DISKUZE K ČLÁNKU "Dostal jsem se na jinou úroveň, budu jezdit jako stroj!" varuje své soupeře Hamilton

Lewis Hamilton avizuj své další zlepšení - podle svých slov se letos dostane na "další úroveň" a bude jezdit jako "stroj." Jak se vede jeho Mercedesu a Ferrari v přípravách na novou sezónu?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Dostal jsem se na jinou úroveň, budu jezdit jako stroj!" varuje své soupeře Hamilton

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 59, poslední 25.01.2020 10:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 17.01.2020 10:08
Hamovi chybí pokora, opravdová pokora, ne to… »
» Kaša (Hlasovali 5 lidé) 17.01.2020 12:21
Ty jsi ale mimo. Ten ročník s kolizema s Massou… »
» Mansell_fan (Hlasovali 4 lidé) 17.01.2020 08:59
Sedmý titul bude s prstem v nose. Ale ty jeho… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Ten Benetton jsem raději nezmiňoval, protože tam ještě neměl tolik zkušeností a jelo mu to hned od začátku. Určitě měl lví podíl na výsledcích díky jezdeckým výkonům, ale o struktuře týmu F1 ještě nemohl mít tolik přehled. Osobně na to mám jistý názor a jeho přínos vidím i dál, ale nechtěl jsem budit zbytečně moc kontroverze.
Každopádně pokud někdo chce bagatelizovat jeho přínos Ferrari a Mercedesu, tak bych mu doporučil výlet do Bohnic. Dokud je schopen názoru a napsat ho, ještě je čas s tím něco dělat. 12 12 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01
Když k tomu přidáš i Benetton... Stáj co získala jediné 2 tituly náhodou s ním. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
P.S. Jestli budeš nějaké ty nešťastníky hledat, tak určitě někde v historii. Aktuální dění pamatuje pouze jediného pilota, který přišel do nejúspěšnější stáje a je to dle vědců marnost nad marnost. Je jím pan Sebastian. 12 Ale že bys našel druhého takového je nesmysl. Kromě Kimiho vlastně, ten do toho taky spadá. 12 Ale jinak už asi těžko někoho najdeš. A určitě ne ve Ferrari, tím jsem si téměř jist. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

217.31.62.XXX
Tak tak. Nica není nikdy dost, respektive Jak je důležité míti Nica. 12
Jinak s tím Mišákem. To ani omylem. Vždyť je to jenom nejúspěšnější jezdec všech dob a stále drží v F1 asi polovinu rekordů, z nichž některé už ani pořádně nepůjde překonat, leda by někdo jezdil 10 let v monopostu o vteřinu rychlejším a měl za parťáka totální lopatu nebo "pejska". Ale je mi jasné, že díky rokům 2005 a 2006, kdy měl (samozřejmě jako vždy) dominantní techniku a nezískal s ní titul, se odepsal do role stafáže. Jeho účast v projektech, které hledali cestu (Ferrari, Mercedes) a které čtvrtým rokem po jeho příchodu získali sérii titulů, to je samozřejmě pouze shoda náhod a dokázal by to každý. Respektive zkus mi ukázat šampióna, který by přišel do stáje a do 4 sezón nezískal titul i jinde. Pokud tedy během těch 4 let neodešel a smetánku si pak neslízl nově příchozí, jako třeba Lewis. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Počkej, nechceš tím naznačit, že Mišák byl lepší než....
Opatrně s takovými závěry. 12
Tak jo, říkejme mu raději "Nico", co by dělal kolegu Nicovi. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

217.31.62.XXX
11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Radši do toho moc nešťourej nebo Tě na silnici sestřelí Piquet a budeš mít po konspirování. 12
Briatore to prostě řekl, protože se mu chtělo a protože to tak je. On a Nejlepší by nikdy nelhali ani nepodváděli. V minulosti tam bylo pouze pár drobných nesrovnalostí, ale svoji čestnost snad Alonso dokázal v roce 2007 dostatečně. On prostě podvodníky netoleruje. 12 12 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Doporučit sám sebe by přece bylo dost samolibé, respektive to mohl rovnou podepsat novou smlouvu. 18
Jinak Mišák to tehdy zamýšlel tak, že Lewis bude pro Mercedes nejlepší volbou. A pokud to nemá být on, proč by ho jednoho dne ve statistikách neměl vyrovnat nebo překonat jiný Němec a jeho dlouholetý kamarád. 12 Ehm, samozřejmě je tím myšlen Nico, s kým jiným by se mohl kamarádit, když s ním nebyl ve stáji. 12 12 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jelda92

Jelda92

37.188.183.XXX
Naprostý souhlas. 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Nevím. Ale jestli je to ten, kdo si myslím, tak to raději nepiš. 12 12 12
Už tak nechápu, že nedoporučil nejlepšího pilot všech dob. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
A jo, já zapomněl. Tedy pořád nechápu, proč chtěli žalovat Ferrari za porušení toho, že během smlouvy jednali s jiným pilotem, když se Sebem jednali až po zrušení smlouvy. Ale já tomu obecně vůbec nerozumím. 12
Nejspíš to bylo tak, že se Ferrari po odchodu FA zavolali Sebovi jestli za ně nechce jezdit a on řekl: jasně!!! Zítra oznámte světu, kolik mi dáte. Kdo by se obtěžoval s nějakým několikatýdenním vyjednáváním o podmínkách. Do té doby je Seb ani nenapadl. Je známé, že v F1 stačí zvednout telefon a za pár minut je hotovo. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Počkej počkej ... S tím Vettelem taky narazíš. 12 12 12 On ho přece Mattiacci podepsal až potom, co se mu na to Nejlepší vykašlal přece. Vettel byl pouze z nouze ctnost, Ferrari by ho nikdy nevzalo, kdyby o ně Nejlepší alespoň trochu stál. 12 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Paradoxem je, že testování v rozumné míře vyjde levněji, než CFD, vývojový piloti, provoz simulátorů a ten šílený ansámbl, který vyjede na testy, když už se tedy někde výjimečně může vyjet na trať těch pár testovacích kilometrů odjet. Hlavně by pak nemuseli továrny fixlovat a sem tam nacpat motor do cestovních aut, aby si posbírali data, jak se chová mimo brzdu, když se "nadýchá" nefiltrovaného vzduchu venku na dálnici. To z toho dělá ještě větší frašku. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Já jsem to psal níže Jeldovi, on v letech 2010-2012 jezdil lépe než v roce 2005. Ale ono to nešlo dost dobře vidět, protože ty výsledky samozřejmě vypadaly tak, jak vypadaly.
On moc dobře věděl, že pro něj bude těžké se přizpůsobit. Ale pomohl v Mercedesu nastavit procesy tak, jak tomu bývalo u Ferrari v dobách největší slávy a když byla jeho práce hotova, sám se rozhodl se dál netrápit simulátory a chtěl předat svůj volant do dobrých rukou. Jen mi dodnes není jasné, proč si jako svého nástupce umínil zrovna Lewise. 12 12 On ho sice víceméně podepsal Niki, ale zelenou a rozhodné doporučení tomu dal právě Mišák. Čímž si u mě získal ještě větší kredit. 11 Ale určitě to byla značně kontroverzní rozhodnutí, protože do nejlepšího auta doporučil v nejlepším případě druhého nejlepšího pilota v poli. 12 12
P.S. Jen tak mimochodem. Víš kdo byl další v řadě na seznamu lidí, které by Mercedes oslovil, kdyby to s Lewisem nedopadlo? 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Četl jsem a taky souhlas 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jak píše Jelda, on už ten rok 2012 byl dost vyrovnaný. Ale mám pocit, že Hamík byl přeci jen o chlup lepší. Jasný je, že jsou k tomu objektivní (i subjektivní) důvody. Přeci jen auta se od roku 2006 dost změnila, čas na testování taky (jak píšeš) a Schumimu už nebylo taky 30. Jestli by nějaký závod vyhrál a jestli by mohl získat nějaký titul v době dominance se už nedovíme.
Teď by se mohl přidat Odin a vysvětlit mi, jak jsem Schumiho zaujatý fanboy. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Asi tak. Jen to nějak nejde dohromady s Hogrovým dnešním tvrzení v článku o Gaslym, že Alonso neměl žádnou podporu v týmu. Tvrdit, že ji měl i mimo tým by už nerozdýchal. Tak si nějak nedovedu vysvětlit, proč dal Vettelovi v Barceloně skoro kolo, když měl o víc jak 0,5s horší auto. Člověk by řekl, že každý závod bylo lepší jiné auto, ale to bych u nich narazil. Pak už zbývají jen nadpozemské schopnosti Nejlepšího, když dokázal s 0,5s horším autem dát Vettelovi 1s na kolo.
Proč ale dali Vettelovi u Ferrari nakonec přednost a proč ten výkon nezopakoval v USA, to už dohromady fakt nedám. Prostě F1 nerozumím. Tak mají asi kluci pravdu. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jelda92

Jelda92

194.228.13.XXX
Ten rok 2013 by samozřejmě platil za situace, že by Schumi pokračoval ve výkonech z roku 2012. A jak jsi správně připomenul s tím simulátorem. Rosberg byl v podstatě,,jakoby,, o jeden trénink napřed. To se pak těžko dohání. Ale bohužel taková byly blbá pravidla a nemohlo se testovat.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama