DISKUZE K ČLÁNKU Leclercova první sezona u Ferrari se blíží ke konci. Jak ji Monačan hodnotí?

První sezona Charlesa Lecleca v barvách Ferrari se pomalu, ale jistě blíží ke svému konci. Jak ji mladý pilot hodnotí? Na čem musel v jejím úvodu nejvíce zapracovat?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Leclercova první sezona u Ferrari se blíží ke konci. Jak ji Monačan hodnotí?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 43, poslední 14.11.2019 19:19 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Ferrari chce "možná" příští závod motor připravený pro rok 2020. Jen Laclerka.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Zakázali olejíčky, přišla hrozba pentle za nepovolené množství paliva, tak musí zabrat, aby zvýšili výkon legálně po vzoru ala Honda.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        89.24.35.XXX
        Ferdo, dávej si na tohle bacha, aby si nebyl pak zase prekvapenej, děláš moc unáhlené názory, mimochodem kontrola spalování oleje furt není bůhví jak oslnivá

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          90.176.154.XXX
          Ani nemluv. Ty motory se pyšní technickou vyspělostí, která je v běžném provozu nevídaná. Toleranci ztráty oleje bych vzal podle silničních aut, což u žádného z aut, která máme v rodině a firmě (motory BMW, VW, Opel, Renault a FIAT) nepřekročí 0,5 litru během standardního 15.000 km cyklu. Závod je vypsán na 300 km, takže 0,01 litru musí stačit. Respektive je to závodní motor, tak dejme tomu klidně 0,02 litru.
          Pokud by se tomu motoráři chtěli bránit a vykrucovat se z toho, tak jim pohrozit zavedením sondy do výfuku a hotovo. Respektive tu sondu tam dát rovnou. Jestli někdo fixluje s palivem, ta sonda to může hlídat také.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            V těch spotřebách oleje se myslím mejlíš.......ano jsou motory které skoro nežerou olej, pak jsou ale ty co žerou....a rozhodně to není půl litru. Některým dokonce olej přibejvá....a srovnávat "netočící" auto které jede průměrně 70 km/hod s tímto, no potěš koště. Zeptej se kluků, co občas točí mají GTI kolk to žere....a věř že třeba u VW fakt hodně.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              90.176.154.XXX
              Mám zkušenost pouze s Golfem R, který má spotřebu oleje vcelku v pohodě. Též kolem těch cca 0,5 litru na cyklus. GTI je v podstatě ten samý motor, tak pokud to žere víc, je tam něco špatně a je to výjimka.
              On ani není důvod, aby tomu tak bylo. Dnešní technologie by měly více a více tyto nechtěné jevy eliminovat.
              Netočící auto s tím srovnávám proto, že ty motory mají trochu jinou účinnost a cena jednoho agregátu F1 je vyšší, než částka, kterou nadšený fanda dá do celoživotního vozového parku. Technologie, které továrny používají pro výrobu těch motorů se nebudou pro běžný provoz používat dalších minimálně 10-15 let. Proč by tedy tento motor měl "žrát" olej a ten v osobním autě ne? Odpověď je paradoxně hodně jednoduchá, byť Ti odpovím řečnickou otázkou - Dokážeš si představit, že Ti u osobního auta řeknou přesnou spotřebu oleje, kterou ten motor nepřekročí, protože kvůli pravidlům nemůže? 03
              Dodnes Mercedes a Ferrari v tomto ohledu riskují a spotřebovávají olej hodně na hraně. Ale nedá jim to a nemohou si pomoci. Dovolíš jim kapku, pošlou do spalováku tu kapku. Dovolíš litr, pošlou do spalováku litr. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Dokugan

                Dokugan

                77.236.208.XXX
                No a ještě si vem, jakou spotřebu paliva ty motory mají! Vždyť dneska není problém dostat se v provozu s produkčním hybridem na spotřebu kolem 3-4 litrů na sto. Hybridy v F1 jsou 10-15 let napřed a přitom mají spotřebu nějakých 40 litrů na sto! Tragédie! Tato informace má asi tak stejnou vypovídající hodnotu jako porovnání spotřeby oleje.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jon

                  jon

                  90.176.154.XXX
                  V momentě, kdy ten hybrid bude schopen z 1,6 litru objemu produkovat přes 1000 koní, tak proč ne. Jinak 40 litrů spotřebu ty motory nemají. To by na plnou nádrž sotva dojely do cíle. 03
                  Spotřeba oleje nemá se spotřebou paliva nic společného, takže v tomto ohledu Tvá reakce má opravdu nulovou vypovídající hodnotu.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama