DISKUZE K ČLÁNKU "Dostal jsem se na jinou úroveň, budu jezdit jako stroj!" varuje své soupeře Hamilton
Lewis Hamilton avizuj své další zlepšení - podle svých slov se letos dostane na "další úroveň" a bude jezdit jako "stroj." Jak se vede jeho Mercedesu a Ferrari v přípravách na novou sezónu?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Dostal jsem se na jinou úroveň, budu jezdit jako stroj!" varuje své soupeře Hamilton
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
jon
19:51 24.01.2020 90.176.154.XXX
Ten Benetton jsem raději nezmiňoval, protože tam ještě neměl tolik zkušeností a jelo mu to hned od začátku. Určitě měl lví podíl na výsledcích díky jezdeckým výkonům, ale o struktuře týmu F1 ještě nemohl mít tolik přehled. Osobně na to mám jistý názor a jeho přínos vidím i dál, ale nechtěl jsem budit zbytečně moc kontroverze.
Každopádně pokud někdo chce bagatelizovat jeho přínos Ferrari a Mercedesu, tak bych mu doporučil výlet do Bohnic. Dokud je schopen názoru a napsat ho, ještě je čas s tím něco dělat.
Každopádně pokud někdo chce bagatelizovat jeho přínos Ferrari a Mercedesu, tak bych mu doporučil výlet do Bohnic. Dokud je schopen názoru a napsat ho, ještě je čas s tím něco dělat.
jon
08:59 23.01.2020 90.176.154.XXX
P.S. Jestli budeš nějaké ty nešťastníky hledat, tak určitě někde v historii. Aktuální dění pamatuje pouze jediného pilota, který přišel do nejúspěšnější stáje a je to dle vědců marnost nad marnost. Je jím pan Sebastian. Ale že bys našel druhého takového je nesmysl. Kromě Kimiho vlastně, ten do toho taky spadá. Ale jinak už asi těžko někoho najdeš. A určitě ne ve Ferrari, tím jsem si téměř jist.
jon
08:35 23.01.2020 217.31.62.XXX
Tak tak. Nica není nikdy dost, respektive Jak je důležité míti Nica.
Jinak s tím Mišákem. To ani omylem. Vždyť je to jenom nejúspěšnější jezdec všech dob a stále drží v F1 asi polovinu rekordů, z nichž některé už ani pořádně nepůjde překonat, leda by někdo jezdil 10 let v monopostu o vteřinu rychlejším a měl za parťáka totální lopatu nebo "pejska". Ale je mi jasné, že díky rokům 2005 a 2006, kdy měl (samozřejmě jako vždy) dominantní techniku a nezískal s ní titul, se odepsal do role stafáže. Jeho účast v projektech, které hledali cestu (Ferrari, Mercedes) a které čtvrtým rokem po jeho příchodu získali sérii titulů, to je samozřejmě pouze shoda náhod a dokázal by to každý. Respektive zkus mi ukázat šampióna, který by přišel do stáje a do 4 sezón nezískal titul i jinde. Pokud tedy během těch 4 let neodešel a smetánku si pak neslízl nově příchozí, jako třeba Lewis.
Jinak s tím Mišákem. To ani omylem. Vždyť je to jenom nejúspěšnější jezdec všech dob a stále drží v F1 asi polovinu rekordů, z nichž některé už ani pořádně nepůjde překonat, leda by někdo jezdil 10 let v monopostu o vteřinu rychlejším a měl za parťáka totální lopatu nebo "pejska". Ale je mi jasné, že díky rokům 2005 a 2006, kdy měl (samozřejmě jako vždy) dominantní techniku a nezískal s ní titul, se odepsal do role stafáže. Jeho účast v projektech, které hledali cestu (Ferrari, Mercedes) a které čtvrtým rokem po jeho příchodu získali sérii titulů, to je samozřejmě pouze shoda náhod a dokázal by to každý. Respektive zkus mi ukázat šampióna, který by přišel do stáje a do 4 sezón nezískal titul i jinde. Pokud tedy během těch 4 let neodešel a smetánku si pak neslízl nově příchozí, jako třeba Lewis.
jon
09:23 22.01.2020 90.176.154.XXX
Radši do toho moc nešťourej nebo Tě na silnici sestřelí Piquet a budeš mít po konspirování.
Briatore to prostě řekl, protože se mu chtělo a protože to tak je. On a Nejlepší by nikdy nelhali ani nepodváděli. V minulosti tam bylo pouze pár drobných nesrovnalostí, ale svoji čestnost snad Alonso dokázal v roce 2007 dostatečně. On prostě podvodníky netoleruje.
Briatore to prostě řekl, protože se mu chtělo a protože to tak je. On a Nejlepší by nikdy nelhali ani nepodváděli. V minulosti tam bylo pouze pár drobných nesrovnalostí, ale svoji čestnost snad Alonso dokázal v roce 2007 dostatečně. On prostě podvodníky netoleruje.
jon
09:17 22.01.2020 90.176.154.XXX
Doporučit sám sebe by přece bylo dost samolibé, respektive to mohl rovnou podepsat novou smlouvu.
Jinak Mišák to tehdy zamýšlel tak, že Lewis bude pro Mercedes nejlepší volbou. A pokud to nemá být on, proč by ho jednoho dne ve statistikách neměl vyrovnat nebo překonat jiný Němec a jeho dlouholetý kamarád. Ehm, samozřejmě je tím myšlen Nico, s kým jiným by se mohl kamarádit, když s ním nebyl ve stáji.
Jinak Mišák to tehdy zamýšlel tak, že Lewis bude pro Mercedes nejlepší volbou. A pokud to nemá být on, proč by ho jednoho dne ve statistikách neměl vyrovnat nebo překonat jiný Němec a jeho dlouholetý kamarád. Ehm, samozřejmě je tím myšlen Nico, s kým jiným by se mohl kamarádit, když s ním nebyl ve stáji.
Mike17
19:04 19.01.2020 185.149.130.XXX
A jo, já zapomněl. Tedy pořád nechápu, proč chtěli žalovat Ferrari za porušení toho, že během smlouvy jednali s jiným pilotem, když se Sebem jednali až po zrušení smlouvy. Ale já tomu obecně vůbec nerozumím.
Nejspíš to bylo tak, že se Ferrari po odchodu FA zavolali Sebovi jestli za ně nechce jezdit a on řekl: jasně!!! Zítra oznámte světu, kolik mi dáte. Kdo by se obtěžoval s nějakým několikatýdenním vyjednáváním o podmínkách. Do té doby je Seb ani nenapadl. Je známé, že v F1 stačí zvednout telefon a za pár minut je hotovo.
Nejspíš to bylo tak, že se Ferrari po odchodu FA zavolali Sebovi jestli za ně nechce jezdit a on řekl: jasně!!! Zítra oznámte světu, kolik mi dáte. Kdo by se obtěžoval s nějakým několikatýdenním vyjednáváním o podmínkách. Do té doby je Seb ani nenapadl. Je známé, že v F1 stačí zvednout telefon a za pár minut je hotovo.
jon
18:19 19.01.2020 90.176.154.XXX
Paradoxem je, že testování v rozumné míře vyjde levněji, než CFD, vývojový piloti, provoz simulátorů a ten šílený ansámbl, který vyjede na testy, když už se tedy někde výjimečně může vyjet na trať těch pár testovacích kilometrů odjet. Hlavně by pak nemuseli továrny fixlovat a sem tam nacpat motor do cestovních aut, aby si posbírali data, jak se chová mimo brzdu, když se "nadýchá" nefiltrovaného vzduchu venku na dálnici. To z toho dělá ještě větší frašku.
jon
18:13 19.01.2020 90.176.154.XXX
Já jsem to psal níže Jeldovi, on v letech 2010-2012 jezdil lépe než v roce 2005. Ale ono to nešlo dost dobře vidět, protože ty výsledky samozřejmě vypadaly tak, jak vypadaly.
On moc dobře věděl, že pro něj bude těžké se přizpůsobit. Ale pomohl v Mercedesu nastavit procesy tak, jak tomu bývalo u Ferrari v dobách největší slávy a když byla jeho práce hotova, sám se rozhodl se dál netrápit simulátory a chtěl předat svůj volant do dobrých rukou. Jen mi dodnes není jasné, proč si jako svého nástupce umínil zrovna Lewise. On ho sice víceméně podepsal Niki, ale zelenou a rozhodné doporučení tomu dal právě Mišák. Čímž si u mě získal ještě větší kredit. Ale určitě to byla značně kontroverzní rozhodnutí, protože do nejlepšího auta doporučil v nejlepším případě druhého nejlepšího pilota v poli.
P.S. Jen tak mimochodem. Víš kdo byl další v řadě na seznamu lidí, které by Mercedes oslovil, kdyby to s Lewisem nedopadlo?
On moc dobře věděl, že pro něj bude těžké se přizpůsobit. Ale pomohl v Mercedesu nastavit procesy tak, jak tomu bývalo u Ferrari v dobách největší slávy a když byla jeho práce hotova, sám se rozhodl se dál netrápit simulátory a chtěl předat svůj volant do dobrých rukou. Jen mi dodnes není jasné, proč si jako svého nástupce umínil zrovna Lewise. On ho sice víceméně podepsal Niki, ale zelenou a rozhodné doporučení tomu dal právě Mišák. Čímž si u mě získal ještě větší kredit. Ale určitě to byla značně kontroverzní rozhodnutí, protože do nejlepšího auta doporučil v nejlepším případě druhého nejlepšího pilota v poli.
P.S. Jen tak mimochodem. Víš kdo byl další v řadě na seznamu lidí, které by Mercedes oslovil, kdyby to s Lewisem nedopadlo?
Mike17
15:06 19.01.2020 185.149.130.XXX
Jak píše Jelda, on už ten rok 2012 byl dost vyrovnaný. Ale mám pocit, že Hamík byl přeci jen o chlup lepší. Jasný je, že jsou k tomu objektivní (i subjektivní) důvody. Přeci jen auta se od roku 2006 dost změnila, čas na testování taky (jak píšeš) a Schumimu už nebylo taky 30. Jestli by nějaký závod vyhrál a jestli by mohl získat nějaký titul v době dominance se už nedovíme.
Teď by se mohl přidat Odin a vysvětlit mi, jak jsem Schumiho zaujatý fanboy.
Teď by se mohl přidat Odin a vysvětlit mi, jak jsem Schumiho zaujatý fanboy.
Mike17
15:01 19.01.2020 185.149.130.XXX
Asi tak. Jen to nějak nejde dohromady s Hogrovým dnešním tvrzení v článku o Gaslym, že Alonso neměl žádnou podporu v týmu. Tvrdit, že ji měl i mimo tým by už nerozdýchal. Tak si nějak nedovedu vysvětlit, proč dal Vettelovi v Barceloně skoro kolo, když měl o víc jak 0,5s horší auto. Člověk by řekl, že každý závod bylo lepší jiné auto, ale to bych u nich narazil. Pak už zbývají jen nadpozemské schopnosti Nejlepšího, když dokázal s 0,5s horším autem dát Vettelovi 1s na kolo.
Proč ale dali Vettelovi u Ferrari nakonec přednost a proč ten výkon nezopakoval v USA, to už dohromady fakt nedám. Prostě F1 nerozumím. Tak mají asi kluci pravdu.
Proč ale dali Vettelovi u Ferrari nakonec přednost a proč ten výkon nezopakoval v USA, to už dohromady fakt nedám. Prostě F1 nerozumím. Tak mají asi kluci pravdu.
Jelda92
14:40 19.01.2020 194.228.13.XXX
Ten rok 2013 by samozřejmě platil za situace, že by Schumi pokračoval ve výkonech z roku 2012. A jak jsi správně připomenul s tím simulátorem. Rosberg byl v podstatě,,jakoby,, o jeden trénink napřed. To se pak těžko dohání. Ale bohužel taková byly blbá pravidla a nemohlo se testovat.
Aktuálně
Nadcházející závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
- Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:30 - 10:14)
-
Sobota
- Závod (5:00 - 6:00)
- Kvalifikace (9:00 - 10:00)
-
Neděle
- Závod (9:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek