DISKUZE K ČLÁNKU Leclercova první sezona u Ferrari se blíží ke konci. Jak ji Monačan hodnotí?
První sezona Charlesa Lecleca v barvách Ferrari se pomalu, ale jistě blíží ke svému konci. Jak ji mladý pilot hodnotí? Na čem musel v jejím úvodu nejvíce zapracovat?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Leclercova první sezona u Ferrari se blíží ke konci. Jak ji Monačan hodnotí?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Roman
19:19 14.11.2019 188.175.112.XXX
LeClercové vítězné kvalifikace dostávají jiný rozměr po té, co se začlo spekulovat o legálnosti jejich spalování v motoru. No uvidíme, jak si povede v dalších závodech, chudák utlačovaný, věčně podsekávaný a znevýhodněný jen proto, že Vettel...
jon
14:51 13.11.2019 90.176.154.XXX
V momentě, kdy ten hybrid bude schopen z 1,6 litru objemu produkovat přes 1000 koní, tak proč ne. Jinak 40 litrů spotřebu ty motory nemají. To by na plnou nádrž sotva dojely do cíle.
Spotřeba oleje nemá se spotřebou paliva nic společného, takže v tomto ohledu Tvá reakce má opravdu nulovou vypovídající hodnotu.
Spotřeba oleje nemá se spotřebou paliva nic společného, takže v tomto ohledu Tvá reakce má opravdu nulovou vypovídající hodnotu.
Dokugan
01:07 13.11.2019 77.236.208.XXX
No a ještě si vem, jakou spotřebu paliva ty motory mají! Vždyť dneska není problém dostat se v provozu s produkčním hybridem na spotřebu kolem 3-4 litrů na sto. Hybridy v F1 jsou 10-15 let napřed a přitom mají spotřebu nějakých 40 litrů na sto! Tragédie! Tato informace má asi tak stejnou vypovídající hodnotu jako porovnání spotřeby oleje.
jon
14:15 11.11.2019 90.176.154.XXX
Sabotování kvalifikace nebo jejího výsledku týmové dvojky ve prospěch jedničky je u Ferrari tabu! Jestli v minulosti někdo uklouzl po rybě, v pádu si ukopl kryt motoru a jak ten blb spadl přilbou přímo na plombu, to je možné. Ovšem vyprošuji si, aby to někdo spojoval s Ferrari a jejich intrikami, když mohou dvojku v pohodě sejmout v závodě klasickou popravou v přímém přenosu, jen ať svět vidí.
Situs
14:07 11.11.2019 217.31.62.XXX
Tak vidíš, i ty jsi si toho všiml, větší důkaz už asi nemůže být Ono bezprostředně se Leclerc vždy bude mít problém udržet, ono když tě vlastní tým podsekne a ani tě na to neupozorní nebo když pak děláš co se domluví s týmem a ten druhý toho jen využije a pak svou část nedodrží tak to není tak snadné a nějaké to slovo mu v rádiu ujede Pak si ale můžeš všimnout že nastoupí jen PR a vyřeší si to za zavřenými dveřmi
Mike17
13:35 11.11.2019 185.149.130.XXX
A já jsem jeho roli jedničky někde zpochybňoval? Fakt? Nezmiňoval jsem Leclercovo znevýhodnění, protože je dvojka, třeba v Austrálii?
Jasný, kritika by mu asi neprospěla. Tedy až na chvilky, kdy se jí dopouštěl. To je jen malinkatý detail. Já zase budu čekat roky, až někdo z nich odejde a bude moct mluvit, co se dozvím. Ale nějak čekám, že to bude zase jak u Webbera a Kimiho. Nedovím se nic nového. Asi jim drží někdo od RB a Ferrari bouchačku pořád u hlavy a chlapci nemůžou mluvit o tom, jaké to bylo peklo, jezdit s Vettelem.
Jasný, kritika by mu asi neprospěla. Tedy až na chvilky, kdy se jí dopouštěl. To je jen malinkatý detail. Já zase budu čekat roky, až někdo z nich odejde a bude moct mluvit, co se dozvím. Ale nějak čekám, že to bude zase jak u Webbera a Kimiho. Nedovím se nic nového. Asi jim drží někdo od RB a Ferrari bouchačku pořád u hlavy a chlapci nemůžou mluvit o tom, jaké to bylo peklo, jezdit s Vettelem.
Situs
13:30 11.11.2019 88.102.38.XXX
Opravdu? Já myslel že Vettel byl označen jedničkou veřejně ještě před sezonou Nevidět že v hodně případech byl Leclerc znevýhodněn chce hodně sebezapření. No a kdyby měl Leclerc vytahovat na Ferrari věci které mu nebyli nakloněny i teď když svou laťku posouvá tak to by mu rozhodně neprospělo. Ale jen můj názor, ty buď teda zaražen
Mike17
13:05 11.11.2019 185.149.130.XXX
Jo, je jasný, že vám to dává smysl. Pomáhají mu nastavit auto, aby Vettela porážel v kvaldě, ale pak mu kazí závody strategiemi.
Tak si říkám, jestli by to nebylo efektivnější naopak. Hádám, že výsledek by byl stejný, nebylo by to vidět na veřejnosti a nikdo by neřešil jejich strategické chyby.
Ale už jsem si zvykl, že u Ferrari jsou lidé, jejichž jediným zájmem je vzbuzovat spekulace u českých antifanoušků Vettela a stájoví kolegové Vettela jsou všichni hlupáci, když si toho nevšímají, hledají chyby ve své jízdě a nemluví o podrazech ani několik let po odchodu z týmu.
Tak si říkám, jestli by to nebylo efektivnější naopak. Hádám, že výsledek by byl stejný, nebylo by to vidět na veřejnosti a nikdo by neřešil jejich strategické chyby.
Ale už jsem si zvykl, že u Ferrari jsou lidé, jejichž jediným zájmem je vzbuzovat spekulace u českých antifanoušků Vettela a stájoví kolegové Vettela jsou všichni hlupáci, když si toho nevšímají, hledají chyby ve své jízdě a nemluví o podrazech ani několik let po odchodu z týmu.
jon
11:21 11.11.2019 90.176.154.XXX
Mám zkušenost pouze s Golfem R, který má spotřebu oleje vcelku v pohodě. Též kolem těch cca 0,5 litru na cyklus. GTI je v podstatě ten samý motor, tak pokud to žere víc, je tam něco špatně a je to výjimka.
On ani není důvod, aby tomu tak bylo. Dnešní technologie by měly více a více tyto nechtěné jevy eliminovat.
Netočící auto s tím srovnávám proto, že ty motory mají trochu jinou účinnost a cena jednoho agregátu F1 je vyšší, než částka, kterou nadšený fanda dá do celoživotního vozového parku. Technologie, které továrny používají pro výrobu těch motorů se nebudou pro běžný provoz používat dalších minimálně 10-15 let. Proč by tedy tento motor měl "žrát" olej a ten v osobním autě ne? Odpověď je paradoxně hodně jednoduchá, byť Ti odpovím řečnickou otázkou - Dokážeš si představit, že Ti u osobního auta řeknou přesnou spotřebu oleje, kterou ten motor nepřekročí, protože kvůli pravidlům nemůže?
Dodnes Mercedes a Ferrari v tomto ohledu riskují a spotřebovávají olej hodně na hraně. Ale nedá jim to a nemohou si pomoci. Dovolíš jim kapku, pošlou do spalováku tu kapku. Dovolíš litr, pošlou do spalováku litr.
On ani není důvod, aby tomu tak bylo. Dnešní technologie by měly více a více tyto nechtěné jevy eliminovat.
Netočící auto s tím srovnávám proto, že ty motory mají trochu jinou účinnost a cena jednoho agregátu F1 je vyšší, než částka, kterou nadšený fanda dá do celoživotního vozového parku. Technologie, které továrny používají pro výrobu těch motorů se nebudou pro běžný provoz používat dalších minimálně 10-15 let. Proč by tedy tento motor měl "žrát" olej a ten v osobním autě ne? Odpověď je paradoxně hodně jednoduchá, byť Ti odpovím řečnickou otázkou - Dokážeš si představit, že Ti u osobního auta řeknou přesnou spotřebu oleje, kterou ten motor nepřekročí, protože kvůli pravidlům nemůže?
Dodnes Mercedes a Ferrari v tomto ohledu riskují a spotřebovávají olej hodně na hraně. Ale nedá jim to a nemohou si pomoci. Dovolíš jim kapku, pošlou do spalováku tu kapku. Dovolíš litr, pošlou do spalováku litr.
GRAHAM
10:06 11.11.2019 77.236.218.XXX
V těch spotřebách oleje se myslím mejlíš.......ano jsou motory které skoro nežerou olej, pak jsou ale ty co žerou....a rozhodně to není půl litru. Některým dokonce olej přibejvá....a srovnávat "netočící" auto které jede průměrně 70 km/hod s tímto, no potěš koště. Zeptej se kluků, co občas točí mají GTI kolk to žere....a věř že třeba u VW fakt hodně.
Mike17
09:42 11.11.2019 185.149.130.XXX
Jen mne zaráží, že zase zapomněl na to, jak mu Ferrari úmyslně kazí závody. Dokonce je chválí za to, jak mu pomohli líp nastavit auto na kvalifikace. Asi nějaké chvlikové pomatení. Já nechápu, proč to Ferrari dělalo, když jim vlastně vadí, že v ních poráží jejich jedničku.
jon
08:27 11.11.2019 90.176.154.XXX
Ani nemluv. Ty motory se pyšní technickou vyspělostí, která je v běžném provozu nevídaná. Toleranci ztráty oleje bych vzal podle silničních aut, což u žádného z aut, která máme v rodině a firmě (motory BMW, VW, Opel, Renault a FIAT) nepřekročí 0,5 litru během standardního 15.000 km cyklu. Závod je vypsán na 300 km, takže 0,01 litru musí stačit. Respektive je to závodní motor, tak dejme tomu klidně 0,02 litru.
Pokud by se tomu motoráři chtěli bránit a vykrucovat se z toho, tak jim pohrozit zavedením sondy do výfuku a hotovo. Respektive tu sondu tam dát rovnou. Jestli někdo fixluje s palivem, ta sonda to může hlídat také.
Pokud by se tomu motoráři chtěli bránit a vykrucovat se z toho, tak jim pohrozit zavedením sondy do výfuku a hotovo. Respektive tu sondu tam dát rovnou. Jestli někdo fixluje s palivem, ta sonda to může hlídat také.
jon
08:16 11.11.2019 90.176.154.XXX
Na druhou stranu jako dvojka má lehčí situaci v tom, že není pod tlakem úspěchu týmu. To se očekává především od jedničky. Spíš se dobře popral s tlakem v momentě, kdy i od se od něj začalo očekávat vítězství (po smůle s technikou v Baku a Maxově torpédu v Rakousku) a na třetí pokus se mu to povedlo a nedal na sobě znát nervozitu po předchozích dvou případech, kdy se to z důvodů okolností nepovedlo.
Má se ještě po všech stránkách hodně co učit a Binotto by se k tomu měl trochu jinak postavit. Respektive doufám, že už to tak udělal. Jinak si ten tým rozloží úplně a o formě Ferrari z posledních let si zase budou moci nechat zdát. Jestli je Vettel skutečně už natolik za zenitem, bude potřeba sáhnout k variantě Mercedes 2010-2012. Protože zatím se ten Švýcarský nezbeda jeví tak, že se snaží navodit atmosféru McLaren 2007 seč mu síly stačí.
Má se ještě po všech stránkách hodně co učit a Binotto by se k tomu měl trochu jinak postavit. Respektive doufám, že už to tak udělal. Jinak si ten tým rozloží úplně a o formě Ferrari z posledních let si zase budou moci nechat zdát. Jestli je Vettel skutečně už natolik za zenitem, bude potřeba sáhnout k variantě Mercedes 2010-2012. Protože zatím se ten Švýcarský nezbeda jeví tak, že se snaží navodit atmosféru McLaren 2007 seč mu síly stačí.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek