DISKUZE K ČLÁNKU Leclercova první sezona u Ferrari se blíží ke konci. Jak ji Monačan hodnotí?

První sezona Charlesa Lecleca v barvách Ferrari se pomalu, ale jistě blíží ke svému konci. Jak ji mladý pilot hodnotí? Na čem musel v jejím úvodu nejvíce zapracovat?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Leclercova první sezona u Ferrari se blíží ke konci. Jak ji Monačan hodnotí?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 43, poslední 14.11.2019 19:19 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Icewoman (Hlasovali 4 lidé) 09.11.2019 14:11
Kdo dělal chyby - Kimi? Kolik jich vloni udělal… »
» Fanda.LH (Hlasovali 3 lidé) 09.11.2019 10:09
Pro mě to teda žádné překvapení nebylo... Loni… »
» SergioPÉREZ (Hlasovali 3 lidé) 09.11.2019 16:54
Kam se hrabe Vettel 02 Mám jasno,..až to Checo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Roman

Roman

188.175.112.XXX
LeClercové vítězné kvalifikace dostávají jiný rozměr po té, co se začlo spekulovat o legálnosti jejich spalování v motoru. No uvidíme, jak si povede v dalších závodech, chudák utlačovaný, věčně podsekávaný a znevýhodněný jen proto, že Vettel...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
V momentě, kdy ten hybrid bude schopen z 1,6 litru objemu produkovat přes 1000 koní, tak proč ne. Jinak 40 litrů spotřebu ty motory nemají. To by na plnou nádrž sotva dojely do cíle. 03
Spotřeba oleje nemá se spotřebou paliva nic společného, takže v tomto ohledu Tvá reakce má opravdu nulovou vypovídající hodnotu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Dokugan

Dokugan

77.236.208.XXX
No a ještě si vem, jakou spotřebu paliva ty motory mají! Vždyť dneska není problém dostat se v provozu s produkčním hybridem na spotřebu kolem 3-4 litrů na sto. Hybridy v F1 jsou 10-15 let napřed a přitom mají spotřebu nějakých 40 litrů na sto! Tragédie! Tato informace má asi tak stejnou vypovídající hodnotu jako porovnání spotřeby oleje.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

217.31.62.XXX
Irvine koukám taky 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Divím se tomu od chvíle, kdy to před sezonou oznámili a divit se tomu nepřestanu. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

217.31.62.XXX
Nepopíráš, jen se tomu často divíš jak kdyby jsi spadl z jahody 12

No jestli si si žádných nevšiml do teď tak si jich už jen těžko všimneš 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
11
Já jsem si hned myslel, že si toho po celé sezoně diskusí, proč je Vettel jednička konečně všimneš, že to nepopírám. 12
Teď už se jen dočíst někde o těch podrazech. 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Sabotování kvalifikace nebo jejího výsledku týmové dvojky ve prospěch jedničky je u Ferrari tabu! Jestli v minulosti někdo uklouzl po rybě, v pádu si ukopl kryt motoru a jak ten blb spadl přilbou přímo na plombu, to je možné. Ovšem vyprošuji si, aby to někdo spojoval s Ferrari a jejich intrikami, když mohou dvojku v pohodě sejmout v závodě klasickou popravou v přímém přenosu, jen ať svět vidí. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

217.31.62.XXX
Tak vidíš, i ty jsi si toho všiml, větší důkaz už asi nemůže být 11 Ono bezprostředně se Leclerc vždy bude mít problém udržet, ono když tě vlastní tým podsekne a ani tě na to neupozorní nebo když pak děláš co se domluví s týmem a ten druhý toho jen využije a pak svou část nedodrží tak to není tak snadné a nějaké to slovo mu v rádiu ujede 11 Pak si ale můžeš všimnout že nastoupí jen PR a vyřeší si to za zavřenými dveřmi 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
A já jsem jeho roli jedničky někde zpochybňoval? Fakt? Nezmiňoval jsem Leclercovo znevýhodnění, protože je dvojka, třeba v Austrálii?
Jasný, kritika by mu asi neprospěla. Tedy až na chvilky, kdy se jí dopouštěl. To je jen malinkatý detail. Já zase budu čekat roky, až někdo z nich odejde a bude moct mluvit, co se dozvím. Ale nějak čekám, že to bude zase jak u Webbera a Kimiho. Nedovím se nic nového. Asi jim drží někdo od RB a Ferrari bouchačku pořád u hlavy a chlapci nemůžou mluvit o tom, jaké to bylo peklo, jezdit s Vettelem. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Opravdu? Já myslel že Vettel byl označen jedničkou veřejně ještě před sezonou 12 Nevidět že v hodně případech byl Leclerc znevýhodněn chce hodně sebezapření. No a kdyby měl Leclerc vytahovat na Ferrari věci které mu nebyli nakloněny i teď když svou laťku posouvá tak to by mu rozhodně neprospělo. Ale jen můj názor, ty buď teda zaražen 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jo, je jasný, že vám to dává smysl. Pomáhají mu nastavit auto, aby Vettela porážel v kvaldě, ale pak mu kazí závody strategiemi.
Tak si říkám, jestli by to nebylo efektivnější naopak. Hádám, že výsledek by byl stejný, nebylo by to vidět na veřejnosti a nikdo by neřešil jejich strategické chyby.
Ale už jsem si zvykl, že u Ferrari jsou lidé, jejichž jediným zájmem je vzbuzovat spekulace u českých antifanoušků Vettela a stájoví kolegové Vettela jsou všichni hlupáci, když si toho nevšímají, hledají chyby ve své jízdě a nemluví o podrazech ani několik let po odchodu z týmu. 20

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
To mě nezaráží, naopak, pokud chce s Ferrari uspět. Co si dokáže vydobýt za zavřenými dveřmi je jiná věc 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Mám zkušenost pouze s Golfem R, který má spotřebu oleje vcelku v pohodě. Též kolem těch cca 0,5 litru na cyklus. GTI je v podstatě ten samý motor, tak pokud to žere víc, je tam něco špatně a je to výjimka.
On ani není důvod, aby tomu tak bylo. Dnešní technologie by měly více a více tyto nechtěné jevy eliminovat.
Netočící auto s tím srovnávám proto, že ty motory mají trochu jinou účinnost a cena jednoho agregátu F1 je vyšší, než částka, kterou nadšený fanda dá do celoživotního vozového parku. Technologie, které továrny používají pro výrobu těch motorů se nebudou pro běžný provoz používat dalších minimálně 10-15 let. Proč by tedy tento motor měl "žrát" olej a ten v osobním autě ne? Odpověď je paradoxně hodně jednoduchá, byť Ti odpovím řečnickou otázkou - Dokážeš si představit, že Ti u osobního auta řeknou přesnou spotřebu oleje, kterou ten motor nepřekročí, protože kvůli pravidlům nemůže? 03
Dodnes Mercedes a Ferrari v tomto ohledu riskují a spotřebovávají olej hodně na hraně. Ale nedá jim to a nemohou si pomoci. Dovolíš jim kapku, pošlou do spalováku tu kapku. Dovolíš litr, pošlou do spalováku litr. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
V těch spotřebách oleje se myslím mejlíš.......ano jsou motory které skoro nežerou olej, pak jsou ale ty co žerou....a rozhodně to není půl litru. Některým dokonce olej přibejvá....a srovnávat "netočící" auto které jede průměrně 70 km/hod s tímto, no potěš koště. Zeptej se kluků, co občas točí mají GTI kolk to žere....a věř že třeba u VW fakt hodně.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jen mne zaráží, že zase zapomněl na to, jak mu Ferrari úmyslně kazí závody. Dokonce je chválí za to, jak mu pomohli líp nastavit auto na kvalifikace. Asi nějaké chvlikové pomatení. Já nechápu, proč to Ferrari dělalo, když jim vlastně vadí, že v ních poráží jejich jedničku. 17

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Ani nemluv. Ty motory se pyšní technickou vyspělostí, která je v běžném provozu nevídaná. Toleranci ztráty oleje bych vzal podle silničních aut, což u žádného z aut, která máme v rodině a firmě (motory BMW, VW, Opel, Renault a FIAT) nepřekročí 0,5 litru během standardního 15.000 km cyklu. Závod je vypsán na 300 km, takže 0,01 litru musí stačit. Respektive je to závodní motor, tak dejme tomu klidně 0,02 litru.
Pokud by se tomu motoráři chtěli bránit a vykrucovat se z toho, tak jim pohrozit zavedením sondy do výfuku a hotovo. Respektive tu sondu tam dát rovnou. Jestli někdo fixluje s palivem, ta sonda to může hlídat také.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Na druhou stranu jako dvojka má lehčí situaci v tom, že není pod tlakem úspěchu týmu. To se očekává především od jedničky. Spíš se dobře popral s tlakem v momentě, kdy i od se od něj začalo očekávat vítězství (po smůle s technikou v Baku a Maxově torpédu v Rakousku) a na třetí pokus se mu to povedlo a nedal na sobě znát nervozitu po předchozích dvou případech, kdy se to z důvodů okolností nepovedlo.
Má se ještě po všech stránkách hodně co učit a Binotto by se k tomu měl trochu jinak postavit. Respektive doufám, že už to tak udělal. Jinak si ten tým rozloží úplně a o formě Ferrari z posledních let si zase budou moci nechat zdát. Jestli je Vettel skutečně už natolik za zenitem, bude potřeba sáhnout k variantě Mercedes 2010-2012. Protože zatím se ten Švýcarský nezbeda jeví tak, že se snaží navodit atmosféru McLaren 2007 seč mu síly stačí. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.35.XXX
Ferdo, dávej si na tohle bacha, aby si nebyl pak zase prekvapenej, děláš moc unáhlené názory, mimochodem kontrola spalování oleje furt není bůhví jak oslnivá

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama