DISKUZE K ČLÁNKU "Dostal jsem se na jinou úroveň, budu jezdit jako stroj!" varuje své soupeře Hamilton

Lewis Hamilton avizuj své další zlepšení - podle svých slov se letos dostane na "další úroveň" a bude jezdit jako "stroj." Jak se vede jeho Mercedesu a Ferrari v přípravách na novou sezónu?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Dostal jsem se na jinou úroveň, budu jezdit jako stroj!" varuje své soupeře Hamilton

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 59, poslední 25.01.2020 10:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 17.01.2020 10:08
Hamovi chybí pokora, opravdová pokora, ne to… »
» Kaša (Hlasovali 5 lidé) 17.01.2020 12:21
Ty jsi ale mimo. Ten ročník s kolizema s Massou… »
» Mansell_fan (Hlasovali 4 lidé) 17.01.2020 08:59
Sedmý titul bude s prstem v nose. Ale ty jeho… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • Jelda92

          Jelda92

          194.228.13.XXX
          V roce 2012 jezdil Schumacher minimálně stejně dobře jako Rosberg. Bohužel měl v první polovině roku MSC spoustu techn. problemů, kvůli kterým nedokončoval závody(výjimka Barcelona). Z prvních 7 GP jich bylo celkem 5. Proto i ta bodová propast. Bohužel to bylo období, kdy byl zároveň Mercedes v nejlepší kondici. Pak jak šla sezóna, tak šel výkon dolů.

          Kvalifikace: MSC 10:10 ROS
          Závody: MSC 10:10 ROS
          Odstoupení: MSC 7:3 ROS

          Z toho opravdu vyplývá, že MSC jezdil v tom roce velmi dobře a že dle mého názoru vyhrát v dalším roce závod a být ještě párkrát na bedně. Rozhodně na to měl.

          V roce 2010 na ROS po většinu sezóny nestačil. V roce 2011 to bylo už vyrovnanější, ale pořád byl ROS spíš ten rychlejší z nich. Je velká škoda, že se nemohlo testovat. I já věřím tomu, že by to MSC ještě více pomohlo a byly by ty výsledky lepší. 01

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            90.176.154.XXX
            Máš pravdu. Je pravda, že jsem v roce 2012 vnímal spíše Lewise, který měl potenciál bojovat o titul a v případě Mercedesu mě potěšilo, když kdokoli z jejich dua dobře dojel. Ale musím tedy opět něco namítnout.
            Mišák v tom roce porazil Nica 6:3 v závodech. Když jeden z nich není klasifikován, je tam často nějaké kdyby ...
            Tak jako tak, jak jsem psal výše. On podával opravdu hodně dobré výkony. Byť to bohužel statistiky úplně nemohou zaznamenat. Dle telemetrie byl dokonce často lepší, než ve většině závodů v roce 2005. Což by se třeba mohlo chtít shazovat na vůz, respektive pneumatiky Bridgestone v tom roce, ale on neměl úplně vítězný vůz ani v letech 2010-2012, kdy už si vůbec nemusel nic dokazovat.
            Tak jako tak si nejsem úplně jist, jestli by to v roce 2013 na to vítězství klaplo. Ale soudě dle jeho formy z roku 2012 se asi také přikloním k tomu, že by to klaplo. Akorát by z toho asi některým místním praskla žilka, protože by to dokázal bez dominantního auta, což se u mnohonásobných šampionů nesluší. 12 12

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jelda92

              Jelda92

              194.228.13.XXX
              Ten rok 2013 by samozřejmě platil za situace, že by Schumi pokračoval ve výkonech z roku 2012. A jak jsi správně připomenul s tím simulátorem. Rosberg byl v podstatě,,jakoby,, o jeden trénink napřed. To se pak těžko dohání. Ale bohužel taková byly blbá pravidla a nemohlo se testovat.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                90.176.154.XXX
                Paradoxem je, že testování v rozumné míře vyjde levněji, než CFD, vývojový piloti, provoz simulátorů a ten šílený ansámbl, který vyjede na testy, když už se tedy někde výjimečně může vyjet na trať těch pár testovacích kilometrů odjet. Hlavně by pak nemuseli továrny fixlovat a sem tam nacpat motor do cestovních aut, aby si posbírali data, jak se chová mimo brzdu, když se "nadýchá" nefiltrovaného vzduchu venku na dálnici. To z toho dělá ještě větší frašku. 04

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Vieux-Fours

    Vieux-Fours

    86.49.246.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Hamíkové oznámení, že letos získá další titul akceptuji a přijímám jako hotovou věc.
    Jistě se najdou i další, kteří si myslí že titul získají oni, ale jsou na omylu. 04

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr Hloušek

    Petr Hloušek

    194.79.55.XXX
    Bottase nejspíš opět dá levou zadní, ale bylo by fajn kdyby ta jeho nabubřelost přispěla k podcenění soupeřů a ještě aby mu Mercedes nedal dominantní auto a bude mít chlapec problém

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Josef Pepa S.

    Josef Pepa S.

    91.187.63.XXX
    Tý voe, ten je ale namyšlený! Pokora žádná, brzo si rozbije nebo nabije šňupák! Takové nabubřelce nemám rád.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Něco jako v Brazílii? 13

    Ale jako vážně, on si taková prohlášení může ze své pozice dovolit 03

    PS: Zajímavé je, že Alofans mají námitky. Fanoušci pilota, jehož prohlášení bývala ještě na vyšší úrovni než je tohle prohlášení 12

    + 3 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Když si něco fetne tak by měl alespoň držet zobák 13

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.244.XXX
    Sedmý titul bude s prstem v nose. Ale ty jeho motivační řečičky kolem jsou docela trapné 17

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama