se odepsal do role stafáže. Jeho účast v projektech, které hledali cestu (Ferrari, Mercedes) a které čtvrtým rokem po jeho příchodu získali sérii titulů, to je samozřejmě pouze shoda náhod a dokázal by to každý. Respektive zkus mi ukázat šampióna, který by přišel do stáje a do 4 sezón nezískal titul i jinde. Pokud tedy během těch 4 let neodešel a smetánku si pak neslízl nově příchozí, jako třeba Lewis.-
-
jon
19:51 24.01.2020 90.176.154.XXXTen Benetton jsem raději nezmiňoval, protože tam ještě neměl tolik zkušeností a jelo mu to hned od začátku. Určitě měl lví podíl na výsledcích díky jezdeckým výkonům, ale o struktuře týmu F1 ještě nemohl mít tolik přehled. Osobně na to mám jistý názor a jeho přínos vidím i dál, ale nechtěl jsem budit zbytečně moc kontroverze.
Každopádně pokud někdo chce bagatelizovat jeho přínos Ferrari a Mercedesu, tak bych mu doporučil výlet do Bohnic. Dokud je schopen názoru a napsat ho, ještě je čas s tím něco dělat.
-
-
-
jon
08:59 23.01.2020 90.176.154.XXXP.S. Jestli budeš nějaké ty nešťastníky hledat, tak určitě někde v historii. Aktuální dění pamatuje pouze jediného pilota, který přišel do nejúspěšnější stáje a je to dle vědců marnost nad marnost. Je jím pan Sebastian. Ale že bys našel druhého takového je nesmysl. Kromě Kimiho vlastně, ten do toho taky spadá. Ale jinak už asi těžko někoho najdeš. A určitě ne ve Ferrari, tím jsem si téměř jist.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek